Master Classes
Jaarlijks zijn er meer dan 60 gespecialiseerde opleidingen van een halve dag om je kennis bij te spijkeren, online of on-site bij UBA. Er zijn Master Classes voor zowel beginners als meer ervaren profielen.
Jaarlijks zijn er meer dan 60 gespecialiseerde opleidingen van een halve dag om je kennis bij te spijkeren, online of on-site bij UBA. Er zijn Master Classes voor zowel beginners als meer ervaren profielen.
Tijdens de Master Classes duik je gedurende een halve dag in de diepte van de topic. Eén of meerdere sprekers nemen je mee doorheen een workshop of inspiratiesessie, zodat je naar huis gaat met een lading verse ideeën en tonnen kennis over de onderwerpen die vandaag een verschil maken.
Hoe kan je jouw cookie- en databeleid in regel stellen en hoe kan je je voorbereiden op een toekomst zonder cookies?
Wat is een data clean room en hoe kan je de kansen benutten die ze bieden binnen het huidige ecosysteem van retail media en datacollaboratie?
Hoe kan je Google Analytics 4 en de mogelijkheden ervan optimaal benutten?
Hoe kun je jouw storytelling ontwikkelen via verschillende media?
Wat zijn de belangrijkste praktische toepassingen van artificiële intelligentie in marketing?
Hoe evalueer je reclameteksten met AI als jouw sparringpartner?
Hoe op een krachtige manier overtuigen?
Hoe zorg ik voor een maximale impact van instore communicatie op het gedrag van de shopper?
Met welke technieken gebruik je AI nog efficiënter?
Wat zijn de belangrijkste hefbomen om te groeien in omzet?
Hoe zet je AI slim en efficiënt in tijdens elke stap van je contentcreatieproces?
Hoe je webshop opschalen voor optimale customer appeal en conversie?
Hoe kan agentic AI marketingprocessen en automatisatie transformeren tot meer mensgerichte klantinteractie?
Hoe haal ik alle kennis uit een groep?
Hoe blijft je merk zichtbaar in het tijdperk van AI search?
Hoe krijg ik mijn mensen mee in een veranderingstraject?
Hoe haal ik het beste resultaat uit een onderhandeling?
Hoe maak en gebruik je beelden ethisch en doeltreffend met AI?
Hoe effectieve business- en marketingplannen opstellen?
Hoe evalueer ik best een jaarlijkse mediastrategie?
Hoe leidt het juiste kleurgebruik in communicatie tot meer impact?
Hoe je AI succesvol implementeert in je bedrijf en AI-agenten inzet als aanvulling op je team.
Hoe kunnen merken artificiële intelligentie creatief, veilig en effectief gebruiken zonder vertrouwen, compliance of reputatie in gevaar te brengen?
Hoe jouw merk strategisch activeren?
Wat zijn de hoofdingrediënten van effectieve communicatie?
Wat zijn de copywritingmodellen en hoe gebruik je ze met AI?
Hoe optimaliseer je het gebruik van e-mailmarketing in 2026 en daarna?
Hoe helpt het verzamelen en samenwerken met data jouw marketingprestaties te verbeteren?
Leer hoe je de kracht van publishing kunt omzetten in aandacht, meetbare impact en merkvertrouwen.
Hoe beheers je het video-ecosysteem om campagnes beter te optimaliseren?
Hoe kan je een succesvolle prijsstrategie opzetten en optimaliseren?
Hoe overtuig ik een publiek?
Hoe bouw en implementeer je een sterk strategisch sales plan (en een performant team)?
Wat zijn AdTech- & MarTech-platformen en hoe werken ze samen om met mijn consument te communiceren?
Hoe haal ik het beste resultaat uit een onderhandeling?
Hoe een agentschap correct evalueren en vergoeden?
Hoe kan je een impactvolle klantenervaring verder stimuleren?
Hoe vertaal je de visie van een jaarplan in concrete acties?
Hoe versterk je jouw creatieve denkspier?
Ga verder dan aannames en ontdek de werkelijke impact van elk kanaal. Leer hoe je je media-uitgaven kunt optimaliseren, je ROI kunt verhogen en beslissingen kunt nemen op basis van gegevens.
Hoe bouw je een sterker merk van binnenuit?
Hoe kun je als merk je voordeel halen uit LinkedIn?
Hoe de impact van je (verkoop)presentatie verhogen?
Ontdek de inspirerende omgeving waar onze levendige community elkaar kan vinden rond centrale thema's
Via onze Knowledge heb vind jij je weg doorheen het inspirerende aanbod van UBA
Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.