Blijf op de hoogte van de belangrijkste insights uit de sector

Maak account

Home

Lees meer over Wat zijn de juiste pijlers van geloofwaardigheid voor duurzame communicatie?
Lees meer over UBA. Taking brands further. Much further.
Lees meer over Negen vragen aan Ingrid Bouchez, Valipac

News & Insights

  1. Karen DeVisch9vragenaan 2.jpg

    Negen vragen aan Karen De Visch, Profacts

    • 17-09-21

    In deze rubriek laten we wekelijks een UBA-lid aan het woord over zijn/haar merk en passies. Wat drijft hen? Wat inspireert hen?  Vandaag stellen we onze 9 vragen aan Karen De Visch, Business Director bij Profacts.

    Lees meer over "Negen vragen aan Karen De Visch, Profacts"
  2. Ideation-uba.jpg

    Wat is Ideation ?

    • 16-09-21

    Ideevorming of ideatie verwijst naar het proces van het ontwikkelen en overbrengen van prescriptieve ideeën naar anderen, meestal in een zakelijke omgeving. Het beschrijft de opeenvolging van gedachten, van het oorspronkelijke concept tot de implementatie.

    Lees meer over "Wat is Ideation ?"
  3. Sustainability-line-UBA-Content.jpg

    Wat zijn de juiste pijlers van geloofwaardigheid voor duurzame communicatie?

    • 16-09-21

    De duurzaamheidstransitie biedt voor de bedrijfswereld zowel opportuniteiten als risico’s. Een voorbeeld van een opportuniteit is de groei in de globale markt van de duurzame CPG producten. In 2020 was de groei ervan, ondanks de pandemie en het prijsverschil, zeven keer groter dan die van de conventionele producten.
    De risico’s hebben zowel een fysieke als een reputationele component. 

    Lees meer over "Wat zijn de juiste pijlers van geloofwaardigheid voor duurzame communicatie?"
  4. Sustainability study.jpg

    Sustainability is nog onvoldoende geïntegreerd in de merkstrategie

    • 13-09-21

    Duurzaamheid staat bij veel merken bovenaan de agenda. Om de standpunten en bevindingen van marketeers over duurzaamheid in kaart te brengen lanceerde UBA samen met de WFA een internationaal onderzoek. De studie werd dit jaar uitgevoerd in 34 landen, waaronder België en Nederland.

    Lees meer over "Sustainability is nog onvoldoende geïntegreerd in de merkstrategie"
  5. Thumb-Stopping-UBA.jpg

    Wat is Thumb Stopping?

    • 10-09-21

    Thumb Stopping is een techniek die speciaal is ontworpen voor mobiele apparaten en sociale netwerken.

    Lees meer over "Wat is Thumb Stopping?"
  6. AffiliateMarketing.jpg

    Affiliate marketing: waardevolle piste voor adverteerders?

    • 10-09-21

    Laat ons onmiddellijk beginnen met de hamvraag : wat is affiliate marketing precies?

    Lees meer over "Affiliate marketing: waardevolle piste voor adverteerders?"
  7. Ingrid Bouchez2.png

    Negen vragen aan Ingrid Bouchez, Valipac

    • 10-09-21

    In deze rubriek laten we wekelijks een UBA-lid aan het woord over zijn/haar merk en passies. Wat drijft hen? Wat inspireert hen?  Vandaag stellen we onze 9 vragen aan Ingrid Bouchez, Communication Manager bij Valipac

    Lees meer over "Negen vragen aan Ingrid Bouchez, Valipac"
  8. effie-info-class.jpg

    Effie Awards 2021: 22 finalisten maken kans op prestigieuze Bronze, Silver of Gold Effie in Brusselse Event Lounge

    • 09-09-21

    De jury van de Effie Awards maakt bekend dat nog een mooie 22 cases kans maken op een felbegeerde Bronze, Silver of Gold Effie. Nooit eerder waren er zoveel finalisten. Met 34 cases kon de editie van 2021 ook op het vlak van inschrijvingen rekenen op een recordaantal. De winnaars worden bekendgemaakt op 30 september tijdens een Gala Dinner in de Brusselse Event Lounge.

    Lees meer over "Effie Awards 2021: 22 finalisten maken kans op prestigieuze Bronze, Silver of Gold Effie in Brusselse Event Lounge"

Blijf op de hoogte van de belangrijkste insights uit de sector

  • Blijf up-to-date via onze nieuwsbrief

  • Beheer uw voorkeuren via MyUBA

  • Makkelijk inschrijven voor activiteiten en evenementen

  • Is uw bedrijf lid van UBA, dan geniet u automatisch alle ledenvoordelen

Maak account

Agenda

Jobline

Over UBA

Leden