Agenda

  1. ma 06 dec 13:30 - 16:30

    Marketing automation: wat betekent dat voor mijn organisatie en hoe begin ik er aan?

    Niveau: Beginner Taal: Dutch
    • Data & Technology
    • Content
  2. Hoe reageren consumenten en retailers tijdens en na COVID-19 en wat is de impact hiervan op uw omnichannel aanpak?

    Niveau: Beginner Taal: Dutch
    • E-commerce & Sales
  3. wo 08 dec 13:30 - 17:00

    Hoe laat u uw sponsorprogramma's maximaal renderen?

    Niveau: Beginner Taal: English
    • Sponsoring & Events
  4. De wereldwijde pandemie heeft in ons medialandschap heel wat zaken gewijzigd, vertraagd maar vaak ook versneld. 

    Taal: Dutch
    • Media
  5. ma 13 dec 13:30 - 17:00

    Hoe kan ik via een systemische aanpak extra groei en sterke merkrelaties creëren?

    Niveau: Beginner Taal: Dutch
    • Strategy
  6. do 16 dec 11:30 - 18:00

    Hét topevenement van de communicatiewereld in België, waar professionals, adverteerders en andere spelers uit de mediawereld samenkomen.

  7. Hoe uw content vindbaar en zichtbaar maken?

    Niveau: Beginner Taal: English
    • Content
  8. do 20 jan 13:30 - 16:30

    Hoe kan een bedrijf een sterker merk worden van binnenuit?

    Niveau: Advanced Taal: Dutch
    • Employer branding
  9. di 25 jan 13:30 - 16:30

    Hoe niet alleen de wetgeving, maar ook de consument respecteren

    Niveau: Beginner Taal: French
    • Data & Technology
  10. di 01 feb 13:30 - 17:00

    Hoe het tijdperk van voicemarketing ingaan?

    Niveau: Beginner Taal: French
    • Data & Technology
    • Content
  11. De UBA Academy organiseert sinds 2008 het zeer gewaardeerde Communication Management College. Dankzij deze opleiding kunnen jonge adverteerders op korte termijn doeltreffend presteren in hun nieuwe functies.

  12. di 08 feb 13:30 - 16:30

    Hoe laat ik influencers de berichten verspreiden die ik wil dat ze verspreiden?

    Niveau: Beginner Taal: Dutch
    • Content
  13. wo 09 feb 13:30 - 17:00

    Bureaus, regies, mediabureaus... wie doet wat en hoe efficiënt samenwerken?

    Niveau: Beginner Taal: French Dutch
    • Media
    • Agency
  14. do 10 feb 13:30 - 17:00

    Hoe leidt het juiste kleurgebruik in branding en communicatie tot meer impact?

    Niveau: Advanced Taal: Dutch
    • Research & Insights
  15. Hoe kies ik veilige (marketing automation) tools in tijden van GDPR en data export compliance?

    Niveau: Beginner Taal: Dutch
    • Data & Technology
  16. di 15 feb 13:30 - 16:30

    Hoe nieuwe kandidaten aantrekken en bestaande medewerkers behouden?

    Niveau: Beginner Taal: French
    • B2B
    • Employer branding
  17. Hoe uw merk in de markt plaatsen en waarde creëren met een maatschappelijke impact?

    Niveau: Beginner Taal: English
    • Content
    • Strategy
    • B2B
    • Sustainability
  18. di 22 feb 13:30 - 17:00

    Hoe traffic genereren in webshops en winkels met een goed doordacht plan en mediamix?

    Niveau: Beginner Taal: Dutch
    • E-commerce & Sales
  19. di 08 mrt 09:00 - 12:30

    Hoe maak ik een digitaal marketing plan en optimaliseer ik het gebruik van de verschillende kanalen?

    Niveau: Beginner Taal: French
    • Content
    • Strategy
  20. di 08 mrt 13:30 - 16:30

    Hoe zorg ik ervoor dat mijn e-mailcampagnes de beste respons opleveren?

    Niveau: Beginner Taal: Dutch
    • Content
  21. di 15 mrt 13:30 - 17:00

    Hoe op een krachtige manier argumenteren?

    Niveau: Beginner Taal: French Dutch
    • Skills
  22. do 17 mrt 09:00 - 17:00

    De UBA Trends Day is de laatste jaren uitgegroeid tot dé referentie binnen de communicatie- en mediawereld en biedt aan meer dan 1.500 professionals een dag vol inspiratie. Wilt u ook bij zijn met de laatste trends op vlak van communicatie, consumer insights, merken en media? Dan mag u de UBA Trends Day niet missen. 

  23. di 22 mrt 13:30 - 17:00

    Hoe een jaarplan van visie naar actie brengen ?

    Niveau: Advanced Taal: Dutch
    • Strategy
  24. wo 23 mrt 13:30 - 17:00

    Hoe meet ik mijn campagnes en hun cross-media ROI?

    Niveau: Beginner Taal: French
    • Data & Technology
    • Media
  25. di 19 apr 13:30 - 17:00

    Hoe kunnen verschillende neuromarketing technieken in de praktijk ingezet worden? 

    Niveau: Beginner Taal: Dutch
    • Research & Insights
    • B2B
  26. wo 20 apr 13:30 - 17:00

    Hoe succesvol onderhandelen met de bureaus, de andere partners en de interne belanghebbenden van de organisatie?

    Niveau: Beginner Taal: French
    • Skills
  27. di 26 apr 09:30 - 12:30

    Hoe zorgt u voor een juridisch correcte website, compliant met consumentenwetgeving, cookiewetgeving en databeschermingswetgeving?

    Niveau: Beginner Taal: Dutch
    • Data & Technology
  28. di 26 apr 13:30 - 17:00

    Hoe kan ik meten hoe tevreden mijn klanten zijn om zo de klantervaring te verbeteren?

    Niveau: Advanced Taal: French
    • Research & Insights
    • Strategy
  29. wo 27 apr 09:30 - 12:30

    How to win an Effie?

    Niveau: Beginner Taal: French Dutch
    • Data & Technology
    • Content
    • Media
    • Research & Insights
    • Strategy
    • Agency
    • B2B
  30. wo 27 apr 13:30 - 16:30

    Hoe doe ik een grondige controle van de digitale media bestedingen en performanties van mijn bedrijf?

    Niveau: Advanced Taal: French Dutch
    • Media
    • B2B