Blijf op de hoogte van de belangrijkste insights uit de sector

Maak account

Influencer e-marketing (nl)

Master Class,
  • 13:15 - 13:30
    • Onthaal

  • 13:30 - 17:00
    • Programma

      Carole Lamarque, Founding Partner of Duval Union Consulting

      U leert tijdens de opleiding:

      1. Een lijst te maken van de belangrijkste doelstellingen en KPI’s en de doelstellingen te evalueren in de context van de marketingtrechter.
      2. Inzicht krijgen in de bochten die digitale consumenten maken bij het nemen van beslissingen.
        Bepalen welke soort beïnvloeders u nodig hebt.
      3. Begrijpen wat uw ideale content is ten opzichte van de KPI’s en beïnvloeders.
        De content in algemene marketingacties integreren.
        De tijdlijn opstellen voor interne goedkeuring.
  • Strategy & Branding
  • Beginner
  • Influencer Marketing

Sorry, de inschrijvingsperiode is voorbij.

Voorwaarden en prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. 

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.