Media-audits & contracts

Academy > Training 24/7Media-audits & contracts

Waarom en hoe moet je een media-audit organiseren?

Training 24/7 Online
door Geert Debruyne

1. Introductie

Over deze training

Welkom bij onze media audit training. Deze cursus geeft een overzicht van wat een media-audit is, waarom het belangrijk is en wat je zelf kunt doen. Neem bijvoorbeeld alles wat je moet weten over het kiezen van de beste audit voor jouw organisatie of bedrijf. In deze cursus wordt stap voor stap uitgelegd wat een media-audit precies is en hoe je deze effectief kunt toepassen. Het doel is om je alle kennis te geven die je nodig hebt om dit hulpmiddel optimaal te gebruiken.

Lesgevers

  1. Geert Debruyne

    Geert Debruyne

    Managing Partner, fma Belgium

    Geert startte zijn loopbaan als auditor bij Arthur Andersen en werd er verantwoordelijk voor de media- en reclamebureau-dossiers. Hij ging nadien als CFO werken bij één van zijn audit klanten, Omnicom Media Group. Hij behaalde ondertussen zijn MBA aan de Vlerick en na een klein decennium vertrok hij bij OMG als gedelegeerd bestuurder om zijn ultieme droom waar te maken: een eigen bedrijf opstarten. Het werd een combinatie van 2 passies: media en audit. Financial Media Audit werd opgestart in april 2009, herdoopt en ge-restyled tot fma in 2014 en vandaag is het bedrijf actief op de Belgische, Nederlandse, Franse en sinds januari 2018, ook op de Duitse markt. fma Belgium is op korte tijd een referentie geworden op de Belgische markt wanneer het over media audits, audits op creatieve en andere communicatie-agentschappen en begeleiding van media pitches.

Terug naar overzicht
Gewijzigd: 11 juni 10:33

Ontdek meer als je inlogt

Log je in en krijg toegang tot een ruim aanbod aan content. 

Nog geen account? Creëer uw account hier.