Home

News & Resources

  1. Content-marketing-study.jpg

    7 lessen die Belgische contentmarketeers kunnen leren van het Statista-onderzoek

    • 24-06-22

    Het Statista-onderzoek geeft ons een goed beeld van hoe contentmarketing evolueert. Althans op wereldschaal. 7 lessen voor Belgische contentmarketeers (bij uitstek in B2B).

    Lees meer over "7 lessen die Belgische contentmarketeers kunnen leren van het Statista-onderzoek"
  2. Influencer-infosession-Guideline.jpg

    Nieuwe aanbevelingen inzake influencer marketing

    • 13-06-22

    Het Communicatie Centrum heeft, in samenwerking met andere organisaties uit de communicatiesector waaronder UBA, nieuwe aanbevelingen inzake influencer marketing opgesteld om commerciële boodschappen beter te identificeren. U kan de infosessie hierover volgen op 23 juni. 

    Lees meer over "Nieuwe aanbevelingen inzake influencer marketing"
  3. new members_june2022.jpg

    UBA verwelkomt 3 nieuwe leden: Le Pain Quotidien, Cofinimmo et Brasserie d'Orval

    • 10-06-22

    De UBA community verwelkomt 3 nieuwe adverteerders-leden. Welkom aan alle medewerkers!  

    Lees meer over "UBA verwelkomt 3 nieuwe leden: Le Pain Quotidien, Cofinimmo et Brasserie d'Orval"
  4. Care line woman.jpg

    UBA Care: advies inbegrepen in uw lidmaatschap

    • 10-06-22

    Een vacature bekend maken of een freelancer recruteren, legaal advies inwinnen, een pitch organiseren, mediacijfers opvragen... UBA zet u graag op weg. Onze 'eerstelijns' diensten zijn er voor u. Ontdek snel UBA Care.

    Lees meer over "UBA Care: advies inbegrepen in uw lidmaatschap"
  5. Screenshot 2022-06-09 at 15.46.22.png

    Merken & Sustainabilty: Member case Matexi

    • 10-06-22

    In deze reeks rond Environmental Sustainability laten we onze leden aan het woord. Wat zijn hun ambities op dit vlak? Wat realiseren ze concreet? Welke tips geven ze mee? We stelden enkele vragen over de aanpak van Matexi aan Marie-Ann De Wilde, Marketing Manager

    Lees meer over "Merken & Sustainabilty: Member case Matexi"
  6. Screenshot 2022-06-07 at 10.59.44.png

    Wat is bland?

    • 10-06-22

    Voor een consument is er niets frustrerender dan naar twee producten te kijken en niet te begrijpen hoe ze van elkaar verschillen. Bland is de Engelse term voor smakeloos, flauw. Diverse marketingpublicaties lanceerden de woordspeling 'from Bland to Brand'.

    Lees meer over "Wat is bland?"
  7. merken.jpg

    Merken worden de motor voor transformatie

    • 10-06-22

    Consumenten kijken vandaag voorbij de façade van reclameboodschappen en branded content.  Alle ogen zijn gericht op de interne werking van het bedrijf. Men prikt door de marketing en kijkt hoe een bedrijf zich kan aanpassen.

    Lees meer over "Merken worden de motor voor transformatie"
  8. Screenshot 2022-05-30 at 14.22.48.png

    Digitale inclusie en minimaal datagebruik zijn de stokpaardjes van itsme®

    • 02-06-22

    Meer dan tachtig procent van de Belgen ouder dan achttien jaar gebruikt de itsme®-app. Goed voor zo’n 35 miljoen handelingen per maand. De grote troef van itsme®? Gegevensbeheer maakt ons leven makkelijker. Veiligheid, digitale inclusie en minimaal datagebruik zijn de stokpaardjes van het Belgische bedrijf.

    Lees meer over "Digitale inclusie en minimaal datagebruik zijn de stokpaardjes van itsme®"

Training 24/7

Blijf op de hoogte van de nieuwe opleidingen en de belangrijkste insights uit de sector

Schrijf u in voor de e-news

Agenda

Jobline

Over UBA

Leden