UBA logo

Training 24/7

De Training 24/7 video-opleidingen zijn er voor elke medewerker in het team - voor zij die een opfrissing kunnen gebruiken of zij die willen navigeren naar een nieuwe specialisatie, ongeacht je jaren ervaring.

E-learning.jpg

Leren op je eigen tempo

In meer dan 40 video-opleidingen ontdek je de basisbeginselen van de marketingtopics van vandaag. Van inzichten verwerven over je consumenten tot concrete tips voor hoe je die inzichten toepast op TikTok of in een radiospot - hier leer je over elk aspect van marketing en communicatie, van idee tot geslaagde uitvoering.

Praktisch

  • Gratis en exclusief voor onze leden
  • 24/7 beschikbaar zijn
  • Op eigen tempo kijken en herbekijken
  • Opgedeeld in korte video’s 
MC practical info

Alle opleidingen

Direct mail

Hoe bereik ik mijn consument via zijn brievenbus?

Direct Mail 1.png

Demystifying consumer research methods

Welke strategische vragen moet u beantwoorden voor het opzetten van consumentenonderzoek?

Demystifying Consumer Research Methods 1.png

E-commerce marketplaces

Hoe verkoop en adverteer ik op online marktplaatsen?

E-commerce-Marketplaces_1.png

E-commerce legal

Aan welke wettelijke en administratieve verplichtingen moet mijn webshop voldoen?

E-commerce_Legal_1.png

E-commerce advertising

Hoe zet ik shoppable ads, social commerce en promotie in?

E-commerce_Advertising_1.png

Offline targeting

Hoe werkt targeting binnen niet-digitale media?

Offline Targetting 1.png

Snapchat, Pinterest & TikTok

Wat moet u weten over betalende campagnes op Snapchat, Pinterest & TikTok?

Snapchat, Pinterest & TikTok 1.png

Radio advertising

Wanneer, waarom en hoe gebruik ik radio in mijn communicatieplan?

Power of audio 1.png

Newspapers & magazines

Welke rol speelt geschreven pers in een strategisch communicatieplan?

Print 1.png

Social media (Organic)

Hoe kan ik mijn organisch bereik op sociale media vergroten?

Social media organic 1.png

Video for content marketing

Hoe kan video jouw conversie verhogen?

Video Marketing_1.png

Performance Marketing

Hoe kan ik data inzetten voor doeltreffende marketing?

Performance marketing_1.png

Communication strategy

Hoe bouwt u een authentieke en doeltreffende communicatiestrategie?

Communication strategy_1.png

Media & effectiveness measurement

Hoe meet je het succes van een campagne en de impact ervan op je marketing KPI's?

media&effectiveness video 1.png

Instore communication

Hoe overtuig je je shoppers met sterke instore communicatie?

Instore communication Video 1.png

Digital marketing strategy

Wat zijn de pijlers van een goede digitale marketingstrategie?

Digital marketing strategy Video 1.png

Content distribution

Wat zijn de belangrijkste distributiekanalen om jouw doelpubliek te bereiken?

Content Distribution Video 1.png

Media-audits & contracts

Waarom en hoe moet je een media-audit organiseren?

Media Audits & Contracts Video 1.png

Building a meaningful brand

Hoe bouwt u een betekenisvol merk in de post-purpose era?

Thomas Kolster_v2

Carbon Production Calculator

Hoe de Production Carbon Calculator van CommToZero in je campagnes te integreren?

1. Introduction.jpg

Influencer marketing

Wat is influencer marketing en waarom integreer je het best in jouw merkstrategie?

influencer marketing Video 1.png

Basics in legal for marketeers

Hoe kan je juridische problemen in jouw communicatie vermijden?

The basics in legal for marketeers Video 1.png

What are the key pillars to measure brand strength?

Welke belangrijke brand equity pijlers moet je meten en tracken om je merkprestaties te beoordelen?

Key pillars to measure brand strenght Video 1.png

Content creation

Hoe creëer je geslaagde content?

Content-creation_1.png

Facebook, Instagram and LinkedIn

Wat moet je weten over betalende campagnes op Facebook, Instagram & LinkedIn?

Facebook-Instagram-LinkedIn_Advertising_1.png

Avoid Greenwashing

Hoe greenwashing in je communicatie te detecteren en te vermijden

Greenwashing 1.jpg

Navigate Sustainability Reporting

Hoe bereid je je voor op de nieuwe eisen voor duurzaamheidsrapportage?

CSD 1.jpg

Media Carbon Calculator

Hoe de Media Carbon Calculator van CommToZero in je campagnes te integreren

Media Carbon 2.jpg

The building blocks of successful advertising

Hoe succesvolle advertenties uitwerken?

Capture d’écran 2021-03-25 à 15.08.47.png

Data driven customer activation

Hoe kan u uw consumenten activeren met behulp van data en technologie?

Data Activation 1.png

Brand strategy

Hoe identificeer en bouw ik een sterk merk?

Brand Strategy 1.png

Direct-to-consumer E-commerce

Hoe een eigen E-commerce business opzetten en beheren?

E-commerce-Platform_1.png

E-commerce basics

Wat moet u weten als u een e-business opzet?

E-commerce-Basics_1.png

Introduction to data strategy

Hoe kan ik data correct verzamelen, beheren en delen?

Data strategy 1.png

Marketing technology platforms

Hoe gebruikt u de nieuwe AdTech- en MarTech-oplossingen?

Modern Marketing 1 .png

Dashboarding

Hoe data krachtig visualiseren?

Dashboarding 1.png

Online targeting

Hoe kan ik mijn doelgroepen efficiënt bereiken via digitale media?

Targeting 1.png

Advertising formats

Hoe de juiste reclameformats kiezen?

Advertising formats 1.png

Customer data protection

Hoe persoonsgegevens correct en wettelijk beheren?

Data protection 1.png

Cookieless marketing

Hoe doet u aan targeting en activatie in een cookieloze wereld?

Cookieless world 1.png

Content marketing strategy

Wat is het belang van content marketing en hoe bouwt u een strategie uit?

Why content marketing 1.png

Search engine optimization

Hoe meer bezoekers lokken met SEO?

Search-Engine-Optimisation_SEO_1.png

Design thinking for UX

Hoe kan u via design thinking de klant centraal stellen?

UX_Design-Thinking_1.png

Digital trends

Hoe ontdek ik digitale trends voor mijn merk?

1.png

Customer journey

Hoe de customer journey benutten voor digital marketing?

Customer-Journey_1.png

Targeting and segmentation

Hoe doelgroepen bepalen en segmenteren?

Targeting_Segmentation_1 .png

Programmatic advertising

Hoe werkt programmatic marketing in België?

Programmatic_1.png

Agency ecosystem

Hoe laat ik verschillende bureaus in een effciënt ecosysteem samenwerken?

Schermafbeelding 2021-06-09 om 10.39.39.png

Agency Selection

Hoe selecteer ik een bureau en organiseer ik een pitch?

SelectingAgency_1

Innovation strategy management

Hoe innovatie leiden en tot leven brengen in uw organisatie?

Innovation Strategy 1.png

Consumer insights

Wat drijft consumenten?

Consumer Behavior 1.png

(Digital) Outdoor

Wanneer is het gebruik van affichage en digitale panelen interessant?

DOOH Intro.png

CRM strategy

Hoe een CRM-strategie uitwerken om uw klantenrelatie te verbeteren?

CRM 1.png

Category Management

Hoe bouw ik een merk in de winkel?

Category Management 1.png

Log je in om een video-opleiding te bekijken

Als jouw werkgever lid is van UBA heb je toegang tot het volledige aanbod Training 24/7 video-opleidingen. Je kan deze bekijken waar en wanneer het voor jou past.

Ook interessant

Wissel ervaringen en ideeën uit

Ontdek de inspirerende omgeving waar onze levendige community elkaar kan vinden rond centrale thema's

Leer bij in onze Knowledge Hub

Via onze Knowledge heb vind jij je weg doorheen het inspirerende aanbod van UBA

UBA logo

Cookies op deze website

Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen

Strikt noodzakelijke cookies 6 cookies

Deze cookies zijn nodig om onze website correct te laten werken en worden daarom geplaatst zonder uw toestemming. We gebruiken ze bijvoorbeeld om onze website te beveiligen. Deze cookies laten u toe om te navigeren tussen de verschillende onderdelen van de website, om formulieren in te vullen. Indien u deze cookies blokkeert, is het mogelijk dat bepaalde onderdelen van de website niet optimaal werken. We verzamelen geen persoonsgegevens met deze cookies en geven de verzamelde informatie nooit door aan derde partijen. Naast onderstaande cookies, worden er ook cookies geplaatst door onze partner Vimeo wanneer u gebruik maakt van ons aanbod Training 24/7.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Voorkeuren cookies 0 cookies

Deze cookies vergemakkelijken het functioneren van onze websites en maken het aangenamer voor de bezoeker en ervoor zorgen dat u een meer gepersonaliseerde surfervaring krijgt. Het zijn bijvoorbeeld cookies die bijhouden of u reeds gevraagd werd om deel te nemen aan een enquête zodat we u niet telkens opnieuw dezelfde enquête voorleggen of een cookie die u een gepersonaliseerde opmaak aanbiedt naar aanleiding van een vorig bezoek.

Geen cookies gevonden

Analytische cookies 0 cookies

We gebruiken analytische-cookies om informatie te verzamelen over het gebruik dat bezoekers maken van onze website met de bedoeling de inhoud van onze website te verbeteren, meer aan te passen aan de wensen van de bezoekers en om het gebruiksgemak van onze website te vergroten.

Geen cookies gevonden

Marketing cookies 2 cookies

Deze cookies worden geplaatst voor marketingdoeleinden en worden gebruikt om je surfgedrag te volgen nadat je onze website hebt bezocht en/of om je gepersonaliseerde advertenties te tonen. Deze cookies kunnen door ons of door derden op onze website worden geplaatst. Je bepaalt zelf of je toestemming geeft voor het plaatsen van dergelijke marketing cookies.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Externe cookies 0 cookies

Sommige cookies worden met instemming van UBA geplaatst door derde partijen met het doel bepaalde producten en diensten onder uw aandacht te brengen of om u rechtstreeks toegang te geven tot social media. Voor de cookies die deze externe partijen plaatsen, de informatie die ze daarmee verzamelen en het doel waarvoor die informatie wordt gebruikt, verwijzen wij naar de privacy verklaringen van deze partijen op hun eigen websites. Deze verklaringen kunnen regelmatig wijzigen en UBA heeft daar geen enkele zeggenschap over.

Geen cookies gevonden