UX & Design Thinking

Academy > Training 24/7UX & Design Thinking

Hoe kan ik via design thinking de klant centraal zetten in zijn beleving?

Training 24/7 Online
door Vicky De Mesmaecker

1. Inleiding

Over deze training

In onze economie en maatschappij, waar ervaringen en overtuigingen centraal staan,  moet u zich wel met uw producten en services van de concurrentie differentiëren. En dat doet u door uw gebruikers een optimale ervaring te bieden.

Vicky De Mesmaecker (Emakina) legt uit hoe Design Thinking een digitale ervaring op maat kan creëren, met name bij het bouwen van websites en apps.

Lesgevers

  1. Vicky De Mesmaecker

    Vicky De Mesmaecker

    Design Strategist, Service Designer & UX/CX Researcher, Emakina

    Vicky werkt als Experience Design Strategist en UX Researcher in het Experience Design Team van Emakina Belgium. Ze behaalde een PhD in criminologie en verdiende de kost als academisch onderzoeker en marktonderzoeker alvorens zich toe te spitsen op UX en Experience Design. Ze heeft een creatief brein en de menselijke psyche fascineert haar mateloos. Ze houdt ervan almaar dieper te graven en inzichten te vertalen in zinvolle ervaringen.

Terug naar overzicht
Gewijzigd: 28/11/2022 17:46

Ontdek meer door u in te loggen

U hebt toegang tot deze content indien u lid bent van UBA.

Nog geen account? Creëer uw account hier.