UBA logo
  1. Business plan effectiveness: OGSM basics

    Hoe effectieve business- en marketingplannen opstellen?

    Offline English
    Brand Strategy
    Show event
  2. E-commerce: Optimising the performance of your webshop

    Hoe je webshop opschalen voor optimale customer appeal en conversie?

    Offline English
    E-commerce & Sales
    Show event
  3. 60 minutes: Trends in social media

    Om in te spelen op de noden van onze leden organiseert UBA 5 sessies over belangrijke trends in 2025. Dit is de vierde sessie van 5.

    Online English
    Content Media
    Show event
  4. Creating your custom GPT

    Hoe maak je een eigen GPT die is afgestemd op je zakelijke behoeften?

    Online English
    Data & Technology Content
    Show event
  5. Change management

    Hoe krijg ik mijn mensen mee in een veranderingstraject?

    Offline Dutch
    Employer branding Skills
    Show event
  6. Media strategy evaluation

    Hoe evalueer ik best een jaarlijkse mediastrategie? 

    Offline English
    Agency Media Research & Insights
    Show event
  7. LEGO® SERIOUS PLAY®

    Hoe haal ik alle kennis uit een groep?

    Offline French Dutch
    Skills
    Show event
  8. Negotiation skills

    Hoe haal ik het beste resultaat uit een onderhandeling?  

    Offline Dutch
    Skills
    Show event
  9. Brand Building College

    Het Brand Building College is een 4-daagse opleiding, specifiek ontworpen voor junior marketeers. Een tiental erkende experts staan in voor de lessen waarbij de praktijk centraal staat. 

    Offline French Dutch
    Show event
  10. 60 minutes: The customer in 2025: from Boomers to Alphas

    Om in te spelen op de noden van onze leden organiseert UBA 5 sessies over belangrijke trends in 2025. Dit is de laatste sessie van 5.

    Online English
    Show event
  11. Art of prompting in marketing

    Met welke technieken gebruik je AI nóg efficiënter?

    Online French
    Content
    Show event
  12. Visual nudging in marketing and communication

    Hoe leidt het juiste kleurgebruik in communicatie tot meer impact? 

    Offline English
    Research & Insights
    Show event
  13. Introduction to business applications of AI in marketing

    Voor welke bedrijfstoepassingen kan je als marketeer AI gebruiken om sneller en efficiënter te werken?

    Offline English
    Data & Technology
    Show event
  14. Boost your Effie performance

    Hoe bouw ik een winnende Effie case?

    Online French Dutch English
    Agency B2B Data & Technology Content Media Research & Insights Brand Strategy
    Show event
  15. Peer-to-peer uitwisseling over onderzoeksuitdagingen en nieuwe methodologieën van leveranciers

    Neem deel aan deze Exchange Community CMI-sessie en duik in de onderzoeksuitdagingen die wij als insights-professionals en kopers tegenkomen. In plaats van een brede evaluatie van leveranciers, richten we ons op het uitwisselen van echte ervaringen—zowel uitdagingen als successen. Ga in gesprek, wissel kennis uit en laat je inspireren door jouw UBA CMI-community terwijl we samen praktische oplossingen voor specifieke onderzoeksuitdagingen verkennen.

    Offline English
    Show event
  16. Effective first party data strategy

    Hoe helpt het verzamelen en samenwerken met data jouw marketingprestaties te verbeteren?

    Offline English
    Data & Technology Media
    Show event
  17. UBA Trends Day 2025

    De UBA Trends Day is uitgegroeid tot dé referentie binnen de communicatie- en mediawereld en biedt aan meer dan 1.400 professionals een dag vol inspiratie en netwerken. Benieuwd naar de laatste trends op vlak van Branding, Consumer Behaviour, Technology en Leadership? Dan mag u de UBA Trends Day niet missen. 

    Offline English
    Show event
  18. Legal implications of AI for marketeers

    Hoe werken in overeenstemming met artificiële intelligentie?

    Online Dutch
    Data & Technology Content
    Show event
  19. Employer marketing

    Hoe bouw je een sterker merk van binnenuit?

    Offline English
    Employer branding
    Show event
  20. Media & creativity

    Wat zijn de hoofdingrediënten van effectieve communicatie?

    Online Dutch
    Agency Media Brand Strategy
    Show event
UBA logo

Cookies op deze website

Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen

Strikt noodzakelijke cookies 6 cookies

Deze cookies zijn nodig om onze website correct te laten werken en worden daarom geplaatst zonder uw toestemming. We gebruiken ze bijvoorbeeld om onze website te beveiligen. Deze cookies laten u toe om te navigeren tussen de verschillende onderdelen van de website, om formulieren in te vullen. Indien u deze cookies blokkeert, is het mogelijk dat bepaalde onderdelen van de website niet optimaal werken. We verzamelen geen persoonsgegevens met deze cookies en geven de verzamelde informatie nooit door aan derde partijen. Naast onderstaande cookies, worden er ook cookies geplaatst door onze partner Vimeo wanneer u gebruik maakt van ons aanbod Training 24/7.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Voorkeuren cookies 0 cookies

Deze cookies vergemakkelijken het functioneren van onze websites en maken het aangenamer voor de bezoeker en ervoor zorgen dat u een meer gepersonaliseerde surfervaring krijgt. Het zijn bijvoorbeeld cookies die bijhouden of u reeds gevraagd werd om deel te nemen aan een enquête zodat we u niet telkens opnieuw dezelfde enquête voorleggen of een cookie die u een gepersonaliseerde opmaak aanbiedt naar aanleiding van een vorig bezoek.

Geen cookies gevonden

Analytische cookies 0 cookies

We gebruiken analytische-cookies om informatie te verzamelen over het gebruik dat bezoekers maken van onze website met de bedoeling de inhoud van onze website te verbeteren, meer aan te passen aan de wensen van de bezoekers en om het gebruiksgemak van onze website te vergroten.

Geen cookies gevonden

Marketing cookies 2 cookies

Deze cookies worden geplaatst voor marketingdoeleinden en worden gebruikt om je surfgedrag te volgen nadat je onze website hebt bezocht en/of om je gepersonaliseerde advertenties te tonen. Deze cookies kunnen door ons of door derden op onze website worden geplaatst. Je bepaalt zelf of je toestemming geeft voor het plaatsen van dergelijke marketing cookies.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Externe cookies 0 cookies

Sommige cookies worden met instemming van UBA geplaatst door derde partijen met het doel bepaalde producten en diensten onder uw aandacht te brengen of om u rechtstreeks toegang te geven tot social media. Voor de cookies die deze externe partijen plaatsen, de informatie die ze daarmee verzamelen en het doel waarvoor die informatie wordt gebruikt, verwijzen wij naar de privacy verklaringen van deze partijen op hun eigen websites. Deze verklaringen kunnen regelmatig wijzigen en UBA heeft daar geen enkele zeggenschap over.

Geen cookies gevonden