Home
News & Resources
-
7 lessen die Belgische contentmarketeers kunnen leren van het Statista-onderzoek
Het Statista-onderzoek geeft ons een goed beeld van hoe contentmarketing evolueert. Althans op wereldschaal. 7 lessen voor Belgische contentmarketeers (bij uitstek in B2B).
-
Nieuwe aanbevelingen inzake influencer marketing
Het Communicatie Centrum heeft, in samenwerking met andere organisaties uit de communicatiesector waaronder UBA, nieuwe aanbevelingen inzake influencer marketing opgesteld om commerciële boodschappen beter te identificeren. U kan de infosessie hierover volgen op 23 juni.
-
UBA verwelkomt 3 nieuwe leden: Le Pain Quotidien, Cofinimmo et Brasserie d'Orval
De UBA community verwelkomt 3 nieuwe adverteerders-leden. Welkom aan alle medewerkers!
-
UBA Care: advies inbegrepen in uw lidmaatschap
Een vacature bekend maken of een freelancer recruteren, legaal advies inwinnen, een pitch organiseren, mediacijfers opvragen... UBA zet u graag op weg. Onze 'eerstelijns' diensten zijn er voor u. Ontdek snel UBA Care.
-
Merken & Sustainabilty: Member case Matexi
In deze reeks rond Environmental Sustainability laten we onze leden aan het woord. Wat zijn hun ambities op dit vlak? Wat realiseren ze concreet? Welke tips geven ze mee? We stelden enkele vragen over de aanpak van Matexi aan Marie-Ann De Wilde, Marketing Manager
-
Wat is bland?
Voor een consument is er niets frustrerender dan naar twee producten te kijken en niet te begrijpen hoe ze van elkaar verschillen. Bland is de Engelse term voor smakeloos, flauw. Diverse marketingpublicaties lanceerden de woordspeling 'from Bland to Brand'.
-
Merken worden de motor voor transformatie
Consumenten kijken vandaag voorbij de façade van reclameboodschappen en ‘branded content’. Alle ogen zijn gericht op de interne werking van het bedrijf. Men prikt door de marketing en kijkt hoe een bedrijf zich kan aanpassen.
-
Digitale inclusie en minimaal datagebruik zijn de stokpaardjes van itsme®
Meer dan tachtig procent van de Belgen ouder dan achttien jaar gebruikt de itsme®-app. Goed voor zo’n 35 miljoen handelingen per maand. De grote troef van itsme®? Gegevensbeheer maakt ons leven makkelijker. Veiligheid, digitale inclusie en minimaal datagebruik zijn de stokpaardjes van het Belgische bedrijf.
Training 24/7
Blijf op de hoogte van de nieuwe opleidingen en de belangrijkste insights uit de sector
Agenda
-
- Master Class
Creative Thinking
-
- Master Class
Creativity Development
-
- Master Class
LEGO® SERIOUS PLAY®
-
- Media Date
UBA Media Date 2022
-
- Master Class
Leader Attitude
-
- Communication Management College
Communication Management College - Najaarscyclus 2022
-
- Master Class
Storytelling in presentations
-
- Master Class
Inside the Creative Department
-
- Master Class
Sponsoring Contract
-
- Master Class
Influencer e-marketing
Jobline
Business Development Analyst - Customer Support (Young Graduate)
31-5-2022 BMW Belux bekijk vacature