Social Selling (nl/fr)

Master Class,

Hoe kan ik leads genereren via Social Selling?

Praktijkgerichte opleiding voor sales- en marketingprofessionals om hun efficiëntie op het vlak van social selling en contentmanagement in de eigen onderneming te verhogen: content- en sociale strategieën ontwikkelen, aanleren, verkennen en evalueren. Dit zal u helpen een sterker merk te bouwen, uw efficiëntie inzake contentmanagement te verhogen en meer inkomsten te genereren.

Leerdoestellingen:

  • Meer inzicht verwerven in de strategie voor social selling om zakelijke groei voor uw onderneming te genereren.
  • Content doeltreffender beheren om uw kopers vooruit te stuwen in uw funnel.
  • Relevante metrics opstellen om het merk van uw bedrijf te versterken en de verkoopcijfers de hoogte in te jagen.
  • De verstandhouding met de salesteams verbeteren om betere verkoopcijfers te verkrijgen en meer concurrentiekracht op de markt te ontwikkelen.
  • Toegang tot experten in social selling en marketing om voorbeelden en tips te krijgen, en antwoorden op uw specifieke vragen.

Voor wie?

Sales Management Professionals, Marketing Managers, Content Managers, Communication Professionals, Product Marketing.

Niveau:

Iedereen is welkom en zal er veel uithalen (beginners tot advanced)

Taal:


De workshop wordt gegeven in de taal van de spreker: Nederlands en Frans. 
De deelnemers kunnen reageren in de taal van hun keuze.


Deze opleiding wordt georganiseerd met SMA.

  • Beginner
  • Omnichannel & Sales

Sorry, de inschrijvingsperiode is voorbij.

Voorwaarden en prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. Maximaal 2 inschrijvingen per onderneming.

SMA-leden: deelname is inbegrepen in het SMA-lidmaatschap. Maximaal 3 inschrijvingen per deelnemer per jaar.

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur en voor aanvang van de opleiding.