Academy > Digital Bootcamp

Een unieke hybride aanpak

4 Workshops

gedurende 2 dagen om de video opleidingen in de praktijk te brengen

12 Training 24/7

Video opleidingen om te volgen ter voorbereiding op de workshops

Doelstellingen van de opleiding

  • De vier pijlers van digital marketing kennen en begrijpen: Insights & Strategy, Content, Data & Technology en Media

  • Digitale vaardigheden in de praktijk toepassen in vier workshops waar u fysiek bij aanwezig bent

  • Andere marketeers ontmoeten die hun merk willen laten groeien in de digitale wereld

Déroulement

Programme

Breakfast

Welcome l Mira De Maeyer 

Trends in StrategyShape the Workplace of the Future | Crystal Washington
Trends in Tech. Understanding the Macro Shifts | Benedict Evans

Break

Consumer Trends. Innovating in the Era of Purpose | Vicki Loomes
Trends in Data & Ethics. Private by Design | Matt Brittin
Trends in AI. Using Technology to have Social Impact | Neil Deshmukh

Network Lunch

Trends in Sustainability. Becoming Net Positive? | Paul Polman
Trends in Gen Z. Nihilists or Uberwoke Warriors | Joeri Van den Bergh

Break

Trends in Branding. Storytelling for Influence | Miri Rodriguez
Trends in Business Philosophy. Say Goodbye to Old Self-evident Truths | Anders Indset

Vidéos

Regarder les 12 formation vidéos

Insights & Strategegy

Content

Data & Techno

Media

Workshops

Workshops