Blijf op de hoogte van de belangrijkste insights uit de sector

Maak account

B2B Social Strategy (nl)

Master Class,

Hoe zet ik een duurzame sociale media strategie op in een B2B omgeving?

Topics

  • Hoe bouwt u een strategisch kader op voor sociale media in B2B?
  • Hoe kan u de sociale media aanpak optimaal linken met de brede digitale aanpak?
  • Hoe bouwt u een content engine op, de motor van sociale media binnen B2B?

Na het volgen van deze opleiding

  • Hebt u een duurzaam werkkader
  • Hebt u een duidelijk plan van aanpak om mee aan de slag te gaan

Voor wie?

Brand managers, Marketingmanagers, Social Media managers, Communicatiemanagers ect.

Niveau:

Advanced

Taal:

De opleiding wordt gegeven in de taal van de spreker: Nederlands.
De deelnemers kunnen reageren in de taal van hun keuze.


Veel inspiratie opgedaan voor de verrijking van m'n content plan. Dit gaat een nieuwe wending geven aan onze approach. - Gregory Missiaen, Marketing Manager segment SME, Securex Group - 11/10/2018

Duidelijke en eenvoudige uitleg ivm het opzetten van een strategie zeer practisch en 'ready to use’ - Anoniem - 29/11/2016

We waren al lang op zoek naar zo'n niche-opleiding specifiek voor B2B, en dit vulde die verwachting volledig in. - Audrey Deweer, Professional channel marketing, Danone - 07/06/2016

Praktische tips, ready to use schema's en goede opbouw. Dank UBA voor deze Master Class. - Carl Gypens, BtB Go to Market Manager, Orange - 07/06/2016

Programma

Inschrijven
  • Advanced
  • B2B
  • Social Media

Meld u aan of maak een account om te kunnen inschrijven

Registreer

Voorwaarden en prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. 

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.