Academy > Training 24/7Content Strategy
Waarom content marketing en hoe een strategie uitwerken?
1. Strategie – Creatie – Distributie
Over deze training
Merken kunnen tegenwoordig niet om contentmarketing heen. Een degelijke basiskennis is dan ook van cruciaal belang om een eigen strategie te ontwikkelen.
Michel Libens (Propaganda) legt uit wat contentmarketing inhoudt en wat u moet doen om een doelgerichte contentstrategie op te zetten.
Lesgevers
Lesgevers
-
Michel Libens
Michel Libens is al zijn hele professionele leven actief op het snijpunt van marketing en media. Eerst in diverse functies bij Wolters Kluwer en daarna als managing partner en CEO van Propaganda, één van de Belgische marktleidende contentmarketingbureaus. Hij is ook oprichtend voorzitter van Custo, de Belgische federatie van content marketing agencies (binnen ACC) en co-voorzitter van de BAM Expert-groep content marketing.
Michel is een gedreven ‘(content marketing) strategy first’-believer.
Ontdek meer door u in te loggen
U hebt toegang tot deze content indien u lid bent van UBA.
Nog geen account? Creëer uw account hier.