UBA Trends Day 2018

UBA Trends Day 2018

Sprekers

  1. Carla Johnson

    Carla Johnson

    Storyteller & Creative Explorer, Type A communications (US)

    Haar zeven boeken over de veranderende rol van marketing in de zakenwereld, haar scherpe geest die zich niet vastrijdt in conventioneel denken en haar radde tong, maken van Carla Johnson een van de 50 invloedrijkste vrouwen in de marketing. Ze is ook voorzitter van de raad van bestuur van ANA's Business Marketing Association. Haar geheim? Carla gebruikt de kunst van het vertellen om van mensen met passie succesvolle mensen te maken. Dat doet ze onder meer in haar recentste boek, het standaardwerk Experiences: The 7th Era of Marketing, waarvoor ze zich baseert op haar ervaringen met Fortune 500-bedrijven.

    http://carlajohnson.monumentalshift.com

  2. Christopher Sanderson

    Christopher Sanderson

    CEO & Co-Founder, The Future Laboratory (UK)

    “Beeld u in dat u een glimp kon zien van de komende tien jaar.” Een spannende belofte van The Future Laboratory, het toekomstgerichte consultancybureau dat Christopher Sanderson mee hielp oprichten. Chris staat bekend om zijn lezingen, media-evenementen en vooral de LS:N Global Trend Briefings. In 2012 presenteerde hij de tv-reeks Home of the Future op Channel 4. Met het Fragrance Lab for Selfridges, een project rond de personalisering van geuren, won hij de prijs voor Beste Pop-up als die van Overall Winner tijdens de Retail Week van 2014. Chris is lid van de SuperBoard van de British Fashion Council's Fashion Trust.

    www.thefuturelaboratory.com/uk/
    www.lsnglobal.com/about

  3. Daniel Levine

    Daniel Levine

    Global Trends Expert, Avant Guide Institute (US)

    ‘De ultieme goeroe van wat hip is’ (CNN). ‘Een genie’ (Elle Magazine). Superlatieven schieten tekort als het gaat over Daniel Levine, een van de meest gerenommeerde trends experts ter wereld. Hij is dan ook een veelgevraagde gast in televisie- en radioshows. Daniel is Executive Director van het New Yorkse trendbureau ‘The Avant-Guide Institute’ en helpt klantgerichte bedrijven wereldwijd relevanter te werken, met meer aandacht voor innovatie en rendement.

    www.DanielLevine.com
    www.wikitrend.org

     

  4. Daren Poole

    Daren Poole

    Global Brand Director, Kantar Millward Brown (Australia)

    “De benen zijn de wielen van de creativiteit”, zei Albert Einstein. In die gevleugelde woorden, schuilt veel waarheid, bewijst Daren Poole. Daren loopt lange afstanden én Daren leidt met succes de afdeling Creative Development van Kantar Millward Brown – in 55 landen actief in onderzoek naar merken, media en communicatie. Overal ter wereld legt hij uit hoe je met weldoordachte communicatie merken kunt creëren die op een betekenisvolle manier anders zijn. Darens inspirerende arsenaal: de best practices uit de creatieve sector. Hij was jurylid van de Australische Effies en B&T Awards.

    www.millwardbrown.com

  5. David Mattin

    David Mattin

    Global Head of Trends & Insights, TrendWatching (UK)

    Eerst schreef hij voor de media, nu schrijven de media over hem. David Mattin begon zijn carrière als journalist bij The Times in Londen en berichtte er over economie, innovatie en trends. Dat doet hij nu nog, als Global Head of Trends & Insights bij TrendWatching. Zijn visie over technologische, sociale en culturele veranderingen verschijnen geregeld in diverse publicaties, van Fast Company tot The Guardian en Google Think Quarterly. David schreef en presenteerde ook documentaires voor BBC Radio 4. Vandaag staat hij aan het hoofd van het wereldwijde team van analisten van TrendWatching. Hij is de auteur van het boek Trend-Driven Innovation.

    http://trendwatching.com

  6. Joseph Jaffe

    Joseph Jaffe

    CEO & Co-Founder, Evol8tion (US)

    Kijk door de ogen van Joseph Jaffe en zie: een nieuwe wereld! Joseph is een onbetwiste leider in innovatiemarketing. Met zijn innovatiebureau Evol8tion, LLC begeleidt hij bedrijven rond digitale acceleratie, samenwerkingen met start-ups en cultuurtransformatie. Onder zijn klanten zijn kleppers als Nestlé, Purina, Mondel─ôz International, Colgate Palmolive en Steelcase. Zijn soms provocatieve inzichten pende hij neer in vier boeken, waaronder de bestsellers Flip the Funnel: How to use existing customers to gain new ones en Z.E.R.O. - Zero Paid Media as the New Marketing Model. Geen wonder dat The New York Times, Business Week en USA Today hem graag in hun kolommen opnemen.

    www.jaffejuice.com

  7. Ross Bernstein

    Ross Bernstein

    Bestselling Sports Author (US)

    De vraag is eenvoudig, met het antwoord reist hij de wereld rond als een vermaarde keynote business speaker op congressen voor Fortune 500-bedrijven. Dat antwoord staat ook verspreid in de bijna vijftig boeken die hij schreef. De vraag luidt: ‘Waarom zijn de grote figuren uit de sportwereld zo groot geworden?’ De man met het antwoord is bestsellerauteur Ross Bernstein. Al 25 jaar wordt zijn werk besproken op CNN, BBC en Fox News maar ook in The Wall Street Journal en The New York Times.

    www.rossbernstein.com

Inschrijven
  • Event
  • Events

Meld u aan of maak een account om te kunnen inschrijven

Ja, ik wil inloggen

Voorwaarden en prijzen

Early Bird

  • UBA-leden betalen 185 euro (excl. BTW)
    Voor UBA-leden is de deelname reeds gedeeltelijk inbegrepen in het lidgeld.
  • Niet-leden: 435 euro (excl. BTW) 

Standaard prijs

  • UBA-leden betalen 295 euro (excl. BTW)
  • Niet-leden: 545 euro (excl. BTW) 

Gratis annuleren kan enkel schriftelijk (e-mail naar event@ubabelgium.be) tot 1 maand voor het event. Voor annulaties na die dag blijft het bedrag van uw deelname verschuldigd. 

Sponsors

Deel met anderen