Home

Lees verder
Lees verder
Lees verder

News & Insights

  1. advertisers-agency.jpg

    De relatie tussen adverteerder en creatief bureau: 
een kwalitatief onderzoek van UBA en PitchPoint

    • 20-09-18

    Naar aanleiding van de oprichting van het Expert Community 'Agency Management', deed PitchPoint in opdracht van UBA een onderzoek bij een aantal grote adverteerders naar hun relatie met hun creatief bureau. In tegenstelling tot wat sommige internationale studies uitwijzen zit de relatie tussen adverteerders en creatieve bureaus in België wel goed. Over het algemeen heerst er er tevredenheid.

    Lees meer over "De relatie tussen adverteerder en creatief bureau: 
een kwalitatief onderzoek van UBA en PitchPoint"
  2. Yves de Voeght.png

    Drie vragen aan Yves De Voeght, Advertiser Personality 2015

    • 20-09-18

    "Wees nieuwsgierig maar laat je niet verblinden door nieuwigheden. Een ring die schittert, kan ook snijden."

    Lees meer over "Drie vragen aan Yves De Voeght, Advertiser Personality 2015"
  3. barometre-effie.jpg

    Verhoogde aandacht voor marketing effectiveness

    • 20-09-18

    Donderdag vindt de Effie Awards Ceremony plaats. Een goed moment om ook te peilen naar het belang van marketing effectiveness bij adverteerders en bureaus. Dat doet Effie Belgium nu al voor het tweede jaar op rij. Om tot interessante insights te komen, heeft de organisatie uw hulp nodig.

    Lees meer over "Verhoogde aandacht voor marketing effectiveness"
  4. CIM.jpg

    Eerste lessen uit de CIM National Readership Survey (NRS): de Franstalige dagbladen krijgen klappen

    • 19-09-18

    Volgens de eerste analyses van Space doet de dagbladpers het niet goed, vooral niet aan Franstalige zijde, waar het gemiddelde aantal lezers op een gemiddelde dag met 7% daalt (Papier + Digital). Het lot van de Nederlandstalige kranten is gevarieerder, maar er wordt toch ook een algemene daling opgetekend van 2%.

    Lees meer over "Eerste lessen uit de CIM National Readership Survey (NRS): de Franstalige dagbladen krijgen klappen"

Agenda

Jobline

  • Team Manager of target analysts - m/v/x

    20-9-2018 BNP Paribas Fortis bekijk vacature
  • Senior Digital Analyst– m/v/x

    19-9-2018 BNP Paribas Fortis bekijk vacature
  • Marketeer

    14-9-2018 Efteling bureau België bekijk vacature
  • HQ: Fundraising Officer (m/v/x)

    11-9-2018 Dokters van de Wereld België bekijk vacature
  • Project Portfolio Manager Digital Transformation

    7-9-2018 ORANGE BELGIUM bekijk vacature
  • Search engine advertising executive

    3-9-2018 NMBS bekijk vacature
  • Teamcoördinator Community & Online

    31-8-2018 VZW Unitas/CD&V bekijk vacature
  • Digital Analytics Expert Hello Bank ! – m/v/x – Digital

    29-8-2018 BNP Paribas Fortis (Hello bank!) bekijk vacature

Over UBA

Leden