Academy > Training 24/7Snapchat, Pinterest & TikTok
Wat zijn de adverteermogelijkheden en strategieën op Snapchat, TikTok en Pinterest?
1. Hoe de perspectieven van uw betaalde sociale media verbreden?
Over deze training
In de laatste jaren kunnen adverteerders op steeds meerdere (sociale) platformen adverteren. Zo kunnen we in België naast de bekende netwerken Meta, Instagram en Twitter ook terecht op Snapchat, Pinterest en TikTok.
Joan Lambert, die ook de andere module over paid social behandelde, gidst ons door theorie en praktijk om af te sluiten met een interessante en concrete case.
Lesgevers
-
Joan Lambert
Social Media Strategy & Operations Supervisor, IPG MediabrandsJoan Lambert is sinds 2009 werkzaam in de marketing- en communicatiesector. Zijn expertise ligt in het gebied van paid media en in het bijzonder op het gebied van aankoop van sociale media advertenties.
Hij heeft echter een vrij globale kijk op de sector omdat hij verschillende functies heeft gehad als Client Service Manager in een 360° reclamebureau. Nadien werd hij strategisch planner, content creator voor sociale netwerken, media inkoper en tot slot teamleider bij een “pure player” op vlak van sociale media. Joan heeft gewerkt voor een breed scala aan klanten, groot en klein, lokaal en internationaal, in sectoren als Fintech, automotive, FMCG, politiek en openbare dienstverlening.
Vandaag bestaat zijn rol erin teams en klanten te ondersteunen bij het bepalen van de best mogelijke media-aanpak op sociale netwerken om globalere communicatiecampagnes te stimuleren.
Ontdek meer door u in te loggen
U hebt toegang tot deze content indien u lid bent van UBA.
Nog geen account? Creëer uw account hier.