Targeting and Segmentation

Hoe doelgroepen bepalen en segmenteren?

Training 24/7 Online
door Bruno Liesse en Jonathan Jacoby

1. Inleiding

Over deze training

Targeting speelt een belangrijke rol in elke communicatiestrategie. De doelgroep bepaalt immers grotendeels de campagne: welke kanalen u gebruikt, welke content u lanceert, welke metrics u hanteert enz.

Bruno Liesse (Polaris) en Jonathan Jacoby (Space) leggen u de basis van targeting en segmentatie uit en lichten de digitale kansen toe.

Lesgevers

  1. Bruno Liesse

    Bruno Liesse

    Senior consultant, Polaris

    Bruno was Directeur van Carat sinds maart 2014 (tot januari 2018) en is nu Senior Consultant bij Emakina Insights & Consulting. Vroeger verantwoordelijke deepblue het agentschap dat hij in 2007 binnen Aegis Media oprichtte. Voordien stond hij ook aan de basis van Carat Expert. Bruno is gespecialiseerd in Research en heeft zijn ervaring opgebouwd zowel bij agentschappen als bij adverteerders. Hij treedt regelmatig op als spreker voor Solvay Business School, ICHEC, GRP en IHECS. Enorm gemotiveerd door de onderzoeksgebieden.

  2. Jonathan Jacoby

    Jonathan Jacoby

    Digital Transformation Director, Space

    Communicatie en technologie zijn mijn grote liefdes. Ik heb de sector waar ik werk altijd al tot in de kleinste puntjes willen begrijpen. Na mijn communicatiestudies startte ik mijn loopbaan bij de regies, waarna ik overstapte naar de media-agentschappen. En daar zit ik nog altijd. Mijn manier van werken? Ik probeer dingen uit en trek daar de nodige lessen uit. Ik behoud het overzicht over diverse kanalen, zowel offline als online.

Terug naar overzicht
Gewijzigd: 15/12/2021 16:11

Ontdek meer door u in te loggen

U hebt toegang tot deze content indien u lid bent van UBA.

Nog geen account? Creëer uw account hier.