Content Strategy

Waarom contentmarketing en hoe een strategie uitwerken?

Training 24/7 Online
door Michel Libens

1. Strategie – Creatie – Distributie

Over deze training

Merken kunnen tegenwoordig niet om contentmarketing heen. Een degelijke basiskennis is dan ook van cruciaal belang om een eigen strategie te ontwikkelen.

Michel Libens (Propaganda) legt uit wat contentmarketing inhoudt en wat u moet doen om een doelgerichte contentstrategie op te zetten.

Lesgevers

Lesgevers

  1. Michel Libens

    Michel Libens

    Michel Libens is al zijn hele professionele leven actief op het snijpunt van marketing en media. Eerst in diverse functies bij Wolters Kluwer en daarna als managing partner en CEO van Propaganda, één van de Belgische marktleidende contentmarketingbureaus. Hij is ook oprichtend voorzitter van Custo, de Belgische federatie van content marketing agencies (binnen ACC) en co-voorzitter van de BAM Expert-groep content marketing. 
    Michel is een gedreven ‘(content marketing) strategy first’-believer. 

Terug naar overzicht
Gewijzigd: 23-11-21 12:31:48

Ontdek meer door u in te loggen

U hebt toegang tot deze content indien u lid bent van UBA.

Nog geen account? Creëer uw account hier.