In deze opleiding begeleidt Madeleine Janssens ons op een reis door het brein van de consument. Ze reikt tools aan om de consument van binnenuit te begrijpen en te weten te komen wat zijn motivatie is en wat hem drijft. Daarnaast biedt zij een model aan voor een systematische aanpak van consumentengedrag.
Deze video-opleiding wordt gegeven in het Engels. De presentatie is in het Engels. Er zijn ondertitels beschikbaar in het Nederlands, Frans en Engels.
Madeleine Janssens studeerde sociologie en marketing (SLM) en is een diagnostisch onderzoeker met zeer ruime internationale ervaring in een veelheid van productcategorieën. Ze was directeur kwalitatief onderzoek bij Censydiam. Samen met Jan Callebaut richtte ze in 2008 het marktonderzoeksbureau WHY5Research op waarin ze vandaag nog steeds onderzoeksadviseur is. Ze is ook actief bij Callebaut Collective als affiliate.
Ze is co-auteur van 11 boeken waarvan: "The Naked Consumer", "Facing Arab Women" en "Consumer Secrets". Het eerste boek is een standaardwerk binnen de marketingdiagnostiek.
Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.