Offline Targeting

Hoe werkt targeting binnen traditionele media?

Training 24/7 Online
door Matthias Langenaeker

1. Inleiding

Over deze training

Wat als we als merkenbouwers onze doelgroepenen willen afbakenen en bereiken binnen traditionele/offline media? Dankzij data waar we als adverteerders toegang tot hebben zijn de mogelijkheden erg ruim. Hoe we tewerk gaan, en welke strategie we afhankelijk van specifieke doelstellingen gebruiken wordt in deze opleiding toegelicht . 

Lesgevers

  1. Matthias Langenaeker

    Matthias Langenaeker

    Strategic Intelligence Lead, Publicis Groupe Belgium

    Als Strategic Intelligence Lead staat Matthias bij Publicis Groupe, samen met zijn team, in voor media strategie, marketing effectiveness, data en marktonderzoek. Zo adviseert hij enkele van België’s grootste adverteerders geïnformeerd door data in de breedste zin van het woord.

    Matthias startte zijn carrière in digitale media, zowel aan de kant van de reclameregie als in een mediabureau. Vanuit een verregaande interesse in media effectiviteit en strategie groeide hij enkele jaren later door tot geïntegreerd Media Planner en mediastrateeg. Hij heeft een passie voor hoe merken werken voor bedrijven en hoe creatieve communicatie en sterke media hiertoe kunnen bijdragen. Op dagelijkse basis probeert hij vanuit een evidence based filosofie zelf een duit in het zakje te doen door strategisch en meetwerk.

Terug naar overzicht
Gewijzigd: 20 juni, 13:56

Ontdek meer door u in te loggen

U hebt toegang tot deze content indien u lid bent van UBA.

Nog geen account? Creëer uw account hier.