UBA logo

Data & Technology

Data en technologie zijn onmisbaar geworden voor merken, omdat ze inzicht geven in de verwachtingen van consumenten en het mogelijk maken om marketing- en communicatiestrategieën te personaliseren. Het biedt bedrijven hulpmiddelen om klantrelaties te optimaliseren, campagnes te automatiseren en hun impact nauwkeurig te meten. Bij UBA ondersteunen we merken door hen middelen en best practices aan te bieden om het potentieel van data en technologie optimaal te benutten.

Checking-data-503021944_7360x4912.jpeg

Data Protection Guide

In de digitale wereld hebben consumentengegevens een beslissende invloed op de effectiviteit van jouw marketing- en verkoopinspanningen. Wanneer consumenten vertrouwen hebben in jouw merk, delen zij hun gegevens sneller en spontaner. Je wint dit vertrouwen sneller als je hun gegevens op een transparante en respectvolle manier behandelt. Deze gids biedt een overzicht van wat je moet doen om een positieve aanpak te hanteren op het gebied van gegevensbescherming.

Ontdek de Data Protection Guide van UBA

Onze Data & Technology expert is Grégory

Grégory begeleidt de leden van UBA bij het verkennen en begrijpen van boeiende thema's zoals content, technologie en data. Sinds zijn komst naar UBA in 2016 brengt hij uitgebreide expertise mee dankzij zijn ervaring als strateeg en projectmanager digitale projecten voor grote merken en accounts.

Grég.jpg
Data & Technology Content Privacy Artificial Intelligence

Kennis & inzichten

  1. Marketing en IT: hoe L’Oréal gedeelde governance opbouwt voor innovatie

    Tijdens een recente UBA-sessie in samenwerking met WPP en het Institute for Real Growth (IRG...
    9 december 2025
    UBA Focus News
    L'Oréal mktg IT 1184x450.png
  2. Je online zichtbaarheid onder druk: wat AI-search betekent voor je organisch verkeer

    Organische zoekopdrachten ondergaan een ware metamorfose. Met de opkomst van generatieve AI ...
    21 oktober 2025
    UBA Focus News
    Organic-Search-AI-GEO-UBA.jpg
  3. Waarom verantwoorde marketing een groeistrategie is voor de toekomst

    Loont het om in onzekere tijden te blijven inzetten op duurzaamheid, diversiteit en transpar...
    22 september 2025
    UBA Focus News
    responsiblegrowth.jpg
Ontdek alle artikelen

Opleidingen

  1. Google Analytics 4

    Hoe kan je Google Analytics 4 en de mogelijkheden ervan optimaal benutten?

    Online French
    Google Analytics.jpg
    Show event
  2. Introduction to agentic AI

    Hoe kan agentic AI marketingprocessen en automatisatie transformeren tot meer mensgerichte klantinteractie?

    Online English
    UBA Focus
    AgenticAI.jpg
    Show event
  3. Generative Engine Optimisation

    Hoe blijft je merk zichtbaar in het tijdperk van AI search?

    Online English
    UBA Focus
    Search_habits.jpg
    Show event
Ontdek alle opleidingen

Blijf op de hoogte over Data & Technology

Met onze wekelijke nieuwsbrief houden we je op de hoogte van wat beweegt in de sector. Je kan je voorkeuren beheren in MyUBA.

UBA logo

Cookies op deze website

Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen

Strikt noodzakelijke cookies 22 cookies

Deze cookies zijn nodig om onze website correct te laten werken en worden daarom geplaatst zonder uw toestemming. We gebruiken ze bijvoorbeeld om onze website te beveiligen. Deze cookies laten u toe om te navigeren tussen de verschillende onderdelen van de website, om formulieren in te vullen. Indien u deze cookies blokkeert, is het mogelijk dat bepaalde onderdelen van de website niet optimaal werken. We verzamelen geen persoonsgegevens met deze cookies en geven de verzamelde informatie nooit door aan derde partijen. Naast onderstaande cookies, worden er ook cookies geplaatst door onze partner Vimeo wanneer u gebruik maakt van ons aanbod Training 24/7.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Voorkeuren cookies 1 cookies

Deze cookies vergemakkelijken het functioneren van onze websites en maken het aangenamer voor de bezoeker en ervoor zorgen dat u een meer gepersonaliseerde surfervaring krijgt. Het zijn bijvoorbeeld cookies die bijhouden of u reeds gevraagd werd om deel te nemen aan een enquête zodat we u niet telkens opnieuw dezelfde enquête voorleggen of een cookie die u een gepersonaliseerde opmaak aanbiedt naar aanleiding van een vorig bezoek.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Analytische cookies 7 cookies

We gebruiken analytische-cookies om informatie te verzamelen over het gebruik dat bezoekers maken van onze website met de bedoeling de inhoud van onze website te verbeteren, meer aan te passen aan de wensen van de bezoekers en om het gebruiksgemak van onze website te vergroten.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Marketing cookies 6 cookies

Deze cookies worden geplaatst voor marketingdoeleinden en worden gebruikt om je surfgedrag te volgen nadat je onze website hebt bezocht en/of om je gepersonaliseerde advertenties te tonen. Deze cookies kunnen door ons of door derden op onze website worden geplaatst. Je bepaalt zelf of je toestemming geeft voor het plaatsen van dergelijke marketing cookies.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Externe cookies 8 cookies

Sommige cookies worden met instemming van UBA geplaatst door derde partijen met het doel bepaalde producten en diensten onder uw aandacht te brengen of om u rechtstreeks toegang te geven tot social media. Voor de cookies die deze externe partijen plaatsen, de informatie die ze daarmee verzamelen en het doel waarvoor die informatie wordt gebruikt, verwijzen wij naar de privacy verklaringen van deze partijen op hun eigen websites. Deze verklaringen kunnen regelmatig wijzigen en UBA heeft daar geen enkele zeggenschap over.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd