Online Targeting

Hoe de juiste media & technieken kiezen om uw doel te bereiken?

Training 24/7 Online
door Stéphanie Radochitzki

1. Inleiding

Over deze training

Doelgroepen zijn op digitale media heel divers en verspreid. Vaak ziet men door het bos de bomen niet. Deze opleiding brengt structuur in de talrijke online targetingmogelijkheden.     

Stéphanie Radochitzki , Digital Strategy Director bij IPG Mediabrands, legt de verschillende targetingtechnieken uit en geeft de nodige tools mee zodat adverteerders hun mediapartners beter en efficiënter kunnen briefen. Daarnaast wordt er gekeken naar hoe targetingstrategieën het mogelijk maken om doelgroepen op meer relevante wijze te bereiken.

Lesgevers

  1. Stéphanie Radochitzki

    Stéphanie Radochitzki

    Digital Strategy & Performance Manager, IPG Mediabrands

    Stéphanie Radochitzki is Digital Strategy & Performance Manager bij IPG Mediabrands. Stéphanie kan bogen op 19 jaar ervaring in media en heeft zich sinds een 14-tal jaren gespecialiseerd in digital marketing in een media agentschap. Zij is sinds 2001 actief bij IAB (als lid van het bestuur, werkgroep research, academy) en geeft regelmatig les bij GRP.

Terug naar overzicht
Gewijzigd: 24-11-21 13:21:27

Ontdek meer door u in te loggen

U hebt toegang tot deze content indien u lid bent van UBA.

Nog geen account? Creëer uw account hier.