Merken hebben altijd bestaan, maar wat maakt dat sommige overeind blijven en andere verdwijnen? Hoe bouw je een sterk merk op? Merken zijn krachtige marketinginstrumenten en belangrijk voor rentabiliteit op lange termijn, op voorwaarde dat je een goede merkstrategie hebt.
Evert Van den Broeck leert u de verschillende aspecten van een merkstrategie, hoe u uw merk positioneert, wat een merk succesvol maakt en hoe u merkwaarde opbouwt.
Deze video-opleiding wordt gegeven in het Nederlands. De presentatie is in het Engels. Er zijn ondertitels beschikbaar in het Nederlands, Frans en Engels.
Evert begon zijn loopbaan aan de Universiteit Antwerpen waar hij een PhD behaalde met onderzoek over effectiviteit van gepersonaliseerde reclame. Sinds 2017 werkt Evert voor Wunderman Thompson. Hij is strategisch directeur voor merken als Universiteit Antwerpen, 11.11.11, Lunch Garden, Danone en Telenet. Hij won de laatste jaren verschillende Effies, waaronder voor de rebrandings van Cristal en MediaMarkt.
Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.