Home

News & Resources

  1. 12 Trends 2022 _ UBA

    Welke 12 trends zullen volgens de WFA bepalend zijn in 2022?

    • 21-01-22

    Elk jaar geeft de World Federation of Advertisers een overzicht van de 12 trends voor het komende jaar. UBA biedt u enkele tips om mee te zijn.

    Lees meer over "Welke 12 trends zullen volgens de WFA bepalend zijn in 2022?"
  2. MattBrittin_quote.jpg

    UBA Trends Day: Trends in Data & Ethics. Private by Design

    • 20-01-22

    De weldaden van gepersonaliseerde online advertenties die de consument effectief meerwaarde bieden versus uw terecht gewaardeerde privacy. 

    Lees meer over "UBA Trends Day: Trends in Data & Ethics. Private by Design"
  3. Merken als katalysator _ UBA

    Merken als katalysator van verandering

    • 20-01-22

    Wie een merk beschouwt als louter een communicatiemiddel, doet het potentieel ervan oneer aan. Merken kunnen een katalysator zijn, een bedrijf mobiliseren en de kans bieden om zich als gamechanger in de maatschappij te positioneren. In een wereld die voortdurend in verandering is, tellen enkel uw zienswijze en hoe u bijdraagt aan verandering.

    Lees meer over "Merken als katalysator van verandering"
  4. 2021-special-olympics-belgium.jpg

    Effie Case Special Olympics Belgium: The road to sustained success

    • 20-01-22

    Tijdens het Effie Effectiveness Forum van 30 september 2021 lichtten de 22 finalisten hun winnende Effie case toe. UBA mag aan haar leden een selectie van 5 inspirerende cases aanbieden. De komende 5 weken laten wij daarom telkens een winnaar aan het woord die zijn of haar case voor u toelicht. Ontdek deze week de geheimen van de case "the road to sustained success" van Special Olympics Belgium. Naast een Gold was deze case goed voor een Grand Sustained Award, als gevolg van het langetermijnsucces dat dit merk op het Effie-podium boekt.

     

    Lees meer over "Effie Case Special Olympics Belgium: The road to sustained success"
  5. Remuneration_1153252986.jpg

    Nieuwe guideline: Remunerating for success

    • 18-01-22

    Het juiste remuneratiemodel kan de samenwerking bureau-adverteerder ten goede komen.

    Lees meer over "Nieuwe guideline: Remunerating for success"
  6. Sparkle16.png

    David Hockney verenigt als geen ander Hard & Soft data - Sparkle 16

    • 18-01-22

    De ondertussen 84-jarige meester combineert zijn talent en drang naar kleur tegenwoordig met iPad-technologie. Hij heeft zich ook als geen ander in de kunstgeschiedenis verdiept om daar vervolgens eigenzinnig zijn eigen ding mee te doen.

    Lees meer over "David Hockney verenigt als geen ander Hard & Soft data - Sparkle 16"
  7. RitsonFinal5.jpg

    Ritsons 10 marketing momenten van 2021 (deel 2/2)

    • 17-01-22

    Mark Ritson blikt terug op het jaar 2021 en pikt 10 momenten uit die we als adverteerders niet snel zullen vergeten. Dit is het tweede deel.

    Lees meer over "Ritsons 10 marketing momenten van 2021 (deel 2/2)"
  8. Metaverse-marketing.jpg

    Wat is Metaverse?

    • 14-01-22

    Als er één concept is waar de marketingmanagers niet omheen kunnen, is het wel het metaverse. Het vermogen om de fysieke en virtuele wereld in elkaar te laten overvloeien.

    Lees meer over "Wat is Metaverse?"

Training 24/7

Blijf op de hoogte van de nieuwe opleidingen en de belangrijkste insights uit de sector

Schrijf u in voor de e-news

Agenda

Jobline

Over UBA

Leden