Agenda

  1. wo 04 mei 13:30 - 17:00

    Wat is Growth Hacking en hoe ontwikkel je een strategie?

    Niveau: Beginner Taal: French
    • Data & Technology
  2. di 10 mei 09:30 - 12:30

    Hoe kan ik rekening houden met wettelijke aspecten binnen digitale marketing ?

    Niveau: Beginner Taal: French Dutch
    • Strategy
    • Skills
  3. di 10 mei 13:30 - 17:00

    Hoe creëer en lanceer ik een business model van idee tot waarde ?

    Niveau: Advanced Taal: Dutch
    • Strategy
  4. Hoe communiceer ik op een geloofwaardige manier over duurzaamheid ?

    Niveau: Beginner Taal: Dutch
    • Strategy
    • B2B
    • Sustainability
  5. di 17 mei 13:30 - 17:00

    Hoe als merk de juiste merkstrategie kiezen en het succes meten?

    Niveau: Beginner Taal: Dutch
    • Research & Insights
    • Strategy
  6. di 24 mei 13:30 - 17:00

    Hoe kan een journalistieke aanpak mijn content marketing verbeteren ?

    Niveau: Beginner Taal: Dutch
    • Content
    • B2B
  7. di 31 mei 13:30 - 17:00

    Wat zijn de risico's en biases verbonden aan het gebruik van data als werkinstrument?

    Niveau: Beginner Taal: French
    • Data & Technology
    • B2B
  8. do 02 jun 09:30 - 12:30

    Hoe zorg ik ervoor dat ik GDPR-compliant ben? 

    Niveau: Beginner Taal: Dutch
    • Data & Technology
  9. di 07 jun 13:30 - 17:00

    Hoe vertrouwen, input, draagvlak en engagement creëren bij interne en externe stakeholders?

    Niveau: Beginner Taal: Dutch
    • Skills
  10. do 09 jun 13:30 - 17:00

    Hoe laat ik mij door grote sprekers inspireren om mijn projecten nog beter te verkopen?

    Niveau: Beginner Taal: French
    • Skills
  11. di 14 jun 09:30 - 12:30

    Hoe je cookiebeleid in regel stellen en hoe je voorbereiden op een cookieless future?

    Niveau: Advanced Taal: Dutch
    • Data & Technology
    • Media