Paid Media

Creativiteit is de bouwsteen van elke reclameboodschap. En die creativiteit moet vandaag nog doelgerichter en relevanter zijn dan ooit. Hoe koppelt u creativiteit aan de mediakeuze en het gebruik van nieuwe technologieën om uw doelgroep te bereiken en zoveel mogelijk uit uw reclame-investeringen te halen?

Tijdens de bijeenkomst van de Expert Community Paid Media op 4 oktober komen Harry Demey (CEO LDV United), en Sylvie Irzi (COO IPG Mediabrands & Managing Director Initiative) hun standpunt toelichten en uw specifieke vragen beantwoorden.

  • Expert community
  • Paid Media
  • Strategy & Branding
  • Strategy
  • Data
  • Website
  • Advertising
  • Social Media
  • Cross Media
  • Branding
  • Mobile
  • Data & ROI
  • Digital
  • Radio
  • Television & other screen
  • Creativity
  • Media & Touchpoints

Meld u aan of maak een account om te kunnen inschrijven

Ja, ik wil inloggen

Voorwaarden en prijzen

Deelname aan de Expert Communities is volledig gratis en exclusief voorbehouden aan leden van UBA.

Deel met anderen