Advertising formats

Hoe de juiste reclameformats kiezen?

Training 24/7 Online
door Matthias Langenaeker

1. Inleiding over formats

Over deze training

Formaten spelen een bepalende rol in media. Het is nodig om kritisch na te denken welk formaat voor welk type communicatie het meest toepasselijk is.   

De functie van Strategic Intelligence Lead wordt bij Publicis Groupe ingevuld door Matthias Langenaeker. Hij gaat in detail in op de mediaformaten die vandaag gebruikt worden in de (Belgische) markt. De impact van advertenties wordt heel sterk bepaald door de gebruikte formaten, en dat wordt doorheen deze online opleiding ook aangetoond.

Lesgevers

  1. Matthias Langenaeker

    Matthias Langenaeker

    Strategic Intelligence Lead, Publicis Groupe Belgium

    Als Strategic Intelligence Lead staat Matthias bij Publicis Groupe, samen met zijn team, in voor media strategie, marketing effectiveness, data en marktonderzoek. Zo adviseert hij enkele van België’s grootste adverteerders geïnformeerd door data in de breedste zin van het woord.

    Matthias startte zijn carrière in digitale media, zowel aan de kant van de reclameregie als in een mediabureau. Vanuit een verregaande interesse in media effectiviteit en strategie groeide hij enkele jaren later door tot geïntegreerd Media Planner en mediastrateeg. Hij heeft een passie voor hoe merken werken voor bedrijven en hoe creatieve communicatie en sterke media hiertoe kunnen bijdragen. Op dagelijkse basis probeert hij vanuit een evidence based filosofie zelf een duit in het zakje te doen door strategisch en meetwerk.

Terug naar overzicht
Gewijzigd: 23-11-21 12:32:20

Ontdek meer door u in te loggen

U hebt toegang tot deze content indien u lid bent van UBA.

Nog geen account? Creëer uw account hier.