Academy > Training 24/7Agency Selection
Hoe selecteer ik mijn bureau en organiseer ik een pitch?
Inleiding: voor u begint te pitchen
Over deze training
Martine Ballegeer en Chris Van Roey lichten toe op welke manier u een communicatiebureau kan selecteren en hoe u een pitch organiseert. Met hun bedrijf PitchPoint hebben ze de voorbije jaren ongeveer 200 pitches begeleid. Ze delen hun ruime ervaring in deze zeven sessies.
Deze videotraining is bedoeld voor professionals die verantwoordelijk zijn voor de selectie en het samenwerken met één of meerdere communicatiebureaus en die deze relatie optimaal willen opstarten of laten evolueren.
Lesgevers
-
Martine Ballegeer
Partner, PitchpointPitchPoint is gespecialiseerd in agentschapsselectie, agentschapsevaluatie en in het helpen van marketeers om hun agentschapsrelaties zo efficiënt en effectief mogelijk te organiseren. Martine werkt sinds meer dan 20 jaar in marketing en communicatie en leidt PitchPoint sinds meer dan 4 jaar. Ze begeleidde agentschapsselectie bij meer dan 40 grote en kleinere bedrijven in België waaronder Dexia, Telenet, Rabobank.be, Brouwerij Haacht, Universiteit Antwerpen, KBC, Toyota, Nationale Loterij ea. Martine is co-auteur van het boek 'Adverteerder zkt. reclamebureau' (publicatie september 2012).
-
Chris Van Roey
Founder, PitchPointChris Van Roey is oprichter en Partner bij PitchPoint. Hij was 13 jaar CEO van UBA. Voordien was hij 12 jaar Chief Communication Officer bij Mobistar (Orange) en 10 jaar Marketing Manager bij Apple Computer. Chris is ‘Master Marketeer’ en co-auteur van het boek ‘Adverteerder zkt. Reclamebureau’.
- Opleiding: Master in Toegepaste Economische Wetenschappen; Post-universitair: Vlerick, Insead, London Business School.
- Professionele ervaring: Assistent KULeuven; Sales manager Dolmen/Colruyt Group; Marketing manager Apple Computer; Chief Communication Officer Mobistar; CEO UBA
- Huidige professionele activiteit: Partner PitchPoint.
- Onderscheidingen: Master Marketeer, Advertising Personality of the Year, Grand/Gold EFFIE winner.
40 jaar ervaring in communicatie, marketing en sales, waarvan 25 jaar op directieniveau. Gespecialiseerd in brand building en in bureaurelaties.
Ontdek meer door u in te loggen
U hebt toegang tot deze content indien u lid bent van UBA.
Nog geen account? Creëer uw account hier.