Facebook, Instagram and LinkedIn Advertising

Hoe de basis van paid social begrijpen?

Training 24/7 Online
door Joan Lambert

Inleiding

Over deze training

De mogelijkheden op vlak van sociale media advertising lijken soms eindeloos. Wanneer men best adverteert op sociale media en voor welk type communicatie dat best gedaan wordt, doet deze video uit de doeken. 

Joan Lambert, Social Strategy Director bij IPG Mediabrands, vertelt ons wat reclame op sociale media precies is en hoe het werkt. Verder gaat hij in op welke doelgroepen men op sociale netwerken kan terugvinden en de campagnedoelstellingen die gerealiseerd kunnen worden. Er wordt ook gekeken naar het type content dat het meest toepasselijk is voor betalende social media campagnes. 

Lesgevers

  1. Joan Lambert

    Joan Lambert

    Social Media Strategy & Operations Supervisor, IPG Mediabrands

    Joan Lambert is sinds 2009 werkzaam in de marketing- en communicatiesector. Zijn expertise ligt in het gebied van paid media en in het bijzonder op het gebied van aankoop van sociale media advertenties.

    Hij heeft echter een vrij globale kijk op de sector omdat hij verschillende functies heeft gehad als Client Service Manager in een 360° reclamebureau. Nadien werd hij strategisch planner, content creator voor sociale netwerken, media inkoper en tot slot teamleider bij een “pure player” op vlak van sociale media.  Joan heeft gewerkt voor een breed scala aan klanten, groot en klein, lokaal en internationaal, in sectoren als Fintech, automotive, FMCG, politiek en openbare dienstverlening.

    Vandaag bestaat zijn rol erin teams en klanten te ondersteunen bij het bepalen van de best mogelijke media-aanpak op sociale netwerken om globalere communicatiecampagnes te stimuleren.

Terug naar overzicht
Gewijzigd: 23-11-21 12:30:17

Ontdek meer door u in te loggen

U hebt toegang tot deze content indien u lid bent van UBA.

Nog geen account? Creëer uw account hier.