Cookieless Marketing

Hoe aan targeting en activatie doen in een cookieloze wereld?

Training 24/7 Online
door Edwyn Gielen

1. Inleiding

Over deze training

Third-Party Cookies zijn met uitsterven bedreigd, al worden ze nog veelvuldig gebruikt in digitale reclame. Marketingverantwoordelijken moeten in de toekomst kijken om zich voor te bereiden op een leven zonder cookies van derden. 

Edwin Gielen (Numberly) legt uit wat een cookie is. Hij biedt alternatieven aan voor een wereld zonder Third-Party Cookies: contextual targeting, targeting op basis van cohorten en identiteitsoplossingen. 

Lesgevers

  1. Edwyn Gielen

    Edwyn Gielen

    Programmatic & Media Trading Director, Numberly (1000mercis Group)

    Na 12 jaar werk ik nog altijd even graag in het digitale universum. Hoe de digitale sector innoveert en de mogelijkheden die ze biedt, boeien me enorm. De problemen met betrekking tot multichannelactivaties nog het meest. Vandaag sta ik aan het hoofd van de afdeling Digital Media bij Numberly. Ik leer nog dagelijks bij over de problemen van digitale mediastrategieën, de activatie van data voor onze klanten en het meten van de efficiëntie. Ik heb het geluk gehad getuige te zijn van de opmars van programmatic marketing, waardoor ik nu het potentieel van het technische universum in verband kan brengen met de zakelijke/marketingbehoeften van onze klanten.

Terug naar overzicht
Gewijzigd: 23-11-21 12:31:32

Ontdek meer door u in te loggen

U hebt toegang tot deze content indien u lid bent van UBA.

Nog geen account? Creëer uw account hier.