-
Selling ideas
Hoe kan ik mijn projecten beter verkopen en keer op keer een blijvende indruk nalaten?
-
Implementing AI in teams and organisations
Hoe implementeer je AI succesvol in je bedrijf en zet je AI-agenten in als aanvulling op je team?
-
Storytelling in presentations
Hoe overtuig ik een publiek?
-
Increase your sponsorship impact
Hoe garandeer je de effectiviteit en impact van je sponsorprogramma’s?
-
The 3 steps to master your high-value customer success
Hoe vind, behoud en laat je jouw meest waardevolle klanten renderen?
-
Brand Building College
Het Brand Building College is een 4-daagse opleiding, specifiek ontworpen voor junior marketeers. Een tiental erkende experts staan in voor de lessen waarbij de praktijk centraal staat.
-
Driving sustainable business growth
Hoe ontwikkel je een effectieve strategie voor duurzame bedrijfsgroei?
-
From influence to impact: how to build an effective public affairs strategy
Hoe ontwikkel je een public affairs-strategie die zowel relevant als impactvol is?
-
The secret to a strong company culture
Hoe bouw je een bedrijfscultuur die verbindt, inspireert en samen succes creëert?
-
Digital media audit
Slimmer adverteren: controle en optimalisatie van je digitale mediabudget
-
Gaming and esports in marketing
Hoe gaming, esports en streaming integreren in je marketingstrategie?
-
Social media strategy
Hoe bouw je een socialmediastrategie op voor zowel de korte als de lange termijn?
-
Measuring and reporting marketing communication effects
Op welke KPI's moet je je richten om echt waarde te creëren voor het bedrijf?
-
AI-driven image generation for marketers
Hoe maak en gebruik je beelden ethisch en doeltreffend met AI?
-
Ideation / Brainstorming techniques
Hoe ga je met je team van een leeg blad naar een helder omschreven ideeënlijst?
-
Negotiation skills
Hoe haal ik het beste resultaat uit een onderhandeling?
-
Legal aspects of AI in content creation and advertising
Hoe navigeer je door auteursrechten en juridische risico’s bij het gebruik van AI voor communicatiemateriaal?
-
Fundamentals to be effective in media
Effectiviteit van media & communicatie: wat werkt echt?
-
Beyond awareness: turning intention into action
Van intentie naar aankoop: hoe maak je het verschil?
-
Introduction to neuromarketing for creative effectiveness
Hoe maak je met neurowetenschappelijke inzichten je creatieve campagnes impactvoller?