Blijf op de hoogte van de belangrijkste insights uit de sector

Maak account

Online Master Class: Digital Storytelling (fr)

Hoe verwerk ik digitale, impactvolle content in mijn marketingstrategie?

Digitale communicatie haalt pas resultaat wanneer de content uw merk of dienst verkoopt. In dat opzicht verschilt het niet van andere communicatiemiddelen. Om succes te boeken, moet het verhaal dat u brengt uw consumenten of klanten aanspreken of zelfs raken. Dat verhaal moet passen in de marketingstrategie en de digitale en globale strategie van uw bedrijf om écht z'n vruchten af te werpen.

We hebben allemaal een verhaal te vertellen. Nochtans is het echte verhaal – het verhaal dat ons raakt en motiveert om te luisteren, te kopen, te veranderen, te bezoeken of ons te engageren – niet altijd datgene dat we vertellen, maar eerder datgene dat we tonen en dat door anderen verteld wordt.

Onze consumenten, klanten of teams moeten mee kunnen dromen met een merk of bedrijf dat een sterk en authentiek verhaal uitdraagt. Maar in het digitale tijdperk van vandaag willen consumenten en klanten gerichter en interactief geraakt worden. Veel bedrijven verkiezen om waarden aan te hangen die naar boven komen in hun verhaal en die 'echt' klinken, op het gevaar af zich ervan af te scheuren. 

Ons digitale verhaal moet persoonlijk zijn. Authentiek. Dynamisch. Het moet mensen bij de keel grijpen. Digital storytelling draait om energie, impact, motivatie en conversie.

Leerdoelen

  • Digitale communicatie integreren in uw globale strategie en uw mediaplan
  • Doeltreffender communiceren
  • Resultaten en ROI van uw digitale strategie meten
  • De goede digitale media gebruiken
  • Een dragend, impactvol, geloofwaardig en motiverend verhaal kunnen vertellen
  • Menselijkheid aan uw digitale communicatie toevoegen

Voor wie? 

Iedereen die iets te zeggen heeft inzake strategie, marketing en digitale communicatie: managers en directie.

Niveau

Beginner

Taal

De opleiding wordt gegeven het Frans, de slides zijn in het Engels
De deelnemers kunnen reageren in het Frans of Engels.

Programma

  • Online Master Class
  • Content Marketing
  • Skills
  • Beginner

Sorry, de inschrijvingsperiode is voorbij.

Voorwaarden en prijzen

  • UBA-lid | merk: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. 
  • UBA-lid | expertisepartner: € 140 (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.
  • Standaard: € 280 (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.

Deze training wordt online via Zoom gegeven. Schrijf u in om deel te nemen, u ontvangt verdere instructies per mail.