Customer Experience Measurement (fr)

Master Class,

Hoe de klanttevredenheid meten om de klantervaring te verbeteren?

Meer dan ooit is een optimale klantervaring dé sleutel tot succes. We stellen vast dat er steeds meer onderzoek wordt gedaan naar de impact van een optimale klantervaring op de bedrijfsresultaten (met name de omzet en de kosten). En toch, er is nog veel werk aan de winkel: hoewel 80% van de bedrijven een goede klantervaring meent aan te bieden, is slechts 8% van hun klanten het daarmee eens.

Daarom is het essentieel om een zo goed mogelijk beeld te hebben van de klanttevredenheid. Alleen zo ziet u wat nog beter kan en kunt u zich op de klantervaring focussen.

Met deze opleiding willen we u de goede praktijken aanleren om een doeltreffend 'voice of the customer'-programma in uw bedrijf in te voeren en/of een bestaand programma beter te maken om er een zo groot mogelijk voordeel uit te halen.

Topics:

Tijdens deze opleiding geven we u een antwoord op de volgende vragen:

  • Waarom meten we de klanttevredenheid?
  • Hoe meten we de klanttevredenheid om er bruikbare lessen uit te trekken?
  • Hoe werken we die resultaten uit tot concrete acties?
  • Hoe vergroten we de kans dat het programma door de organisatie wordt aanvaard?
  • Welke tools en technologieën kunnen zo'n programma nog beter maken?
  • Welke zijn de valkuilen die we moeten vermijden?

Methode:

Interactieve opleiding met casestudy's met voorbeelden van goede praktijken, en met de mogelijkheid om ervaringen met andere deelnemers uit te wisselen en een persoonlijke roadmap op te stellen om de klanttevredenheid binnen uw bedrijf optimaal te meten.

Na het volgen van deze opleiding:

U begrijpt met welke uitdagingen bedrijven geconfronteerd worden bij het meten van de klanttevredenheid. U hebt geleerd welke aanpak en tools u kunnen helpen om in uw bedrijf een 'voice of the customer'-programma in te voeren en/of beter te maken.

Voor wie?

Het niveau van de opleiding is geavanceerd. Deze opleiding is bestemd voor managers die rechtstreeks verantwoordelijk zijn voor het invoeren en/of verbeteren van het 'voice of the customer'-programma van hun bedrijf.

Onder andere: Customer Experience Managers - Research/Customer Insight Managers/Directors - Marketing Managers/Directors - Sales Managers/Directors.

Niveau:

Advanced

Taal:

De opleiding wordt gegeven in de taal van de spreker: Frans.
De slides zijn in het Engels.
De deelnemers kunnen reageren in de taal van hun keuze.

Gerelateerde opleiding:

Inschrijven
  • Advanced
  • Research, Data & ROI
  • ROI

Meld u aan of maak een account om te kunnen inschrijven

Ja, ik wil inloggen

Voorwaarden en prijzen

UBA-leden: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. Maximaal 2 inschrijvingen per onderneming.

Niet-leden: 375 € (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur en voor aanvang van de opleiding.

Deel met anderen