Blijf op de hoogte van de belangrijkste insights uit de sector

Maak account

Programmatic Advertising (nl)

  • Master Class

Sprekers

  1. Lukas Hermus

    Lukas Hermus

    Programmatic Advertising Manager, Programmads

    Lukas is de programmatic advertising manager voor Programmads, de enige Google marketing platform reseller in België. Hij heeft 4 jaar ervaring in programmatic media buying en legt nu de focus op het onboarden van nieuwe klanten, zowel agentschappen en adverteerders, op de Google Marketing Platformen. Daarnaast geeft hij ook trainingen en consultancy sessies over programmatic media buying en digitale strategie. Voordien heeft hij zijn ervaring opgedaan als een full-time programmatic trader bij blue2purple gedurende 2 jaar waarbij hij verantwoordelijk was voor het opzetten en optimaliseren van zowel nationale en internationale campagnes.

  2. Paul Lempers

    Paul Lempers

    Managing Partner, fma digital

    Paul is an ex-marketeer, focusing since more than 10 years on digital only. Paul and his company were incorporated in the fma group mid 2017. He is leading the digital division, fma digital.

    Broad experience as omnichannel marketer and strategic digital specialist for advertisers and publishers.

    fma Digital – digital performance audit & consulting

    Be Relevant – omnichannel/e-Crm

    Strategist: T-Mobile, NPO, RegioBank, Ergo, ORN, InterGamma, Caiway and Delta.

    Director Marketing Orange/Wanadoo NL and member European Marketing Board

    Marketing Director Canal+/Canal Digital

  • Master Class
  • Paid Media
  • Beginner

Sorry, de inschrijvingsperiode is voorbij.

Voorwaarden en prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. 

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.