Bekijk onze Training 24/7 en krijg een gratis Kinepolis ticket!

Ontdek het aanbod

Home

News & Resources

  1. Jacqueline-Loch-bw-headshot.jpg

    Magazinemerken ideaal om met publiek in interactie te treden

    • 27-09-22

    Jacqueline Loch, EVP Social & Emerging Platforms bij de Canadese uitgever SJC Media en spreekster op MAGnify op 29 september, ziet een ‘explosie aan mogelijkheden’ om met het publiek van magazinemerken in interactie te treden. “Publishing is een werkwoord, geen medium. Publishers hebben heel wat troeven om ook op andere media succesvol te zijn.”

    Lees meer over "Magazinemerken ideaal om met publiek in interactie te treden"
  2. D&I in media.jpg

    Is uw mediaplanning inclusief? (2/2)

    • 26-09-22

    Even belangrijk als de boodschappen die we uitzenden, is de drager waar ze te zien zijn. Media vormen bij inclusieve communicatie dus een belangrijke pijler. De keuzes die we maken bij het kopen van media spelen een belangrijke rol bij het ondersteunen van diversiteit en inclusie in ons medialandschap.

    Lees meer over "Is uw mediaplanning inclusief? (2/2)"
  3. Effie.jpg

    Een blik achter de schermen van de Effie-jury

    • 26-09-22

    Na afloop van de Effie-jurydag op 9 september peilden we naar de ervaringen van twee adverteerders: Mira De Maeyer, CMO, VP Marketing & Digital Europe bij Perrigo en Voorzitter van UBA, én Mieke Debeerst, Chief Customer Experience & Marketing Communications Officer bij Belfius. De ene is Effie-juryvoorzitter, ondervoorzitter en jurylid geweest en zet haar schouders nu onder een nieuw alumniconcept binnen Effie; de tweede debuteerde dit jaar in de jury van de belangrijkste competitie voor adverteerders.

    Lees meer over "Een blik achter de schermen van de Effie-jury"
  4. 3rd-party-cookies-advertisers.jpg

    De cookieless transitie is nog niet rond

    • 23-09-22

    Het recentste State of Data verslag van het IAB is zopas verschenen. Daarmee beschikken we over een update betreffende de vorderingen van de industrie met betrekking tot de cookieloze wereld van morgen.

    Lees meer over "De cookieless transitie is nog niet rond"
  5. Creator economy.png

    Wat is Creator economy?

    • 23-09-22

    Creator Economy is een door software gefaciliteerd ecosysteem dat makers in staat stelt inkomsten te verwerven uit hun creaties. 

    Lees meer over "Wat is Creator economy?"
  6. Web3.jpg

    Wat is Web3?

    • 16-09-22

    Het volgende tijdperk van het web zal gebaseerd zijn op blockchain, decentralisatie en digitale token-economie. Maar hoe is het ontstaan?

    Lees meer over "Wat is Web3?"
  7. D&I in media.jpg

    Is uw mediaplanning inclusief? (1/2)

    • 16-09-22

    Even belangrijk als de boodschappen die we uitzenden, is de drager waar ze te zien zijn. Media vormen bij inclusieve communicatie dus een belangrijke pijler. De keuzes die we maken bij het kopen van media spelen een belangrijke rol bij het ondersteunen van diversiteit en inclusie in ons medialandschap.

    Lees meer over "Is uw mediaplanning inclusief? (1/2)"
  8. Watch, and go to cinema

    Verdien een gratis cinematicket dankzij Training 24/7 van UBA

    • 15-09-22

    Hebt u ons opleidingsprogramma Training 24/7 al eens bekeken? Misschien wel, maar nog geen tijd gehad om een opleiding te volgen? Dan is nu het ideale moment!

    Lees meer over "Verdien een gratis cinematicket dankzij Training 24/7 van UBA"

Training 24/7

Blijf op de hoogte van de nieuwe opleidingen en de belangrijkste insights uit de sector

Schrijf u in voor de e-news

Agenda

Jobline

Over UBA

Leden