Blijf op de hoogte van de belangrijkste insights uit de sector

Maak account

Online Master Class: The Sustainability Trilemma (nl)

new.pngAdverteren over duurzaamheid? Niemand gelooft je toch.

80% van het succes van een duurzame transitie ligt bij de communicatie ervan. Het is belangrijk dat we begrijpen hoe dit het meest effectief kan. En dat kan in elk geval niet met de regels die we vandaag kennen. Want uit het onderzoek voor het boek ‘De Duurzame Belg’ blijkt de harde realiteit over adverteren over duurzaamheid: de Belg gelooft er niets van (93%). Hoe zorg je ervoor dat je wel wordt geloofd? Je leert het in deze Master Class. 

Leerdoelen

  • U begrijpt het belang, de motivatie en het draagvlak bij de Belgen rond duurzaamheid.
  • U begrijpt waarom bedrijven een geloofwaardigheidsprobleem hebben.
  • En u begrijpt hoe je wel effectief kan adverteren over duurzaamheid

Voor wie? 

Marketers, communicatieverantwoordelijken, duurzaamheidsverantwoordelijken.

Niveau

Beginner

Taal

De opleiding wordt gegeven het Nederlands, de slides zijn in het Engels.
De deelnemers kunnen reageren in de taal van hun keuze.

  • Strategy
  • Online Master Class
  • Strategy & Branding
  • Beginner

Sorry, de inschrijvingsperiode is voorbij.

Voorwaarden en prijzen

  • UBA-lid | merk: deelname is inbegrepen in het UBA-lidmaatschap. 
  • UBA-lid | expertisepartner: € 140 (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.
  • Standaard: € 280 (excl. BTW). Betaling na ontvangst van de factuur.

Deze training wordt online via Zoom gegeven. Schrijf u in om deel te nemen, u ontvangt verdere instructies per mail.