Home

News & Resources

  1. GenAlpha.jpg

    Wat Generatie Alpha echt denkt en voelt

    • 03-10-23

    Transfer bracht onlangs een opmerkelijke dag vol inzichten over de opkomende generatie die onze toekomst zal vormgeven - Generatie Alpha - geboren vanaf 2011. Het evenement bood diepgaande onderzoeken, boeiende kidschannel-presentaties -en paneldiscussies met experts om Generatie Alpha nog beter te begrijpen.

    Lees meer over "Wat Generatie Alpha echt denkt en voelt"
  2. Gaming

    Gaming steeds meer een opportuniteit voor merken

    • 02-10-23

    Met een indrukwekkende groei van 6,3% ten opzichte van het voorgaande jaar telt de wereldwijde gaminggemeenschap nu maar liefst 3,38 miljard enthousiaste spelers. Het meest opvallende is dat gaming geen grenzen kent. Of je nu onderweg bent met je mobiele apparaat, thuis speelt op je console of je skills aanscherpt op je pc, gaming is overal en elk van deze sectoren draagt bij aan deze spectaculaire groei van de hele industrie. Meer weten over de mogelijkheden en best practices voor merken? Neem deel aan de UBA Master Class Gaming & Esports op 10 november.

    Lees meer over "Gaming steeds meer een opportuniteit voor merken"
  3. Vraag van de week - beeld.jpg

    Waar treffen data en relevantie elkaar?

    • 02-10-23

    Aan het woord, Thomas De Greef van GroupM. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding "Wanneer is het gebruik van affichage en digitale panelen interessant?"

    (Digital) outdoor - playbutton

    Lees meer over "Waar treffen data en relevantie elkaar?"
  4. Veerle Poppe.png

    Veerle Poppe (Colruyt Group): "Van de meest duurzame optie de standaard maken"

    • 29-09-23

    Veerle Poppe is een doorgewinterde marketeer. Ze heeft meer dan 25 jaar ervaring in verschillende marketing & business development-rollen. Ze heeft zich altijd gefocust op wat het leven van klanten of klanten makkelijker en duurzamer kon maken, terwijl ze toegevoegde waarde creëerde voor het bedrijf. Dit pad resulteerde in haar huidige job bij Colruyt Group, waar ze het marketinggedeelte combineert met de rol van duurzaamheidsstrateeg. Schrijf je in voor het evenement Orbit by PUB XP op 19 oktober 2023 om te ontdekken wat Veerle te vertellen heeft over het consumentengedrag. Ondertussen beantwoordt Veerle 3 vragen over het onderwerp marketing en duurzaamheid.

    Lees meer over "Veerle Poppe (Colruyt Group): "Van de meest duurzame optie de standaard maken""
  5. DAT

    Digital Ad Trust breidt verder uit

    • 28-09-23

    Na het einde van de meest recente auditgolf in augustus 2023 kondigt DAT Belgium verschillende nieuwe labels aan. Vanaf nu zijn ook de nieuwstitels van het toonaangevende mediabedrijf IPM Advertising (L'avenir, La Libre, La DH en Moustique) alsook de website van RTL, gelabeld voor display.

    Lees meer over "Digital Ad Trust breidt verder uit"
  6. BelgianMarketingAwards_logo.png

    Finalisten Belgian Marketing Awards bekend

    • 27-09-23

    Het Selectiecomité van de Belgian Marketing Awards heeft de 9 finalisten van de jaarlijkse marketinghoogmis bekendgemaakt. De 3 finalisten voor elk van de 3 categorieën maken op 8 november kans op een bekroning als The Belgian Marketing Company of the Year, The Young Belgian Marketing Company of the Year en The Belgian Marketing Leadership of the Year.

    Lees meer over "Finalisten Belgian Marketing Awards bekend"
  7. Vraag van de week - beeld.jpg

    Hoe zet u een organische social media strategie op?

    • 25-09-23

    Aan het woord, Thomas Van Roy van Emakina. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding "Hoe kan ik mijn organisch bereik op social media vergroten?"

    Social media organic 6 - playbutton

    Lees meer over "Hoe zet u een organische social media strategie op?"
  8. MKF.jpg

    Hebben de Belgische media een nieuwe stabiliteit gevonden?

    • 25-09-23

    De Media Key Facts zijn geüpdate en bevatten nu gegevens tot en met juni 2023. De coronapandemie verstoorde in 2020 duidelijk de evolutie van de Belgische bruto media-investeringen. Echter blijkt uit de cijfers dat 2023 al goed op pad is voor het derde jaar op rij om voor stabiliteit te zorgen.

    Lees meer over "Hebben de Belgische media een nieuwe stabiliteit gevonden?"

Training 24/7

Volgende
Vorige

Blijf op de hoogte van de nieuwe opleidingen en de belangrijkste insights uit de sector

Schrijf u in voor de e-news

Agenda

Jobline

  • (Junior) webmaster Benelux

    3-10-2023 Manutan bekijk vacature
  • Trade Marketeer BENELUX

    3-10-2023 Manutan bekijk vacature
  • Directeur Marketing en Customer Experience (M/V/X) - publiq vzw

    27-9-2023 publiq vzw bekijk vacature
  • Junior Marketeer België & Frankrijk

    18-9-2023 Efteling bekijk vacature
  • Kinderen die er alleen voor staan zoeken hun woordvoerder

    15-9-2023 SOS Kinderdorpen België bekijk vacature
  • Account Manager Regionaal bij de mediaregie van De Lijn

    13-9-2023 Lijncom bekijk vacature
  • Marketing Manager

    7-9-2023 Milcobel bekijk vacature
  • Public Relations & Communication Manager (M/V/X)

    5-9-2023 Walibi Belgium - Aqualibi bekijk vacature

Over UBA

Leden