Academy > Training 24/7Communication Strategy
Hoe bouwt u een authentieke en doeltreffende communicatiestrategie?
1. Inleiding
Over deze training
Een goede communicatiestrategie is voor elk merk anders. Het is de ruggengraat die het merk, de marketing funnel en de inhoud met elkaar verbindt.
In deze opleiding leggen Philippe Deltenre en Florent Diverchy de verschillende stappen uit om een impactvolle communicatiestrategie uit te bouwen, gaande van de merkanalyse tot de versterking van de boodschap.
Lesgevers
-
Florent Diverchy
Marketing Intelligence Manager, ProdupressFlorent werkte 19 jaar voor Bisnode, de Europese marktleider in data marketing, en groeide er uit tot een kei in digital marketing.
Nadat Bisnode Belgium werd omgedoopt tot Black Tiger Belgium, verruimde Florent zijn horizon en verdiepte hij zich in data-ethiek en -wetgeving.
Tegenwoordig is hij ambassadeur van de Belgisch-Amerikaanse kamer van koophandel, en hij is lid van het expertenpanel van de Europese Commissie die zich buigt over het gebruik van nieuwe databronnen voor officiële statistiek.
Daarnaast is Florent actief in het onderwijs, als academisch coördinator en docent aan de ECS Supdeweb in Brussel.
-
Philippe Deltenre
Digital Platforms strategy and development, RTBFPhilippe Deltenre heeft uitgebreide ervaring in mediastrategieën met de nadruk op efficiëntie en innovatie. Hij is gewend om op internationaal niveau te pitchen. Zijn passie is de intersectie tussen business doelstellingen, media KPI's, digitale transformatie en creativiteit. Zijn kerngebieden zijn merkmarketing, digitale prestaties, trendwatching, mediaoptimalisatie en synergieën tussen media- en creatieve strategieën.
Ontdek meer door u in te loggen
U hebt toegang tot deze content indien u lid bent van UBA.
Nog geen account? Creëer uw account hier.