Home
News & Resources
-
Hoe gaan consumenten wereldwijd om met de stijgende kosten van levensonderhoud?
Onderstaande inzichten zijn het resultaat van een bevraging door Toluna bij bijna 16.000 consumenten wereldwijd. De studie vond plaats begin september 2023 in 19 landen. In Europa werd het veldwerk uitgevoerd in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland, Italië, Spanje en Nederland. In het algemeen kan gesteld worden dat merkenbouwers de consumenten kunnen helpen om positieve en betaalbare keuzes te maken. Dit zal cruciaal zijn om tegengas te kunnen bieden aan de financiële coping mechanismes van de consumenten om met de stijgende kosten van levensonderhoud te kunnen omgaan.
-
Wilt u een unieke inzage in de netto digitale mediamarkt?
Als marketing professional weet u als geen ander hoe waardevol een inzage is in de netto digitale mediamarkt. Klinkt dit als muziek in de oren? Neem dan deel aan deze studie. Het finale rapport van de Digital Benchmark, en de bijhorende sectorcijfers, zullen het u makkelijker maken om uw communicatiekanalen en investeringen met (directe) concurrenten te benchmarken. Ook de strategische keuzes voor bepaalde mediadragers kunnen via deze studie worden gestaafd. Sectorgegevens zijn enkel beschikbaar voor deelnemers aan deze studie.
-
Podcasts groeien uit tot een volwaardig advertentiemedium
Voor het tweede jaar op rij publiceert Mediafin de resultaten van de studie ‘The Power of Podcast’. Deze grootschalige studie, uitgevoerd door IPSOS, onderzoekt de adoptie, het gebruik en de attitude van de Belgen ten opzichte van podcasts. Nieuw in de editie van dit jaar zijn de kwantitatieve resultaten over de perceptie van podcasts als advertentiemedium. Ontdek de belangrijkste bevindingen.
-
Miriam Delille vervoegt het UBA team
Miriam Delille heeft het UBA team vervoegd als manager verantwoordelijk voor de domeinen CMI, Sales & E-commerce.
-
Hoe kunt u de customer journey gebruiken in uw marketingplan?
Aan het woord, Clo Willaerts, Digital Marketing Expert. Deze video maakt deel uit van de UBA Traning 24/7 video-opleiding "Hoe de customer journey benutten voor digital marketing"
-
An Louwagie vervoegt het UBA-team
Als Director Operations staat An sinds kort met een sterk team in voor de interne werking van UBA, waarbij uitblinken in ledenpartnerschap een topprioriteit is.
-
Hoe helpt UBA merken om op een duurzame en ethische manier te communiceren?
UBA heeft als missie om adverteerders te vertegenwoordigen en een creatief, innovatief en transparant ecosysteem te bevorderen om u te helpen sterke en duurzame merken te bouwen. Hieronder enkele zaken waaraan UBA in 2023 heeft bijgedragen.
-
Hoe kunnen merken duurzame consumptiekeuzes aanmoedigen?
Fred Dorsimont, medeoprichter en CEO van Behaven, sprak onlangs op UBA over de mogelijkheden voor merken om duurzame consumptiekeuzes te stimuleren. Eerst als onderdeel van een 60 minutes en daarna tijdens een Master Class. Hieronder de belangrijkste punten die Fred deelde.
Training 24/7
Blijf op de hoogte van de nieuwe opleidingen en de belangrijkste insights uit de sector
Agenda
-
- Expert community
Wat is de impact van influencer marketing op merken?
-
- Master Class
Data Strategy for E-commerce
-
- Master Class
Podcast Marketing
-
- XMas Lunch
UBA Xmas Lunch 2023
-
- Master Class
Consumer insights of the silver generation
-
- Master Class
Google Analytics 4
-
- Expert community
CMI: jaarlijkse evaluatie van verschillende marktonderzoeksbureaus
-
- Master Class
Instore communication
-
- Master Class
Customerproof copy evaluation
-
- Master Class
Transmedia storytelling
Jobline
Team van SOS Kinderdorpen zoekt digitale astronaut
22-11-2023 SOS Kinderdorpen België bekijk vacatureDigital Markering Officer (contract van onbepaalde duur)
6-11-2023 BELGISCH COMITE VOOR UNICEF bekijk vacatureCopywriter Nederlandstalig (contract van onbepaalde duur)
6-11-2023 BELGISCH COMITE VOOR UNICEF bekijk vacatureMarketing Communication Officer (contract van onbepaalde duur)
6-11-2023 BELGISCH COMITE VOOR UNICEF bekijk vacature