-
Business plan effectiveness - OGSM advanced
Hoe vertaal je de visie van een jaarplan in concrete acties?
-
The core principles of value based pricing
Hoe kan je een succesvolle prijsstrategie opzetten en optimaliseren?
-
Negotiation skills
Hoe haal ik het beste resultaat uit een onderhandeling?
-
Build an effective sales plan (and a high performing team)
Hoe een goed sales plan opmaken en succesvol implementeren?
-
60 minutes: The rise of Agentic AI in marketing and communication
Om in te spelen op de noden van onze leden organiseert UBA 3 sessies over Artificiële Intelligentie.
-
Creative thinking
Hoe versterk je jouw creatieve denkspier?
-
60 minutes: How AI is revolutionising market research
Om in te spelen op de noden van onze leden organiseert UBA 3 sessies over Artificiële Intelligentie.
-
Introduction to marketing automation
Welke impact heeft marketing automation op organisaties en hoe verbetert het de klantbetrokkenheid?
-
AI for content & copy
Hoe zet je AI in je dagelijkse marketingwerk in om content te maken?
-
60 minutes: Bias in generative AI: how to make inclusive marketing decisions
Om in te spelen op de noden van onze leden organiseert UBA 3 sessies over Artificiële Intelligentie.
-
Creating your custom GPT
Hoe maak je een eigen GPT die is afgestemd op je zakelijke behoeften?
-
Mastering customer experience management (advanced)
Hoe kan je een impactvolle klantenervaring verder stimuleren?
-
Masterful presentations
Hoe de impact van je (verkoop)presentatie verhogen?
-
Elevating brands on LinkedIn
Hoe kun je als merk je voordeel halen uit LinkedIn?
-
Innovation - keys to success
Hoe bouw je een organisatie die bloeit dankzij innovatie?
-
Het belang van data collaboration voor marketing en targeting
Data collaboration wordt steeds belangrijker als strategische hefboom om je marketingacties te versterken, je targeting te optimaliseren en je merk te laten groeien. Kom er alles over te weten tijdens deze Exchange Community sessie.
-
Negotiation skills
Hoe haal ik het beste resultaat uit een onderhandeling?
-
The (current) truth and fables about synthetic data in market research
Eén van de meest fundamentele veranderingen die momenteel plaatsvindt in marktonderzoek is de ontwikkeling van synthetische data. In deze CMI-Exchange Community sessie willen we kritisch kijken naar wat het is, waar het al voor kan worden gebruikt en wat de watch-outs en toekomstige ontwikkelingen zijn.
-
Building a responsible business reputation that lasts
Hoe bouw en beheer je een duurzame reputatie als verantwoordelijk bedrijf?
-
Influencer marketing
Hoe laat ik influencers de berichten verspreiden die ik wil dat ze verspreiden?
- Vorige pagina
- 1
- 2
- 3
- Volgende pagina