Introduction to data strategy

Academy > Training 24/7Introduction to data strategy

Hoe kan ik data correct verzamelen, beheren en delen?

Training 24/7 Online
door Florent Diverchy en Isabel Baert

1. Inleiding

Over deze training

De snelheid waarmee de datawetgeving en dataethiek evolueren, noopt ons tot een optimaal databeheer. 

In deze opleiding leren Florent Diverchy en Isabel Baert, allebei dataexpert bij Black Tiger, u de 4 soorten data te herkennen die we in marketing gebruiken en hun levenscyclus te begrijpen. U leert uw data te beheren met respect voor de consument en de wetgeving. 

Lesgevers

  1. Florent Diverchy

    Florent Diverchy

    Marketing Intelligence Manager, Produpress

    Florent werkte 19 jaar voor Bisnode, de Europese marktleider in data marketing, en groeide er uit tot een kei in digital marketing.

    Nadat Bisnode Belgium werd omgedoopt tot Black Tiger Belgium, verruimde Florent zijn horizon en verdiepte hij zich in data-ethiek en -wetgeving.

    Tegenwoordig is hij ambassadeur van de Belgisch-Amerikaanse kamer van koophandel, en hij is lid van het expertenpanel van de Europese Commissie die zich buigt over het gebruik van nieuwe databronnen voor officiële statistiek.

    Daarnaast is Florent actief in het onderwijs, als academisch coördinator en docent aan de ECS Supdeweb in Brussel.

  2. Isabel Baert

    Isabel Baert

    Solutions Expert - Product Manager, Mentor and Men

    Ik ben passioneel bezig met data-driven marketing, en met hoe u data het best gebruikt om uw bedrijf te laten groeien. Ik werk als Solution Expert in data management, customer-centric marketing en data-driven multichannel communication. Na 20 jaar in sales en 7 jaar in een expert- en productfunctie hou ik ervan om de juiste data-antwoorden te vinden voor mijn klanten en hun noden. De wereld van de persoonsgegevens evolueert vliegensvlug… Het volgende hoofdstuk is telkens maar enkele bladzijden van ons verwijderd.

    Ik werkte voor klanten in allerlei sectoren: media, retail en CPG om er maar een paar te noemen. Ik heb een zwak voor de non-profitsector, waar data ngo’s helpt om hun doelstellingen te realiseren.

    Dankzij mijn vele functies in een bedrijf dat constant in beweging is, heb ik ook ervaring in bedrijfsanalyse, een doorgedreven kennis van de GDPR en uitstekende projectmanagementvaardigheden. Ik sta erom bekend dat ik dingen gedaan krijg, door collega’s over verschillende departementen heen te inspireren en aan te sturen.

Terug naar overzicht
Gewijzigd: 15/12/2023 17:06

Ontdek meer als je inlogt

Log je in en krijg toegang tot een ruim aanbod aan content. 

Nog geen account? Creëer uw account hier.