Merken kunnen tegenwoordig niet om contentmarketing heen. Een degelijke basiskennis is dan ook van cruciaal belang om een eigen strategie te ontwikkelen.
Michel Libens (Propaganda) legt uit wat contentmarketing inhoudt en wat u moet doen om een doelgerichte contentstrategie op te zetten.
Deze video-opleiding wordt gegeven in het Nederlands. De presentatie is in het Engels. Er zijn ondertitels beschikbaar in het Nederlands en Frans.
Michel Libens is al zijn hele professionele leven actief op het snijpunt van marketing en media. Eerst in diverse functies bij Wolters Kluwer en daarna als managing partner en CEO van Propaganda, één van de Belgische marktleidendecontentmarketingbureaus. Hij is ook oprichtend voorzitter van Custo, de Belgische federatie van content marketing agencies (binnen ACC) en co-voorzitter van de BAM Expert-groep content marketing. Michel is een gedreven ‘(content marketing) strategy first’-believer.
Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.