Academy > Training 24/7Targeting and Segmentation
Hoe doelgroepen bepalen en segmenteren?
1. Inleiding
Over deze training
Targeting speelt een belangrijke rol in elke communicatiestrategie. De doelgroep bepaalt immers grotendeels de campagne: welke kanalen u gebruikt, welke content u lanceert, welke metrics u hanteert enz.
Bruno Liesse (Polaris) en Jonathan Jacoby (Space) leggen u de basis van targeting en segmentatie uit en lichten de digitale kansen toe.
Lesgevers
-
Bruno Liesse
-
Jonathan Jacoby
Digital Transformation Director, SpaceCommunicatie en technologie zijn mijn grote liefdes. Ik heb de sector waar ik werk altijd al tot in de kleinste puntjes willen begrijpen. Na mijn communicatiestudies startte ik mijn loopbaan bij de regies, waarna ik overstapte naar de media-agentschappen. En daar zit ik nog altijd. Mijn manier van werken? Ik probeer dingen uit en trek daar de nodige lessen uit. Ik behoud het overzicht over diverse kanalen, zowel offline als online.
Ontdek meer door u in te loggen
U hebt toegang tot deze content indien u lid bent van UBA.
Nog geen account? Creëer uw account hier.