Agenda

  1. 21 nov

    Influencer e-marketing (fr)

      Master Class,

    Hoe laat ik beïnvloeders de berichten verspreiden die ik wil dat ze verspreiden?

    Meer informatie
  2. 22 nov

    Fairs/Events & ROI (fr)

      Master Class,

    Hoe meet ik de ROI van mijn deelname aan een beurs of een event?

    Meer informatie
  3. 23 nov

    The Lab - GDPR

    Maakt u zich zorgen om de invoering van de nieuwe GDPR-wetgeving met betrekking tot de bescherming van de persoonlijke levenssfeer? Kom naar het UBA Lab om te zien hoe BNP Paribas Fortis en Bpost die wetgeving in de praktijk toepassen. Grijp deze gelegenheid aan om uw professionele ervaringen te delen.

    Meer informatie
  4. 23 nov

    Content Briefing (nl/fr)

      Master Class,

    Hoe brief ik een Content Marketing bureau omtrent strategie en campagne?

    Meer informatie
  5. 24 nov

    Lego Serious Play (nl)

      Master Class,

    Hoe haal ik alle kennis uit een groep? 

    Meer informatie
  6. 28 nov

    B2B Social Strategy (nl)

      Master Class,

    Hoe zet ik een duurzame sociale media strategie op in een B2B omgeving?

    Meer informatie
  7. 29 nov

    Innovative Visual Marketing (nl)

      Master Class,

    Hoe pas ik mijn "visual marketing" strategie aan de verschillende on- and offline ontwikkelingen aan?

    Meer informatie
  8. 30 nov

    Employer Marketing

    Deze Community behandelt Result Oriented Employer Marketing: KPI’s definiëren, de meethulpmiddelen voorstellen die eventueel kunnen helpen de strategie voor Employer Marketing correct te evalueren enz. De datum van deze community ligt al vast, maar het thema wordt later bekend gemaakt. Schrijf u alvast in en we houden u op de hoogte van zodra de agenda gekend is.

    Meer informatie
  9. 30 nov

    Client Brief (nl/fr)

      Master Class,

    Hoe geef ik een goede briefing?

    Meer informatie
  10. 01 dec

    Innovative Digital Strategy (nl)

      Master Class,

    Wat is de kracht van digitale transformatie en hoe beïnvloedt dit ons als marketeer en consument?

    Meer informatie
  11. 05 dec

    Effie Info Class (nl/fr)

      Master Class,

    How to win an Effie?

    Meer informatie
  12. 05 dec

    Consumer Insights (fr)

      Master Class,

    Hoe het insight kiezen dat alle belangrijke actoren zal motiveren?

    Meer informatie
  13. 07 dec

    Communication Management College

      Communication Management College

    De UBA Academy organiseert sinds 2008 het zeer gewaardeerde Communication Management College. Dankzij deze opleiding kunnen jonge adverteerders op korte termijn doeltreffend presteren in hun nieuwe functies.

    Meer informatie
  14. 08 dec

    Judging Creativity (nl)

      Master Class,

    Hoe evalueer ik het creatieve voorstel van mijn reclamebureau?

    Meer informatie
  15. 12 dec

    Sponsorship Impact (eng)

      Master Class,

    Hoe laat u uw sponsorprogramma's maximaal renderen?

    Meer informatie
  16. 14 dec

    UBA Xmas Lunch

    De UBA Xmas Lunch, bekend als hét topevenement van de communicatiewereld in België, brengt professionals, adverteerders en andere spelers uit de mediawereld samen. Tijdens een feestelijke lunch ontmoet u collega's en kan er uitgebreid bijgepraat worden. 

    Meer informatie
  17. 18 jan

    Mediaplan Evaluation (nl)

      Master Class,

    Hoe kan ik mijn mediaplan naar waarde inschatten? Basisbegrippen

    Meer informatie
  18. 19 jan

    Search Engine Optimisation (nl)

      Master Class,

    Hoe SEO algoritmes begrijpen en bespelen voor een optimale weergave in Google?

    Meer informatie
  19. 23 jan

    Sponsoring Contract (eng)

      Master Class,

    Hoe sluit ik een efficiënt sponsorcontract af dat mijn merk ten goede komt?

    Meer informatie
  20. 24 jan

    Paid Media

    De Expert Community Paid Media richt zich tot adverteerders voor wie de aankoop van media een belangrijk onderdeel van hun strategie uitmaakt. Onze mediaspecialisten presenteren er de laatste trends op de markt. De datum van deze community ligt al vast, maar het thema wordt later bekend gemaakt. Schrijf u alvast in en we houden u op de hoogte van zodra de agenda gekend is.

    Meer informatie
  21. 24 jan

    Agency Selection (nl)

      Master Class,

    Hoe kies ik mijn communicatiebureau?

    Meer informatie
  22. 25 jan

    Research CMI

    Jaarlijkse evaluatie van de onderzoeksbureau's.

    Meer informatie
  23. 25 jan

    Branding Constellations (nl)

      Master Class,

    Hoe kan ik via een systemische aanpak extra groei en sterke merkrelaties creëren?

    Meer informatie
  24. 26 jan

    Internal Communication (nl)

      Master Class,

    Hoe zorg ik ervoor dat mijn medewerkers ambassadeurs van mijn bedrijf worden?

    Meer informatie
  25. 30 jan

    Judging Creativity (fr)

      Master Class,

    Hoe evalueer ik het creatieve voorstel van mijn reclamebureau?

    Meer informatie
  26. 02 feb

    Business Model Innovation (nl)

      Master Class,

    Hoe bereid ik mijn organisatie voor op nieuwe markten?

    Meer informatie
  27. 06 feb

    Consumer Insights (nl)

      Master Class,

    Wat is een ‘insight’ en hoe kan het juiste inzicht leiden tot succes?

    Meer informatie
  28. 07 feb

    Agency Roster (nl)

      Master Class,

    Hoe bepaal ik het agency roster dat het best aansluit bij wat mijn bedrijf nodig heeft?

    Meer informatie
  29. 08 feb

    Graphics for Marketeers (nl)

      Master Class,

    Waar hebben designers het over?

    Meer informatie
  30. 09 feb

    Advertising Efficiency (fr)

      Master Class,

    Hoe versterkt u de effectieve impact van uw campagne en neemt u de doelgroep mee in het verhaal en de boodschappen van uw merk?

    Meer informatie