Home
News & Resources
-
De meest bekeken Training 24/7 van 2022
Welke video-opleidingen werden het meest bekeken in 2022? Alle Training 24/7 video-opleidingen kunnen nog bekeken worden. Kijk welke het meest populair waren en grijp uw kans om nog iets bij te leren.
-
Wat is CPG?
CPG is de afkorting voor 'Consumer Packaged Goods' en verwijst naar producten voor huishoudelijk gebruik die door de meeste consumenten dagdagelijks gebruikt worden en die regelmatig worden vervangen. Enkele voorbeelden zijn voeding, dranken, wasmiddelen, cosmetica, batterijen, enzovoort.
-
UBA steunt "Hier Niet" initiatief om haat op sociale media tegen te gaan
Uit een onderzoek blijkt dat haatspraak de afgelopen jaren fors toenam. De Belgische social media managers trekken met “Hier Niet” aan de alarmbel.
-
Mooie groei van de UBA-community in 2022: 32 nieuwe leden
Maar liefst 32 bedrijven besloten afgelopen jaar om lid te worden van UBA. Dat brengt het aantal UBA-leden op 375 bedrijven met in totaal meer dan 7.000 medewerkers. Ontdek hieronder welke bedrijven nu lid zijn.
-
DAT Belgium krijgt erkenning van IAB Europe
De waardering voor het Digital Ad Trust label in ons land krijgt ook internationaal erkenning. Ook IAB Europe erkent het belang van het Belgische label en geeft het een plaats in de IAB Navigator, een initiatief dat pleit voor het creëren van normen en kaders om kwaliteit in digitale reclame te garanderen.
-
Top 3 meest gelezen artikels in 2022
In 2022 kon u op onze site maar liefst 178 nieuwe artikels lezen. Welke werden hiervan het vaakst gelezen? Kijk snel of u iets gemist heeft.
-
Marc Fauconnier biedt met “Hoera, het is crisis” een houvast in moeilijke tijden
Met dit boekje, gebaseerd op heel wat onderzoek, werpt Marc Fauconnier (voorzitter van ACC) een licht op hoe een bedrijf net voordeel kan halen uit een crisissituatie. Een hulpmiddel voor merken en bureaus.
-
Help, mijn bureau indexeert de tarieven!
Zullen adverteerders de huidige prijsstijgingen ook voelen in stijgende vergoedingen voor hun communicatiebureau’s? Is uw remuneratiemodel nog optimaal? Doe de gratis remuneratie quickscan dankzij UBA Care Line.
Training 24/7
Blijf op de hoogte van de nieuwe opleidingen en de belangrijkste insights uit de sector
Agenda
-
- Master Class
Predictive Marketing
-
- Master Class
Sponsorship Impact
-
- Master Class
Customer Experience Measurement
-
- Master Class
Customerproof Copy
-
- Master Class
Branding the change: Regenerative Brands
-
- Master Class
Employer Marketing
-
- Expert community
Expert Community: Research, Data & ROI - CMI
-
- Master Class
Persuasion
-
- Master Class
Research Visual Nudging
-
- Master Class
GDPR Update