-
Tijd om de controle terug te nemen
Tijdens de “Advertising: Who Cares?” Summit in Londen op 16 oktober 2025 gaf Nic...News
-
Hoe kan je je aanpassen aan de evolutie naar zero-click search?
Op 21 november 2025 boog de UBA Exchange Community Content zich over de revolutie van zoekop...UBA Focus News
-
Reclame voor voedingsmiddelen: vooruitblik naar 2026
Vanaf 1 januari 2026 treedt de Belgian Food Advertising Code in werking. Adverteerders, agen...UBA Focus News
-
Waarom influencers steeds essentiëler worden in een marketingplan
Tijdens de UBA Exchange Community Content op 13 november deelden toonaangevende stemmen van ...News
-
Promoties: vriend of vijand?
Zijn fabrikanten en retailers beter af met of zonder promoties? Om deze vraag te beantwoorde...UBA Focus News
-
Hoe AI het landschap van paid search nu al verandert
Tijdens een “60 minutes”-sessie presenteerde Jonas Geiregat, Senior Business Con...UBA Focus News 60 minutes
-
Puratos, Windocare en Aurélie Denayer, winnaars Belgian Marketing Awards
Puratos, Windocare en Aurélie Denayer (Proximus) zijn de winnaars van de zesde editie...News
-
UBA verwelkomt 6 nieuwe leden: Bank J. Van Breda, Bozar, ClickTrust, Extra Shop, Versele-Laga en YouGov
Wat deze bedrijven gemeen hebben, is hun gedeelde ambitie om sterkere merken te bouwen en hu...News
-
Durf opnieuw te geloven in "showmanship"
Tijdens de UBA Media Date op 26 augustus deelde Andrew Tindall (System1) zijn inzichten over...UBA Focus News
-
Hoe zoekgedrag evolueert
Tijdens een “60 minutes”-sessie presenteerde Cédric Cauderlier, Lead Digi...UBA Focus News
-
Mediakost: stagnatie bevestigd
Terwijl de merken zich voorbereiden op 2026, biedt het meest recente WFA Outlook-rapport een...News
-
Je online zichtbaarheid onder druk: wat AI-search betekent voor je organisch verkeer
Organische zoekopdrachten ondergaan een ware metamorfose. Met de opkomst van generatieve AI ...UBA Focus News
-
Waarom marketeers lef én geduld nodig hebben
Tijdens de UBA Media Date op 26 augustus sprak Magda Nenycz-Thiel van het Ehrenberg-Bass Ins...UBA Focus News
-
Duurzame consumptie: bewustmaking is niet genoeg
Merken, overheden en ngo’s investeren elk jaar miljoenen om consumenten bewust te make...UBA Focus News
-
ToVA herdefinieert videoplanning
Het CIM (Centrum voor Informatie over de Media) heeft zijn Total Video Advertising (ToVA) to...UBA Focus News
-
Verbinding maken met klanten en impact meten
Media blijven een van de belangrijkste en meest complexe domeinen binnen marketinginvesterin...UBA Focus News
-
BMW Klantbeleving: waar innovatie en service samenkomen
Bij BMW draait alles om beleving: niet alleen om de auto zelf, maar ook om het gevoel dat kl...News
-
Van meten tot verankeren: vijf lessen in customer experience management
Customer experience is geëvolueerd van een opkomende discipline naar een doorslaggevend...News
-
De Customer Experience Renaissance: AI voorbij de interne efficiëntie
We leven in een tijdperk dat ik graag de Customer Experience Renaissance noem. Een periode w...News
-
Spotlight on Customer Experience: een Belgische benchmark voor klantbeleving.
Klantbeleving doet ertoe. Het leveren van een geweldige klantbeleving voorkomt niet alleen c...News
-
De human-first aanpak van Torfs: verrassend vertrouwd in een omnichannel wereld
Wie schoenen zegt in Vlaanderen, zegt Torfs. Al meer dan 75 jaar maken we deel uit van het d...News
-
Effie Awards 2025: de winnaars zijn bekend
Gisteravond werden de winnaars van de Effie Awards 2025 bekendgemaakt. Deze editie bekroonde...News
-
Waarom 'Made in Belgium' merkengroei stimuleert
Uit een nieuwe studie van Rossel Advertising blijkt dat Belgische consumenten steeds vaker k...News
-
Lancering van de certificering voor influencers in België
Influencer Marketing Alliance, Raad voor Reclame en de sectorverenigingen waaronder UBA lanc...UBA Focus News
-
Toegankelijkheid: van verplichting naar kans
De recente European Accessibility Act (EAA) is niet enkel wet, maar een kans voor merk...News
-
Digitale reclamebestedingen: +4,6% in stabiele markt
Volgens de nieuwste UMA benchmark voor de eerste helft van 2025 blijft de Belgische mediamar...UBA Focus News
-
UBA roept merken op om samen te werken met gecertificeerde influencers
Het Influencer Certificaat is voortaan een onmisbaar instrument om je samenwerking met influ...UBA Focus News
-
Het Belgische reclame ecosysteem : motor van economie én samenleving
Op 23 september verzamelden adverteerders, mediabedrijven en agentschappen in de prestigieuz...News
-
Lokale reclame als motor voor innovatie
Tijdens de tweede State of the Union benadrukten spelers uit de reclamesector en beleidsmake...News
-
Europa richt zijn aandacht op kijkcijfermetingen
Sinds 8 augustus is de European Media Freedom Act (EMFA) van kracht. Deze nieuwe Europese ve...News
-
Merkwaarde versterken: belangrijke inzichten voor strategische marketingbeslissingen
Kantar maakte onlangs de Top 30 van de sterkste merken in België bekend, een van de uit...News
-
Waarom verantwoorde marketing een groeistrategie is voor de toekomst
Loont het om in onzekere tijden te blijven inzetten op duurzaamheid, diversiteit en transpar...UBA Focus News
-
Neem deel aan de Belgian Marketing Awards ceremonie
Neem deel aan de ceremonie van de Belgian Marketing Awards om de meest impactvolle marketing...News
-
Welke 35 cases maken kans op een felbegeerde Bronze, Silver of Gold Effie 2025?
Effie Belgium maakte de kanshebbers bekend na zijn traditionele jurydag. Dit jaar noteerden ...News
-
De mythe van werkgeluk
Is geluk echt de sleutel tot een sterke bedrijfscultuur? Een focus op welzijn en glimlachend...News
-
Van data naar dialoog: de taal van de CFO spreken
Tijdens een recente rondetafel georganiseerd door UBA bogen CMOs zich over de vraag hoe je l...UBA Focus News
-
Waarom Steven van Belleghem vindt dat je naar het Spotlight on Customer Experience event moet komen
We zijn verheugd om de toonaangevende Customer Experience Benchmark-studie voor de tweede ke...News
-
Data clean rooms: belangrijke inzichten van Belgische marketeers
Nu third-party cookies verdwijnen, wordt datacollaboratie dé hefboom om marketing te ...News
-
UBA verwelkomt 3 nieuwe leden: Greenyard, Pauwels Sauces en Puilaetco
De gedeelde ambitie om hun merk te laten groeien en de wil om te connecteren met andere merk...News
-
Meten wat telt in marketing
Marketingeffectiviteit is één van de grootste uitdagingen voor merkenbouwers. ...UBA Focus News
- Vorige pagina
- 1
- 2
- 3
- 4
- ...
- 38
- Volgende pagina