Targeting and Segmentation

Hoe doelgroepen bepalen en segmenteren?

Training 24/7 Online
door Bruno Liesse en Jonathan JACOBY

1. Inleiding

Over deze training

Targeting speelt een belangrijke rol in elke communicatiestrategie. De doelgroep bepaalt immers grotendeels de campagne: welke kanalen u gebruikt, welke content u lanceert, welke metrics u hanteert enz.

Bruno Liesse (Polaris) en Jonathan Jacoby (Space) leggen u de basis van targeting en segmentatie uit en lichten de digitale kansen toe.

Lesgevers

  1. Bruno Liesse

    Bruno Liesse

    Senior consultant, Polaris

    Bruno was Directeur van Carat sinds maart 2014 (tot januari 2018) en is nu Senior Consultant bij Emakina Insights & Consulting. Vroeger verantwoordelijke deepblue het agentschap dat hij in 2007 binnen Aegis Media oprichtte. Voordien stond hij ook aan de basis van Carat Expert. Bruno is gespecialiseerd in Research en heeft zijn ervaring opgebouwd zowel bij agentschappen als bij adverteerders. Hij treedt regelmatig op als spreker voor Solvay Business School, ICHEC, GRP en IHECS. Enorm gemotiveerd door de onderzoeksgebieden.

  2. Jonathan JACOBY

    Jonathan JACOBY

    Adops & Technology Manager
Terug naar overzicht
Gewijzigd: 23-11-21 12:30:00

Ontdek meer door u in te loggen

U hebt toegang tot deze content indien u lid bent van UBA.

Nog geen account? Creëer uw account hier.