-
Van visie naar actie op 1 A4 met de OGSM methodiek
-
Hoe haal ik alle kennis uit een groep?
-
Hoe versterk ik mijn creatieve denkspier?
-
Hoe evalueer ik creativiteit binnen een mediacampagne?
Niveau: Beginner Taal: Dutch -
Een cyclus van video-opleidingen en workshops om uw digitale competenties voor marketing en communicatie bij te spijkeren
-
De UBA Trends Day is de laatste jaren uitgegroeid tot dé referentie binnen de communicatie- en mediawereld en biedt aan meer dan 1.400 professionals een dag vol inspiratie. Wilt u ook bij zijn met de laatste trends op vlak van Branding, Consumer Behaviour, Innovation en Technology? Dan mag u de UBA Trends Day niet missen.
-
Hoe versterk je je creatieve denkspier?
-
Hoe creëer en lanceer ik een business model van idee tot waarde ?
-
Hoe een jaarplan van visie naar actie brengen ?
-
Hoe op een krachtige manier argumenteren?
-
Hoe ga ik op een correcte en wettelijke manier om met apps en tools?
-
Hoe de juiste merkstrategie kiezen en succes meten?
-
Vertegenwoordigers van alle Belgische media komen tijdens deze Expert Community toelichten hoe zij zich in de voorbije 3 jaar hebben klaargestoomd voor deze marktevolutie en vooral hoe merken verder kunnen groeien door beroep te doen op lokale data clean rooms.
-
Hoe kan ik mijn merk strategisch activeren?
-
Hoe leiden nieuwe technologieën in marketing tot vragen over ethiek?
Niveau: Beginner Taal: French -
Hoe zet ik verschillende verkoopskanalen optimaal in?
-
Hoe zorg ik ervoor dat de verschillende bureau's optimaal worden ingezet?
Niveau: Beginner Taal: Dutch -
Wat zijn de nieuwste trends in inhousing, en wat moeten adverteerders doen om hun slaagkansen te vergroten?
-
In deze Expert Community bespreken we welke dataspecialiteiten en -vaardigheden nodig zijn om een sterke marketingstrategie te ontwikkelen. We zullen ook ingaan op de kwestie van privacycontrole voor databeheerders.
-
Hoe haal ik het beste resultaat uit een onderhandeling?
-
Hoe wordt marketing de bepalende factor in customer experience management?
-
Hierbij vindt u nog alle informatie over het event van vorig jaar. Van zodra we nieuwe informatie hebben, wordt deze pagina bijgewerkt.
-
Hoe klantentevredenheid meten en optimaliseren?
-
Hierbij vindt u nog alle informatie over het event van vorig jaar. Van zodra we nieuwe informatie hebben, wordt deze pagina bijgewerkt.