Bekijk onze Training 24/7 en krijg een gratis Kinepolis ticket!

Ontdek het aanbod

Data protection

Kunnen digitale marketing en gegevensbescherming met elkaar worden verzoend?

Training 24/7 Online
door Bart Van den Brande

1. Inleiding

Over deze training

Het evenwicht tussen online marketing en gegevensbescherming is een belangrijk gegeven. Veel marketeers zien de nieuwe wetten als een rem op het gebruik van de gegevens die ze verzamelen.

Bart Van Den Brande (Sirius Legal) vertelt u wat u moet weten om het begrip gegevensbescherming te vatten. Hij legt uit hoe u die tool kunt aangrijpen als een kans om gegevens beter te begrijpen en de consument te bereiken in een vertrouwensrelatie.

Lesgevers

  1. Bart Van den Brande

    Bart Van den Brande

    Managing Partner, Sirius Legal

    Bart Van den Brande is de Managing partner van Sirius Legal, een advocatenkantoor dat zich inmiddels al 12 jaar volledig toespitst op de digitale economie in al haar vormen.

    Bart is een autoriteit op vlak van databescherming en privacy en adviseert zijn cliënten over onderwerpen als online marketing, e-commerce, gegevensbescherming en nieuwe technologische evoluties als IoT, AI, cryptocurrencies, NFT’s, ...  

    Hij is een veelgevraagde gastspreker aan universiteiten en hogescholen, op events en opleidingen.  Bart staat, samen met zijn team bij Sirius Legal, bekend om een directe, pragmatische en menselijke aanpak van het recht en hij is vooral gekend om zijn pragmatisch advies en zijn praktische en commerciële kennis van de internet-, media- en marketingwereld. Bart is zelf ook DPO bij heel wat bedrijven en geeft les aan toekomstige DPO’s bij onder andere het Data Protection Institute.

Terug naar overzicht
Gewijzigd: 11 januari, 09:57

Ontdek meer door u in te loggen

U hebt toegang tot deze content indien u lid bent van UBA.

Nog geen account? Creëer uw account hier.

Training 24/7