Blijf op de hoogte van de belangrijkste insights uit de sector

Maak account

Sales Performance Measurement (nl/fr)

Master Class,

Hoe kan ik de performantie van mijn verkoopteam vergroten?

De klassieke manier van verkopen staat in veel organisaties onder druk door alle technologische ontwikkelingen en het veranderende aankoopgedrag van de moderne aankoper. Zal dit leiden tot de ‘Death of the Salesman’? Wij geloven van niet, maar elke verkooporganisatie moet zich wel heruitvinden. Als sales coach of leider bent u ‘in the lead’ voor deze commerciële transformatie. Dit programma zal u helpen om uw toekomstige verkooporganisatie vorm te geven.

Topics

De job van de moderne sales manager wordt complexer door:

  • Het juist vertalen en communiceren van de doelstellingen en strategie van Senior Management naar de verkoopteams
  • Het zoeken naar de optimale coaching om de sales objectieven te bereiken om zo de totale organisatie-doelen te behalen
  • Het definiëren van de activiteiten en processen die hij kan managen om ervoor te zorgen dat zijn team de doelstellingen bereikt

Tijdens deze sessie zal de focus liggen op hoe u ervoor kan zorgen dat uw team zich kan engageren met de hedendaagse aankoper door:

  • Het begrijpen van uw rol als leider in het succes van uw team
  • Het delen van de resultaten van ‘world class studies’ ivm het vergroten van de performantie van sales teams
  • Identificatie van customer centricity en de kwaliteit van klantenrelatie om uw commerciële performantie te vergroten
  • Het ontdekken van de rol van sales enablement in het verhogen van de verkoopperformantie, met inbegrip van social selling en digital customer engagement.

Na het volgen van deze opleiding

  • Beter begrijpen en kaderen van de impact van technologie en veranderingen binnen het aankoopgedrag van de moderne aankoper op de performantie van verkoopteams
  • Inzichten krijgen in de tools die ter beschikking staan om de effectiviteit van uw salesploeg te verhogen
  • Inspiratie opdoen vanuit gerenommeerde studies en cases om toekomstige verkoopstrategieën te optimaliseren met het oog op het bereiken van de totale organisatie-doelen

Voor wie?

Voor Sales Managers, Trade Marketing Managers, Marketing en CatMan Managers, die bezig zijn met het definiëren en implementeren van omnichannel-strategiëen.

Niveau

Beginner

Deze opleiding richt zich naar “beginners" met een elementaire kennis van het behandelde thema.
Hebt u al ervaring met het thema? Dan raden wij u aan deel te nemen aan de Expert Communities (deelname is exclusief voorbehouden voor UBA-leden).

Taal

De workshop wordt gegeven in de taal van de sprekers: Nederlands en Frans. 
De deelnemers kunnen reageren in de taal van hun keuze.

Deze opleiding wordt georganiseerd met SMA.

Programma

Inschrijven
  • Beginner
  • Omnichannel & Sales

Meld u aan of maak een account om te kunnen inschrijven

Registreer

Voorwaarden en prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. 

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.