Home

Event
Event

News & Insights

  1. Pitch-web.jpg

    De drie v’s van de startup-pitch

    • 15-12-17

    We nodigen u graag uit voor de jury om de pitches te beoordelen” liet UBA-lid FEBIAC me onlangs weten. En neen het ging niet over golf, muziek of baseball. Wel over het evenement #WeAreMobility van 18 januari 2018 in Brussels Expo. Daar zullen een aantal start-ups uit de wereld van mobiliteit hun innovatief project komen voorstellen. En ja hoor we willen daar graag als UBA gaan jureren. Maar we leggen de lat hoog en daarom geven we wat voorafgaand advies.

    Lees meer over "De drie v’s van de startup-pitch"
  2. Lies Eeckman.jpg

    Lies Eeckman Advertiser Personality of the Year 2017

    • 14-12-17

    De jury van de Advertiser Personality of the Year 2017 heeft Lies Eeckman, marketingdirecteur bij Continental Foods, uitgeroepen tot winnaar. Lies Eeckman werd gekozen door de lezers van PUB, de leden van UBA en een professionele jury. De shortlist voor deze vijftiende editie bestond naast Lies Eeckman uit Zehra Sayin, ceo van Special Olympics Belgium, Alex Thoré, directeur CRM, branding & communication bij Proximus en David Willems, tot deze maand marketingdirecteur bij Toyota & Lexus. 

    Lees meer over "Lies Eeckman Advertiser Personality of the Year 2017"
  3. barometre-effie.jpg

    EFFIE en iVOX lanceren eerste Belgische marketing effectiviteitsbarometer

    • 11-12-17

    Effie en iVOX publiceren vandaag de eerste effectiviteitsbarometer* voor marketing- en communicatiecampagnes. De barometer blaast warm en koud: quasi alle marketing professionals erkennen het groeiend belang van het meten van de zogenaamde return on communication investment (ROCI) van campagnes om hun effectiviteit correct in te schatten. Maar zij erkennen ook dat ze de effectiviteit van hun campagnes niet consequent meten voor alle campagne onderdelen. Er is nood aan standaarden en een consistente aanpak door alle betrokken partijen.

    Lees meer over "EFFIE en iVOX lanceren eerste Belgische marketing effectiviteitsbarometer"
  4. UBA speaker  - Carla.jpg

    Ontmoet Carla Johnson. Trends in Content Marketing - How Brands Tap the Hottest Trends to Eclipse the Competition

    • 11-12-17

    Klaar om uw creatieve en innovatieve grenzen te verleggen? Dan is het tijd (we gaan er voor het gemak van uit dat uw antwoord ‘ja’ is) om kennis te maken met Carla Johnson.

    Lees meer over "Ontmoet Carla Johnson. Trends in Content Marketing - How Brands Tap the Hottest Trends to Eclipse the Competition"

Agenda

Jobline

  • Marketing & Sales Manager

    14-12-2017 Bellewaerde bekijk vacature
  • Brand Manager

    12-12-2017 Eurogenerics bekijk vacature
  • Lector Marktonderzoek/Data analyse @ UCLL Hogeschool

    11-12-2017 UCLL (University College Leuven-Limburg) bekijk vacature
  • E-commerce manager Solucious

    11-12-2017 Colruyt Group bekijk vacature
  • Trade Marketeer Mass Market

    11-12-2017 Omega Pharma, A Perrigo Company bekijk vacature
  • Senior Brand Manager

    11-12-2017 Omega Pharma, A Perrigo Company bekijk vacature
  • Junior e-Commerce Manager

    11-12-2017 Omega Pharma, A Perrigo Company bekijk vacature
  • Marketing Manager

    7-12-2017 Selexion - Euronics Belgium bekijk vacature

Over UBA

Leden