Home
News & Resources
-
Wat zijn de gevolgen van de DSA- en DMA-regelgeving voor adverteerders?
In aanloop naar de invoering van de nieuwe Europese Digital Services Act (DSA) en Digital Markets Act (DMA) maakte de World Federation of Advertisers een gids waarin enkele onopgeloste vragen worden besproken.
-
Effie Case - Kom op tegen Kanker: Jongeren & Roken
Tijdens het Effie Effectiveness Forum van 6 oktober 2022 lichtten de 26 finalisten hun winnende Effie case toe. UBA mag aan haar leden een selectie van 7 inspirerende cases aanbieden. Gedurende 7 weken laten wij telkens een winnaar aan het woord die zijn of haar case voor u toelicht. Ontdek deze week de geheimen van de case "Jongeren & Roken” van Kom op tegen Kanker.
-
Nieuw in de Effie-jury: Petra Baeck, Elisabeth Vanhoutte en Claire van Hoorn-Gerards
Onze partnerorganisaties zorgen elk jaar voor vers bloed in de Effie-jury om aldus de maximumtermijn van drie jaar voor juryleden te respecteren en te zorgen voor een continue schwung. UBA voegde vier nieuwkomers aan onze jury toe, waaronder drie vrouwen: Petra Baeck (Argenta), Elisabeth Vanhoutte (Universiteit Antwerpen) en Claire van Hoorn-Gerards (P&G). Samen zijn ze goed voor een schat aan empathie en ervaring. We stellen hen kort voor aan de hand van drie eenvoudige vragen.
-
UBA Training 24/7: nieuwe reeks video-opleidingen
Gedurende 9 weken lanceren we elke dinsdag een nieuwe UBA Training 24/7 video-opleiding. De ideale mannier om bij te leren waar en wanneer het voor u past.
-
Effie Case - Lu: Share The LUve
Tijdens het Effie Effectiveness Forum van 6 oktober 2022 lichtten de 26 finalisten hun winnende Effie case toe. UBA mag aan haar leden een selectie van 7 inspirerende cases aanbieden. Gedurende 7 weken laten wij telkens een winnaar aan het woord die zijn of haar case voor u toelicht. Ontdek deze week de geheimen van de case "Share The LUve” van LU.
-
Wat is Performance Marketing?
Aan het woord Edwyn Gielen, Verantwoordelijke Media bij Numberly. Deze video maakt deel uit van de UBA Traning 24/7 video-opleiding "Hoe kan ik data inzetten voor doeltreffende marketing?"
Een samenvatting van de video:
-
Ken Hughes over 'The Blue Dot Consumer'
Op 27 april staat Ken Hughes op het podium van de UBA Trends Day in Paleis 12. Benieuwd wat hij te vertellen heeft? We lichten alvast een tipje van de sluier.
-
Attention in media: nieuwe resultaten uit Belgische studie
Vorige zomer ontving UBA wereldreferentie in media-aandacht Karen Nelson-Field, CEO Amplified Intelligence, op het podium tijdens de UBA Media Date.
Training 24/7
Blijf op de hoogte van de nieuwe opleidingen en de belangrijkste insights uit de sector
Agenda
-
- Master Class
Saving the planet is a communication challenge
-
- Master Class
Addressable TV
-
- Master Class
Content Distribution
-
- Master Class
Boost your Effie performance
-
- Expert community
Data clean rooms : een oplossing voor een betere targeting van uw merk?
-
- Master Class
Plan Efficiency - OGSM Basics
-
- Master Class
LEGO® SERIOUS PLAY®
-
- Master Class
Creative Thinking
-
- Master Class
Media & Creativity
-
- Digital Boot Camp
Digital Bootcamp - Cyclus 1