E-commerce Advertising

Hoe zet ik shoppable ads, social commerce en promotie in?

Training 24/7 Online
door Jacob Eeckhout

1. Inleiding

Over deze training

“If you build it, they will come” is natuurlijk een fantasie. 

Zonder een goede marketingstrategie bereikt u niet de mensen die op zoek zijn naar uw aanbod in de verschillende stadia van hun aankoop. Maar hoe gaat u hiermee concreet aan de slag? 
In deze video training geeft Jacob Eeckhout, Center of Excellence Lead Marketing bij iO, inzicht in welke e-commerce promotie mogelijkheden er bestaan vanuit de marktdata. Hij zoomt in op een aantal favoriete kanalen voor e-commerce, de evoluties en evalueert wat een toekomstbestendige strategie kan zijn.

Lesgevers

  1. Jacob Eeckhout

    Jacob Eeckhout

    Center of Excellence Lead Marketing, iO

    Jacob Eeckhout is sinds 2006 marketeer met een grote interesse voor de impact van technologie op ons gedrag. Hij vervulde verschillende rollen; van inhouse marketeer tot marketing consultant en oprichter van een marketingbureau dat ondertussen deel uitmaakt van iO. Hierdoor kent hij de vele facetten van marketing.

    Hij gelooft niet in kortetermijn marketing met een spammy mindset maar in het effectieve soort dat gaat om het begrijpen van het wereldbeeld en de verlangens van je klanten zodat je met hen in contact kunnen komen. Het gaat erom gemist te worden als je weg bent, om meer te brengen dan verwacht wordt. Deze marketing zoekt vrijwilligers, geen slachtoffers.

    Vandaag is hij in zijn rol als Center of Excellence Lead Marketing bij iO dagdagelijks bezig met kennisontwikkeling en -deling in samenwerking met vele experten in het domein.

Terug naar overzicht
Gewijzigd: 5 mei, 15:15

Ontdek meer door u in te loggen

U hebt toegang tot deze content indien u lid bent van UBA.

Nog geen account? Creëer uw account hier.