Agenda

  1. di 18 apr 09:30 - 12:30

    Van visie naar actie op 1 A4 met de OGSM methodiek

    Niveau: Beginner Taal: English
    • Strategy
  2. di 18 apr 13:30 - 17:00

    Hoe haal ik alle kennis uit een groep?

    Niveau: Beginner Taal: Dutch
    • Skills
  3. vr 21 apr 09:30 - 13:00

    Hoe versterk ik mijn creatieve denkspier?

    Niveau: Beginner Taal: Dutch
    • Skills
  4. di 25 apr 13:30 - 15:30

    Hoe evalueer ik creativiteit binnen een mediacampagne?

    Niveau: Beginner Taal: Dutch
    • Media
  5. wo 26 apr 09:30 - 16:30

    Een cyclus van video-opleidingen en workshops om uw digitale competenties voor marketing en communicatie bij te spijkeren

    Niveau: Beginner Taal: French Dutch English
  6. do 27 apr 09:00 - 17:00

    De UBA Trends Day is de laatste jaren uitgegroeid tot dé referentie binnen de communicatie- en mediawereld en biedt aan meer dan 1.400 professionals een dag vol inspiratie. Wilt u ook bij zijn met de laatste trends op vlak van Branding, Consumer Behaviour, Innovation en Technology? Dan mag u de UBA Trends Day niet missen. 

  7. di 09 mei 13:30 - 17:00

    Hoe versterk je je creatieve denkspier?

    Niveau: Beginner Taal: French
    • Skills
  8. di 16 mei 09:30 - 13:00

    Hoe creëer en lanceer ik een business model van idee tot waarde ?

    Niveau: Beginner Taal: French Dutch English
    • Strategy
  9. di 16 mei 13:30 - 17:00

    Hoe een jaarplan van visie naar actie brengen ?

    Niveau: Beginner Taal: English
    • Strategy
  10. di 23 mei 13:30 - 17:00

    Hoe op een krachtige manier argumenteren?

    Niveau: Beginner Taal: French
    • Skills
  11. Hoe ga ik op een correcte en wettelijke manier om met apps en tools?

    Niveau: Advanced Taal: Dutch
    • Data & Technology
    • Privacy
  12. wo 24 mei 13:30 - 16:30

    Hoe de juiste merkstrategie kiezen en succes meten?

    Niveau: Beginner Taal: Dutch
    • Research & Insights
    • Strategy
  13. Vertegenwoordigers van alle Belgische media komen tijdens deze Expert Community toelichten hoe zij zich in de voorbije 3 jaar hebben klaargestoomd voor deze marktevolutie en vooral hoe merken verder kunnen groeien door beroep te doen op lokale data clean rooms.

    • Data & Technology
    • Media
    • Privacy
  14. di 30 mei 09:30 - 12:30

    Hoe kan ik mijn merk strategisch activeren?  

    Niveau: Beginner Taal: Dutch English
    • Strategy
  15. wo 31 mei 13:30 - 15:30

    Hoe leiden nieuwe technologieën in marketing tot vragen over ethiek?

    Niveau: Beginner Taal: French
    • Data & Technology
    • Privacy
  16. Hoe zet ik verschillende verkoopskanalen optimaal in?

    Niveau: Beginner Taal: Dutch
    • E-commerce & Sales
  17. wo 07 jun 09:30 - 11:30

    Hoe zorg ik ervoor dat de verschillende bureau's optimaal worden ingezet?

    Niveau: Beginner Taal: Dutch
    • Agency
    • B2B
  18. Wat zijn de nieuwste trends in inhousing, en wat moeten adverteerders doen om hun slaagkansen te vergroten?

    • Media
    • Agency
  19. In deze Expert Community bespreken we welke dataspecialiteiten en -vaardigheden nodig zijn om een sterke marketingstrategie te ontwikkelen. We zullen ook ingaan op de kwestie van privacycontrole voor databeheerders.

    • Data & Technology
    • Media
    • Privacy
  20. wo 14 jun 09:30 - 13:00

    Hoe haal ik het beste resultaat uit een onderhandeling?

    Niveau: Beginner Taal: French
    • Skills
  21. do 15 jun 13:30 - 17:00

    Hoe wordt marketing de bepalende factor in customer experience management?

    Niveau: Beginner Taal: English
    • Strategy
    • E-commerce & Sales
  22. do 31 aug 15:15 - 21:00

    Hierbij vindt u nog alle informatie over het event van vorig jaar. Van zodra we nieuwe informatie hebben, wordt deze pagina bijgewerkt.

  23. do 14 sep 09:30 - 12:30

    Hoe klantentevredenheid meten en optimaliseren?

    Niveau: Beginner Taal: English
    • Strategy
  24. do 14 dec 11:30 - 18:00

    Hierbij vindt u nog alle informatie over het event van vorig jaar. Van zodra we nieuwe informatie hebben, wordt deze pagina bijgewerkt.