Communication strategy

Academy > Training 24/7Communication strategy

Hoe bouwt u een authentieke en doeltreffende communicatiestrategie?

Training 24/7 Online
door Florent Diverchy en Philippe Deltenre

1. Inleiding

Over deze training

Een goede communicatiestrategie is voor elk merk anders. Het is de ruggengraat die het merk, de marketing funnel en de inhoud met elkaar verbindt.

In deze opleiding leggen Philippe Deltenre en Florent Diverchy de verschillende stappen uit om een impactvolle communicatiestrategie uit te bouwen, gaande van de merkanalyse tot de versterking van de boodschap.

Lesgevers

  1. Florent Diverchy

    Florent Diverchy

    Marketing Intelligence Manager, Produpress

    Florent werkte 19 jaar voor Bisnode, de Europese marktleider in data marketing, en groeide er uit tot een kei in digital marketing.

    Nadat Bisnode Belgium werd omgedoopt tot Black Tiger Belgium, verruimde Florent zijn horizon en verdiepte hij zich in data-ethiek en -wetgeving.

    Tegenwoordig is hij ambassadeur van de Belgisch-Amerikaanse kamer van koophandel, en hij is lid van het expertenpanel van de Europese Commissie die zich buigt over het gebruik van nieuwe databronnen voor officiële statistiek.

    Daarnaast is Florent actief in het onderwijs, als academisch coördinator en docent aan de ECS Supdeweb in Brussel.

  2. Philippe Deltenre

    Philippe Deltenre

    Digital Platforms strategy and development, RTBF

    Philippe Deltenre heeft uitgebreide ervaring in mediastrategieën met de nadruk op efficiëntie en innovatie. Hij is gewend om op internationaal niveau te pitchen. Zijn passie is de intersectie tussen business doelstellingen, media KPI's, digitale transformatie en creativiteit. Zijn kerngebieden zijn merkmarketing, digitale prestaties, trendwatching, mediaoptimalisatie en synergieën tussen media- en creatieve strategieën.

Terug naar overzicht
Gewijzigd: 8/12/2023 15:32

Ontdek meer als je inlogt

Log je in en krijg toegang tot een ruim aanbod aan content. 

Nog geen account? Creëer uw account hier.