UBA Trends Day

Retour à l'aperçu
  • Donne un aperçu des nouvelles tendances et évolutions en consumer insights, innovation, techniques de communication et de recherche. Des orateurs internationaux apportent cette inspiration à votre propre entreprise ou marque.
  • Le Trends Day est devenu la référence dans le milieu et offre à plus de 1000 professionnels une journée d’inspiration, d'exploration, de plaisir et de networking.

UBA Trends Day 2016 ( 10/03/16 )

Les inscriptions pour l'UBA Trends Day sont clôturées.

On compte 1.357 inscriptions, dont plus de 729 annonceurs.

Voici la liste des participants: update 03/03/2016

 

Programme

 

 

9h15: Start UBA Trends Day

9h30: Jeffrey Hayzlett - Primetime TV and Radio Host and former CMO Kodak
KEYNOTE. Think Big, Act Bigger

 

10h15: Sandy Thompson - Global Planning Director Y&R
Trends in Branding. An open letter to brands. Celebrate women.

10h45: Coffee break

11h20: Adam Gagen - Director of Legal and Public Affairs WFA
Trends in Marketing Regulation. Will we still be able to advertise in 2025?

11h40: Thomas Kolster - Creative Director Goodvertising
Trends in Advertising. How to win back consumer trust?

12h10: Lunch break

13h45: Peter Hinssen - Chairman nexxworks
Trends in Technology. How to survive in the age of uncertainty and complexity?

14h30: Nick Manning - Chief Strategy Officer Ebiquity
Trends in Media. Programmatic media: the Holy Grail of advertising?

14h50: Coffee break

15h30: Maarten Albarda - Consultant Flock Associates Ltd.
Trends in Social Media. Is ZERO the new marketing model?

16h00: Herman Konings - CEO Pocket Marketing/nXt
Trends in Consumer Behaviour. The future of Retail, Mobility and Hospitality.

 

Découvrez le programme complet
 

Toutes ces sociétés sont membres, et vous?

Copyright UBA 2016  I  Disclaimer  I  Privacy

Création Kunstmaan