UBA logo
  1. Business plan effectiveness - OGSM advanced

    Hoe vertaal je de visie van een jaarplan in concrete acties?

    Offline English
    Show event
  2. The core principles of value based pricing

    Hoe kan je een succesvolle prijsstrategie opzetten en optimaliseren?

    Offline English
    Show event
  3. Negotiation skills

    Hoe haal ik het beste resultaat uit een onderhandeling?  

    Offline Dutch
    Show event
  4. Build an effective sales plan (and a high performing team)

    Hoe een goed sales plan opmaken en succesvol implementeren?

    Offline Dutch
    Show event
  5. 60 minutes: The rise of Agentic AI in marketing and communication

    Om in te spelen op de noden van onze leden organiseert UBA 3 sessies over Artificiële Intelligentie. 

    Online English
    Show event
  6. Creative thinking

    Hoe versterk je jouw creatieve denkspier?

    Offline Dutch
    Show event
  7. 60 minutes: How AI is revolutionising market research

    Om in te spelen op de noden van onze leden organiseert UBA 3 sessies over Artificiële Intelligentie. 

    Online English
    Show event
  8. Introduction to marketing automation

    Welke impact heeft marketing automation op organisaties en hoe verbetert het de klantbetrokkenheid?

    Offline English
    Show event
  9. AI for content & copy

    Hoe zet je AI in je dagelijkse marketingwerk in om content te maken?

    Online English
    Show event
  10. 60 minutes: Bias in generative AI: how to make inclusive marketing decisions

    Om in te spelen op de noden van onze leden organiseert UBA 3 sessies over Artificiële Intelligentie. 

    Online English
    Show event
  11. Creating your custom GPT

    Hoe maak je een eigen GPT die is afgestemd op je zakelijke behoeften?

    Online English
    Show event
  12. Mastering customer experience management (advanced)

    Hoe kan je een impactvolle klantenervaring verder stimuleren?

    Offline English
    Show event
  13. Masterful presentations

    Hoe de impact van je (verkoop)presentatie verhogen?

    Offline English
    Show event
  14. Elevating brands on LinkedIn

    Hoe kun je als merk je voordeel halen uit LinkedIn?

    Offline English
    Show event
  15. Innovation - keys to success

    Hoe bouw je een organisatie die bloeit dankzij innovatie?

    Offline English
    Show event
  16. Het belang van data collaboration voor marketing en targeting

    Data collaboration wordt steeds belangrijker als strategische hefboom om je marketingacties te versterken, je targeting te optimaliseren en je merk te laten groeien. Kom er alles over te weten tijdens deze Exchange Community sessie.

    Offline English
    Show event
  17. Negotiation skills

    Hoe haal ik het beste resultaat uit een onderhandeling?

    Offline French
    Show event
  18. The (current) truth and fables about synthetic data in market research

    Eén van de meest fundamentele veranderingen die momenteel plaatsvindt in marktonderzoek is de ontwikkeling van synthetische data. In deze CMI-Exchange Community sessie willen we kritisch kijken naar wat het is, waar het al voor kan worden gebruikt en wat de watch-outs en toekomstige ontwikkelingen zijn. 

    Offline English
    Show event
  19. Building a responsible business reputation that lasts

    Hoe bouw en beheer je een duurzame reputatie als verantwoordelijk bedrijf?

    Offline English
    Show event
  20. Influencer marketing

    Hoe laat ik influencers de berichten verspreiden die ik wil dat ze verspreiden?

    Offline English
    Show event
UBA logo

Cookies op deze website

Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen

Strikt noodzakelijke cookies 6 cookies

Deze cookies zijn nodig om onze website correct te laten werken en worden daarom geplaatst zonder uw toestemming. We gebruiken ze bijvoorbeeld om onze website te beveiligen. Deze cookies laten u toe om te navigeren tussen de verschillende onderdelen van de website, om formulieren in te vullen. Indien u deze cookies blokkeert, is het mogelijk dat bepaalde onderdelen van de website niet optimaal werken. We verzamelen geen persoonsgegevens met deze cookies en geven de verzamelde informatie nooit door aan derde partijen. Naast onderstaande cookies, worden er ook cookies geplaatst door onze partner Vimeo wanneer u gebruik maakt van ons aanbod Training 24/7.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Voorkeuren cookies 0 cookies

Deze cookies vergemakkelijken het functioneren van onze websites en maken het aangenamer voor de bezoeker en ervoor zorgen dat u een meer gepersonaliseerde surfervaring krijgt. Het zijn bijvoorbeeld cookies die bijhouden of u reeds gevraagd werd om deel te nemen aan een enquête zodat we u niet telkens opnieuw dezelfde enquête voorleggen of een cookie die u een gepersonaliseerde opmaak aanbiedt naar aanleiding van een vorig bezoek.

Geen cookies gevonden

Analytische cookies 0 cookies

We gebruiken analytische-cookies om informatie te verzamelen over het gebruik dat bezoekers maken van onze website met de bedoeling de inhoud van onze website te verbeteren, meer aan te passen aan de wensen van de bezoekers en om het gebruiksgemak van onze website te vergroten.

Geen cookies gevonden

Marketing cookies 2 cookies

Deze cookies worden geplaatst voor marketingdoeleinden en worden gebruikt om je surfgedrag te volgen nadat je onze website hebt bezocht en/of om je gepersonaliseerde advertenties te tonen. Deze cookies kunnen door ons of door derden op onze website worden geplaatst. Je bepaalt zelf of je toestemming geeft voor het plaatsen van dergelijke marketing cookies.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Externe cookies 0 cookies

Sommige cookies worden met instemming van UBA geplaatst door derde partijen met het doel bepaalde producten en diensten onder uw aandacht te brengen of om u rechtstreeks toegang te geven tot social media. Voor de cookies die deze externe partijen plaatsen, de informatie die ze daarmee verzamelen en het doel waarvoor die informatie wordt gebruikt, verwijzen wij naar de privacy verklaringen van deze partijen op hun eigen websites. Deze verklaringen kunnen regelmatig wijzigen en UBA heeft daar geen enkele zeggenschap over.

Geen cookies gevonden