Newspapers & magazines
Welke rol speelt geschreven pers in een strategisch communicatieplan?
1. Hoe efficiënte printmediacampagnes maken?
About this training
Ja, print is in ons land nog zeer relevant. Ondanks de versnelde digitalisering die ons medialandschap meemaakte hebben zowel dag- als weekbladen nog een zeer belangrijke rol te spelen in een goed gebouwd mediaplan. Hoe het medialandschap in België in elkaar steekt en wanneer en hoe we print media het best integeren in onze communicatie wordt in deze opleiding uitvoerig besproken. Daarnaast wordt een volledige module gewijd aan enkele inspirerende voorbeelden om u op weg te helpen.
Deze video-opleiding wordt gegeven in het Frans. De presentatie is in het Engels. Er zijn ondertitels beschikbaar in het Nederlands en Frans.
Teachers
-
Bruno Liesse
Client Service Director, SpaceBruno bekleedde de functie van Directeur bij Carat van maart 2014 tot januari 2018, waarna hij Senior Consultant werd bij Emakina Insights & Consulting tot begin 2020. Tijdens deze periode ontwikkelde hij Polaris, een onderzoek- en marketingadviesafdeling binnen mediabureau Space. Voorheen was hij verantwoordelijk voor deepblue, dat hij in 2007 oprichtte binnen Dentsu Aegis, na het ontwikkelen van Carat Expert en ervaring te hebben opgedaan bij zowel bureaus als adverteerders.
Gespecialiseerd in onderzoek, is Bruno een regelmatig spreker bij verschillende organisaties en geeft hij lezingen aan onder andere de Solvay Business School, ICHEC, GRP en IHECS. Hij heeft een diepgaande passie voor onderzoeksgebieden.
Ontdek meer als je inlogt
Log je in en krijg toegang tot een ruim aanbod aan content.
Nog geen account? Creëer uw account hier.