Blijf op de hoogte van de belangrijkste insights uit de sector

Maak account

Webinar: Digital Storytelling (eng)

Deze training wordt online gegeven. Schrijf u in om deel te nemen, u ontvangt een bevestigingsmail met verdere instructies.

Hoe verwerk ik digitale, impactvolle content in mijn marketingstrategie?

Digitale communicatie haalt pas resultaat wanneer de content uw merk of dienst verkoopt. In dat opzicht verschilt het niet van andere communicatiemiddelen. Om succes te boeken, moet het verhaal dat u brengt uw consumenten of klanten aanspreken of zelfs raken. Dat verhaal moet passen in de marketingstrategie en de digitale en globale strategie van uw bedrijf om écht z'n vruchten af te werpen.

We hebben allemaal een verhaal te vertellen. Nochtans is het echte verhaal – het verhaal dat ons raakt en motiveert om te luisteren, te kopen, te veranderen, te bezoeken of ons te engageren – niet altijd datgene dat we vertellen, maar eerder datgene dat we tonen en dat door anderen verteld wordt.

Onze consumenten, klanten of teams moeten mee kunnen dromen met een merk of bedrijf dat een sterk en authentiek verhaal uitdraagt. Maar in het digitale tijdperk van vandaag willen consumenten en klanten gerichter en interactief geraakt worden. Veel bedrijven verkiezen om waarden aan te hangen die naar boven komen in hun verhaal en die 'echt' klinken, op het gevaar af zich ervan af te scheuren. 

Ons digitale verhaal moet persoonlijk zijn. Authentiek. Dynamisch. Het moet mensen bij de keel grijpen. Digital storytelling draait om energie, impact, motivatie en conversie.

Na het volgen van deze opleiding:

Hebt u geleerd:

  • Digitale communicatie integreren in uw globale strategie en uw mediaplan
  • Doeltreffender communiceren
  • Resultaten en ROI van uw digitale strategie meten
  • De goede digitale media gebruiken
  • Een dragend, impactvol, geloofwaardig en motiverend verhaal kunnen vertellen
  • Menselijkheid aan uw digitale communicatie toevoegen

Voor wie?

Iedereen die iets te zeggen heeft inzake strategie, marketing en digitale communicatie: managers en directie.

Niveau:

Beginner

Taal:

De opleiding wordt gegeven in het Engels. 
De slides zijn in het Engels.

Programma

  • Content Marketing
  • VIP
  • webinar

Sorry, de inschrijvingsperiode is voorbij.

Voorwaarden en prijzen

Deze webinar is exclusief voor UBA-leden, deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap.