Home

Event
News
News

News & Insights

  1. 3 vragen aan Walter Torfs.png

    Drie vragen aan Walter Torfs, BNP Paribas Fortis, over creativiteit

    • 16-10-17

    De digitalisering biedt nieuwe mogelijkheden voor creativiteit op vlak van reclame. Walter Torfs, Communicatiedirecteur bij BNP Paribas Fortis en Voorzitter van de UBA Expert Community Paid Media, geeft zijn kijk op deze veranderingen en op de evolutie van de relatie tussen adverteerders en hun bureau's.

    Lees meer over "Drie vragen aan Walter Torfs, BNP Paribas Fortis, over creativiteit"
  2. Christoph Ruys.jpg

    Opinie: drie redenen om een visual marketeer in dienst te nemen, volgens Christoph Ruys

    • 16-10-17

    3 redenen om plaats te maken voor een visual marketeer.

    Lees meer over "Opinie: drie redenen om een visual marketeer in dienst te nemen, volgens Christoph Ruys"
  3. DSC5334-copie-550x350.jpg

    Zeven tips voor Native Advertising

    • 13-10-17

    Jesper Laursen, de stichter/CEO van het Native Advertising Institute sprak onlangs op de eerste Magazine Media conferentie “MAGnify 2017”. Native advertising zou tegen 2020 zowat 30 tot 40% van het totaal van de globale marketingbudgetten uitmaken. Dit zijn volgens Jesper de 7 tips om native advertising te laten werken:

    Lees meer over "Zeven tips voor Native Advertising"
  4. iStock-816900730.jpg

    Nieuwe Pers- en Bioscoopbereikstudie van het CIM

    • 13-10-17

    De nieuwe Pers- en Bioscoopbereikstudie van het CIM is verschenen en werd gedoopt als "The National Readership Survey". Naast de kanttekeningen van het CIM, gepubliceerd in het persbericht, vatten we hierna kort enkele elementen samen die ons belangrijk lijken. Ze komen uit de methodologie van deze tactische studie die voortaan onder leiding staat van Ipsos.

    Lees meer over "Nieuwe Pers- en Bioscoopbereikstudie van het CIM"

Agenda

Jobline

Over UBA

Leden