Blijf op de hoogte van de belangrijkste insights uit de sector

Maak account

Online Master Class: Hands-on research (fr)

new.pngHoe op een meer flexibele manier onderzoek implementeren om uw bedrijf beter te leiden?

Of u nu wil cocreëren, exploreren of evalueren, permanente input of feedback in real time van uw consumenten of klanten is essentieel. Maar traditioneel onderzoek heeft zijn grenzen: het duurt lang, kan kostelijk zijn en niet alle resultaten worden altijd door de teams geïntegreerd. Nu zijn er tal van opties om op een meer flexibele manier onderzoek te voeren. Wilt u dat uw onderzoek betrouwbaar en bruikbaar is? Dan moet u wel enkele belangrijke principes respecteren.

In deze zeer interactieve training zullen we de belangrijkste principes behandelen om aan onderzoek te doen op een flexibele, maar betrouwbare manier.

Topics

  • Wanneer mag ik wel/niet aan onderzoek doen en welke zijn de belangrijkste valkuilen die ik moet vermijden?
  • Hoe stap ik over van bedrijfsdoelstellingen naar onderzoeksdoelstellingen?
  • Hoe kies ik op basis van mijn doelstellingen de juiste methodologie?
  • Welke tools zijn er beschikbaar voor welke doelstelling?
  • Hoe haal ik het meest uit kwalitatief onderzoek – belangrijke tips over interviews
  • Hoe haal ik het meest uit kwantitatief onderzoek – belangrijke tips over het ontwerpen van kwantitatieve vragenlijsten en analyses
  • Hoe kom ik van onderzoeksresultaten tot bruikbare inzichten?

Leerdoelen

In deze interactieve training leert u op een flexibele, maar betrouwbare manier onderzoek te voeren om betere inzichten te krijgen op basis van onderzoek – ook al kunt u u geen grote researchprojecten veroorloven. Om zowel uw bedrijf als uw team te doen groeien.

Voor wie? 

Marketeers, customer experience of customer insights managers – in B2C of B2B – die zelf betrokken willen zijn bij onderzoek of hun teams beter willen aansturen tijdens onderzoek.

Niveau

Beginner tot advanced, basiskennis van onderzoeksprincipes kan handig zijn.

Taal

De opleiding wordt gegeven het Frans, de slides zijn in het Engels
De deelnemers kunnen reageren in de taal van hun keuze.

Inschrijven
  • Research
  • Online Master Class
  • B2B
  • Research, Data & ROI
  • Beginner

Meld u aan of maak een account om te kunnen inschrijven

Registreer

Voorwaarden en prijzen

  • UBA-lid | merk: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. 
  • UBA-lid | expertisepartner: € 140 (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.
  • Standaard: € 280 (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.

Deze training wordt online via Zoom gegeven. Schrijf u in om deel te nemen, u ontvangt verdere instructies per mail.