Instore communication

Academy > Training 24/7Instore communication

Hoe overtuig je je shoppers met sterke instore communicatie?

Training 24/7 Online
door Valérie Vander Haeghen

1. Introductie

Over deze training

Deze training, gepresenteerd door Valerie Vander Haeghen, expert in category management, leidt je door de nuances van effectieve instore communicatie. De cursus gaat in op het belang van communicatie op de verkoopplaats, zelfs in een tijd waar online handel domineert. De cursus verkent technieken om de impact van alle in-store communicatiematerialen te maximaliseren, benadrukt het belang van inzicht in de psychologie van het winkelend publiek bij het beïnvloeden van aankoopbeslissingen en stelt strategieën voor om duurzame communicatiepraktijken te integreren. Verrijkt met case studies en concrete voorbeelden geeft deze cursus je de tools om de verkoop en klantbetrokkenheid te stimuleren door de effectiviteit van je instore communicatie te maximaliseren.

Lesgevers

  1. Valérie Vander Haeghen

    Valérie Vander Haeghen

    Category Management Consultant

    Valérie heeft 21 jaar gewerkt bij Procter & Gamble waar ze directeur verantwoordelijk voor Europa was van multifunctionele teams gespecialiseerd in category management (assortiment, afdeling) en instore communication. Sinds 4 jaar heeft Valérie een Bed & Breakfast geopend en organiseert ze professionele evenementen in haar serre in Overijse. Daarnaast is ze consultant in Category Management en in-store Marketing. Valérie is ook al meer dan 20 jaar gespecialiseerd in cognitieve wetenschappen toegepast op de wereld van de shopper in de winkel en online. Ze werkt als consultant voor bedrijven om de koopervaring van consumenten te verbeteren bij hun online aankopen op de laptopversie of via de apps.

Terug naar overzicht
Gewijzigd: 21 mei 11:43

Ontdek meer als je inlogt

Log je in en krijg toegang tot een ruim aanbod aan content. 

Nog geen account? Creëer uw account hier.