Academy > Training 24/7Brand Strategy
Hoe identificeer en bouw ik een sterk merk?
1. Inleiding
Over deze training
Merken hebben altijd bestaan, maar wat maakt dat sommige overeind blijven en andere verdwijnen? Hoe bouw je een sterk merk op? Merken zijn krachtige marketinginstrumenten en belangrijk voor rentabiliteit op lange termijn, op voorwaarde dat je een goede merkstrategie hebt.
Evert Van den Broeck leert u de verschillende aspecten van een merkstrategie, hoe u uw merk positioneert, wat een merk succesvol maakt en hoe u merkwaarde opbouwt.
Lesgevers
-
Evert Van den Broeck
Strategic directeur, Wunderman ThompsonEvert begon zijn loopbaan aan de Universiteit Antwerpen waar hij een PhD behaalde met onderzoek over effectiviteit van gepersonaliseerde reclame. Sinds 2017 werkt Evert voor Wunderman Thompson. Hij is strategisch directeur voor merken als Universiteit Antwerpen, 11.11.11, Lunch Garden, Danone en Telenet. Hij won de laatste jaren verschillende Effies, waaronder voor de rebrandings van Cristal en MediaMarkt.
Ontdek meer door u in te loggen
U hebt toegang tot deze content indien u lid bent van UBA.
Nog geen account? Creëer uw account hier.