Performance Marketing

Hoe kan ik data inzetten voor doeltreffende marketing?

Training 24/7 Online
door Edwyn Gielen

1. Intro

Over deze training

Anders dan traditionele en organische marketing wordt performance marketing specifiek ingezet om acties te stimuleren, in kaart te brengen en te meten, en tegelijkertijd de ROI van elk materiaal, elke campagne of elke actie te bepalen.

Tijdens deze training legt Edwin Gielen (Numberly), uit wat "Performance Marketing" is en hoe data het belangrijkste element is om de prestaties te verbeteren.

Lesgevers

  1. Edwyn Gielen

    Edwyn Gielen

    Programmatic & Media Trading Director, Numberly (1000mercis Group)

    Na 12 jaar werk ik nog altijd even graag in het digitale universum. Hoe de digitale sector innoveert en de mogelijkheden die ze biedt, boeien me enorm. De problemen met betrekking tot multichannelactivaties nog het meest. Vandaag sta ik aan het hoofd van de afdeling Digital Media bij Numberly. Ik leer nog dagelijks bij over de problemen van digitale mediastrategieën, de activatie van data voor onze klanten en het meten van de efficiëntie. Ik heb het geluk gehad getuige te zijn van de opmars van programmatic marketing, waardoor ik nu het potentieel van het technische universum in verband kan brengen met de zakelijke/marketingbehoeften van onze klanten.

Terug naar overzicht
Gewijzigd: 28 november, 18:21

Ontdek meer door u in te loggen

U hebt toegang tot deze content indien u lid bent van UBA.

Nog geen account? Creëer uw account hier.

Training 24/7