Agency Selection

Academy > Training 24/7Agency Selection

Hoe selecteer ik een bureau en organiseer ik een pitch?

Training 24/7 Online
door Martine Ballegeer en Chris Van Roey

Inleiding: voor u begint te pitchen

Over deze training

Martine Ballegeer en Chris Van Roey lichten toe op welke manier u een communicatiebureau kan selecteren en hoe u een pitch organiseert. Met hun bedrijf PitchPoint hebben ze de voorbije jaren ongeveer 200 pitches begeleid. Ze delen hun ruime ervaring in deze zeven sessies.

Deze videotraining is bedoeld voor professionals die verantwoordelijk zijn voor de selectie en het samenwerken met één of meerdere communicatiebureaus en die deze relatie optimaal willen opstarten of laten evolueren.

Lesgevers

  1. Martine Ballegeer

    Martine Ballegeer

  2. Chris Van Roey

    Chris Van Roey

    Founder, PitchPoint

    Chris Van Roey is oprichter en Partner bij PitchPoint. Hij was 13 jaar CEO van UBA. Voordien was hij 12 jaar Chief Communication Officer bij Mobistar (Orange) en 10 jaar Marketing Manager bij Apple Computer. Chris is ‘Master Marketeer’ en co-auteur van het boek ‘Adverteerder zkt. Reclamebureau’.

    • Opleiding: Master in Toegepaste Economische Wetenschappen; Post-universitair: Vlerick, Insead, London Business School.
    • Professionele ervaring: Assistent KULeuven; Sales manager Dolmen/Colruyt Group; Marketing manager Apple Computer; Chief Communication Officer Mobistar; CEO UBA
    • Huidige professionele activiteit: Partner PitchPoint.
    • Onderscheidingen: Master Marketeer, Advertising Personality of the Year, Grand/Gold EFFIE winner.

    40 jaar ervaring in communicatie, marketing en sales, waarvan 25 jaar op directieniveau. Gespecialiseerd in brand building en in bureaurelaties.

Terug naar overzicht
Gewijzigd: 30/11/2023 16:49

Ontdek meer als je inlogt

Log je in en krijg toegang tot een ruim aanbod aan content. 

Nog geen account? Creëer uw account hier.