Home
Knowledge hub
-
Hoe kan je je brand engagement versterken?
Aan het woord, Liana Ganescu. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding "Hoe succesvolle advertenties uitwerken?"
-
Effie maakt 25 finalisten bekend
Een 30-koppige jury samengesteld uit leden van UBA, UMA, ACC en BAM, onder leiding van jury-voorzitster Aude Mayence, selecteerde 25 cases die kans maken op een bekroning. Ontdek hieronder de finalisten.
-
Geloofwaardigheid is de sleutel tot verantwoorde groei
Slechts 23% van de consumenten gelooft campagnes met duurzame claims. Toch bepaalt geloofwaardigheid voor meer dan 60% de motivatie van consumenten om duurzame keuzes te maken. En helpt het om waarde te creëren op korte én lange termijn. Daarom introduceert Bubka nu de Net Credibility Score, een score die merken helpt om geloofwaardiger te communiceren en bijgevolg verantwoord te groeien.
-
De dubbele impact van DEI in advertising
Adverteerders die diversiteit hoog in het vaandel dragen, leveren een bijdrage aan een betere samenleving én mogen rekenen op een hoger marketingrendement. Een hoopvolle boodschap van specialist ter zake Isabel Massey (Diageo), die pleit voor een positieve wisselwerking tussen merken en media.
-
Het belang van showmanship in reclame
Een marketingonderzoeker gefascineerd door het menselijk brein. Zo kunnen we Orlando Wood het best omschrijven. Met zijn focus op showmanship advertising was hij de top of the bill van de UBA Media Date. We spraken ‘m na zijn presentatie.
-
Marketeers bezitten de superkracht om hun collega’s te vertellen wat de consument wil
Tom Denford is CEO van ID Comms, een wereldwijd actieve consultancyspeler die zich toelegt op media en advertising. Over het onderwerp duurzaamheid dat hij als spreker op de UBA Media Date mocht aansnijden, had hij ook na zijn passage op het podium nog heel wat te vertellen. Een boeiend gesprek over de spiegelfunctie van marketing, de gouden regel en de handige correlatie tussen verspilde energie en verspild geld.
-
Waarom worden belangrijke zaken nog steeds op papier verstuurd?
Aan het woord, Tatjana Raman van bpost. Deze video maakt deel uit van de UBA Training 24/7 video-opleiding "Hoe bereik ik mijn consument via zijn brievenbus?"
-
Consumenten blijven gehecht aan het postmoment
Uit de laatste editie van de Paper Reach Survey 2024, die de houding van de Belgen tegenover hun brievenbus onder de loep neemt, blijkt al snel dat de consument nog steeds erg gehecht is aan dit kanaal. In een alsmaar digitalere wereld blijft de rol van Paper Mail stevig verankerd bij je consumenten.
Ontdek onze nieuwe Training 24/7 opleidingen!
Blijf op de hoogte van de nieuwe opleidingen en de belangrijkste insights uit de sector
Agenda
-
- Master Class
Selling ideas
-
- Master Class
Influencer marketing
-
- Event
Spotlight on Customer Experience Event by Kantar & UBA
-
- Master Class
Sponsorship impact
-
- Exchange Community
Wat zijn de belangrijkste trends in FMCG & Retail volgens NielsenIQ en GfK-CPS?
-
- Master Class
Storytelling in presentations
-
- Digital Bootcamp
Digital Bootcamp
-
- Exchange Community
Wat is de impact van AI op search marketing en search engines?
-
- Master Class
Brainstorming techniques
-
- Master Class
Gaming and esports in marketing
Jobline
National Account Manager - E-Commerce and New Business
3-9-2024 SC Johnson (Lifestyle Brands) bekijk vacature