Dashboarding

Wat is de kracht van dashboarding en wat kan ik ermee?

Training 24/7 Online
door Emilie Tibodo

1. Inleiding

Over deze training

Campagnes die op verschillende media uitgevoerd worden vragen haast om een dashboard uit te bouwen. Datavisualisatie en analyse wordt zo in de hand gewerkt.  

In deze opleiding toont Emilie Tibodo, Precision Advetising Manager bij L'oréal, aan dat dashboarding gebruikt wordt om verschillende gegevens te visualiseren. Er wordt gekeken naar hoe gegevens geïmporteerd en vergeleken worden uit veschillende databronnen en hoe men data met elkaar kan combineren.  

 

Lesgevers

  1. Emilie Tibodo

    Emilie Tibodo

    Analytics & Precision Advertising Manager, L'Oréal

    Na 10 jaar bij media-agentschappen te hebben gewerkt, werkt Emilie Tibodo sinds 3 jaar voor L'Oréal. Na zich geleidelijk te hebben gespecialiseerd in digitale metingen en rapportage, is zij nu verantwoordelijk voor tagging en cookie consent voor alle websites van L'Oréal.

    Emilie houdt ervan om de ervaring die ze in de loop der jaren heeft opgedaan in de praktijk te kunnen brengen en te delen.

Terug naar overzicht
Gewijzigd: 13 juni 16:54

Ontdek meer door u in te loggen

U hebt toegang tot deze content indien u lid bent van UBA.

Nog geen account? Creëer uw account hier.