Media & effectiveness measurement

Academy > Training 24/7Media & effectiveness measurement

Hoe meet je het succes van een campagne en de impact ervan op je marketing KPI's?

Training 24/7 Online
door Tim Van Doorslaer

1. Introductie

Over deze training

Deze cursus benadert het begrip reclame- en marketingeffectiviteit in de zeer brede zin. De cursus is opgebouwd rond een framework dat niet alleen definieert wat marketingeffectiviteit is, maar ook uitlegt hoe het moet worden benaderd. Natuurlijk gaat het over KPI's en het meten van de impact van reclamecampagnes, maar het gaat vooral over een proces voor het verzamelen en analyseren van gegevens om duidelijk gedefinieerde bedrijfsdoelstellingen te behalen. De sessies worden gepresenteerd door Tim Van Doorslaer, die 25 jaar ervaring heeft in mediaonderzoek.

Lesgevers

  1. Tim Van Doorslaer

    Tim Van Doorslaer

    Head of Research, DPG Media

    Tim Van Doorslaer is Head of research bij DPG Media Advertising. Zijn professionele carrière begon met een inspirerende toespraak van één van de grondleggers van marketingonderzoek in België, en sindsdien heeft onderzoek hem niet meer losgelaten. Hij is een ervaren onderzoeker van reclamemedia met een aantoonbare ervaring in de broadcast media-industrie. Vaardig in statistiek, consumentengedrag, klantinzicht, reclameonderzoek en marktonderzoek. Naast al die ratio ligt zijn emotionele passie bij zijn familie, vrienden en zijn sport hardlopen. 

Terug naar overzicht
Gewijzigd: 15 mei 15:24

Ontdek meer als je inlogt

Log je in en krijg toegang tot een ruim aanbod aan content. 

Nog geen account? Creëer uw account hier.