Data protection

Kunnen digitale marketing en gegevensbescherming met elkaar worden verzoend?

Training 24/7 Online
door Bart Van den Brande

1. Inleiding

Over deze training

Het evenwicht tussen online marketing en gegevensbescherming is een belangrijk gegeven. Veel marketeers zien de nieuwe wetten als een rem op het gebruik van de gegevens die ze verzamelen.

Bart Van Den Brande (Sirius Legal) vertelt u wat u moet weten om het begrip gegevensbescherming te vatten. Hij legt uit hoe u die tool kunt aangrijpen als een kans om gegevens beter te begrijpen en de consument te bereiken in een vertrouwensrelatie.

Lesgevers

  1. Bart Van den Brande

    Bart Van den Brande

    Managing Partner, Sirius Legal

    Bart Van den Brande is lid van de Nederlandstalige Orde van advocaten aan de Balie van Brussel sinds 2001. Hij is één van de oprichters en Managing partner van Sirius Legal, een advocatenkantoor dat inmiddels 10 jaar bestaat.

    Bart legt zich bij Sirius Legal vooral toe op databescherming en alle juridische aspecten gerelateerd aan technologie en communicatie, hierin begrepen IoT, AI, Blockchain en Smart City projecten. 

    Hij is een veelgevraagde gastspreker aan universiteiten en hogescholen, op events en opleidingen en hij is vooral gekend om zijn pragmatisch advies en zijn kennis van de technologie, media, marketing en reclamewereld. Bart is ook DPO en geeft les bij onder andere het Data Protection Institute

Terug naar overzicht
Gewijzigd: 23-11-21 12:31:58

Ontdek meer door u in te loggen

U hebt toegang tot deze content indien u lid bent van UBA.

Nog geen account? Creëer uw account hier.