Doelgroepen zijn op digitale media heel divers en verspreid. Vaak ziet men door het bos de bomen niet. Deze opleiding brengt structuur in de talrijke online targetingmogelijkheden.
Stéphanie Radochitzki, Digital Strategy Director bij IPG Mediabrands, legt de verschillende targetingtechnieken uit en geeft de nodige tools mee zodat adverteerders hun mediapartners beter en efficiënter kunnen briefen. Daarnaast wordt er gekeken naar hoe targetingstrategieën het mogelijk maken om doelgroepen op meer relevante wijze te bereiken.
Deze video-opleiding wordt gegeven in het Frans. De presentatie is in het Engels. Er zijn ondertitels beschikbaar in het Nederlands en Frans.
Stéphanie Radochitzki is Digital Strategy & Performance Director bij IPG Mediabrands. Ze heeft meer dan 25 jaar media-ervaring en is al meer dan 20 jaar gespecialiseerd in digitale marketing bij mediabureaus. Zij is actief in het IAB/BAM en is sinds 2001 betrokken bij de technische commissies van CIM. Stéphanie geeft regelmatig les aan het IHEC, CommPass en natuurlijk aan de UBA.
Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.