Academy > Training 24/7Consumer Insights
Wat drijft consumenten?
1. Inleiding
Over deze training
In deze opleiding begeleidt Madeleine Janssens ons op een reis door het brein van de consument. Ze reikt tools aan om de consument van binnenuit te begrijpen en te weten te komen wat zijn motivatie is en wat hem drijft. Daarnaast biedt zij een model aan voor een systematische aanpak van consumentengedrag.
Lesgevers
-
Madeleine Janssens
Research consultant, WHY5Madeleine Janssens studeerde sociologie en marketing (SLM) en is een diagnostisch onderzoeker met zeer ruime internationale ervaring in een veelheid van productcategorieën.
Ze was directeur kwalitatief onderzoek bij Censydiam. Samen met Jan Callebaut richtte ze in 2008 het marktonderzoeksbureau WHY5Research op waarin ze vandaag nog steeds onderzoeksadviseur is. Ze is ook actief bij Callebaut Collective als affiliate.Ze is co-auteur van 11 boeken waarvan: "The Naked Consumer", "Facing Arab Women" en "Consumer Secrets". Het eerste boek is een standaardwerk binnen de marketingdiagnostiek.
Ontdek meer door u in te loggen
U hebt toegang tot deze content indien u lid bent van UBA.
Nog geen account? Creëer uw account hier.