UBA logo
  1. Negotiation skills

    Hoe haal ik het beste resultaat uit een onderhandeling?  

    Offline Dutch
    Show event
  2. Introduction to image generation with AI

    Hoe maak en gebruik je beelden ethisch en doeltreffend met AI?

    Online English
    Show event
  3. Business plan effectiveness: OGSM basics

    Hoe effectieve business- en marketingplannen opstellen?

    Offline English
    Show event
  4. Media strategy evaluation

    Hoe evalueer ik best een jaarlijkse mediastrategie?

    Offline French
    Show event
  5. Visual nudging in marketing and communication

    Hoe leidt het juiste kleurgebruik in communicatie tot meer impact?

    Offline English
    Show event
  6. Implementing AI in teams and organisations

    Hoe je AI succesvol implementeert in je bedrijf en AI-agenten inzet als aanvulling op je team.

    Online English
    Show event
  7. Responsible AI for advertisers

    Hoe kunnen merken artificiële intelligentie creatief, veilig en effectief gebruiken zonder vertrouwen, compliance of reputatie in gevaar te brengen?

    Offline English
    Show event
  8. UBA Trends Day 2026

    De UBA Trends Day is uitgegroeid tot dé referentie binnen de communicatie- en mediawereld en biedt aan meer dan 1.500 professionals een dag vol inspiratie en netwerken. Noteer nu 19 maart 2026 in jouw agenda voor de UBA Trends Day.

    Offline English
    Show event
  9. Brand activation strategy

    Hoe jouw merk strategisch activeren?

    Offline English
    Show event
  10. Media & creativity

    Wat zijn de hoofdingrediënten van effectieve communicatie?

    Online Dutch
    Show event
  11. Introduction to copywriting with AI

    Wat zijn de copywritingmodellen en hoe gebruik je ze met AI?

    Online Dutch
    Show event
  12. Email marketing strategy

    Hoe optimaliseer je het gebruik van e-mailmarketing in 2026 en daarna?

    Online English
    Show event
  13. Effective first party data strategy

    Hoe helpt het verzamelen en samenwerken met data jouw marketingprestaties te verbeteren?

    Offline English
    Show event
  14. Powering brands through publishing: strategy, trust & impact

    Leer hoe je de kracht van publishing kunt omzetten in aandacht, meetbare impact en merkvertrouwen.

    Offline French Dutch English
    Show event
  15. Total Video Advertising

    Hoe beheers je het video-ecosysteem om campagnes beter te optimaliseren?

    Offline French Dutch
    Show event
  16. The core principles of value based pricing

    Hoe kan je een succesvolle prijsstrategie opzetten en optimaliseren?

    Offline English
    Show event
  17. Storytelling in presentations

    Hoe overtuig ik een publiek?

    Offline Dutch
    Show event
  18. Build an effective strategic sales plan

    Hoe bouw en implementeer je een sterk strategisch sales plan (en een performant team)? 

    Offline Dutch
    Show event
  19. Introduction to MarTech platforms

    Wat zijn AdTech- & MarTech-platformen en hoe werken ze samen om met mijn consument te communiceren?

    Online English
    Show event
  20. Negotiation skills

    Hoe haal ik het beste resultaat uit een onderhandeling?

    Offline Dutch
    Show event
UBA logo

Cookies op deze website

Deze website maakt gebruik van cookies om goed te functioneren. Als je wilt aanpassen welke cookies we mogen gebruiken, kan je jouw cookie-instellingen wijzigen. Meer informatie is beschikbaar in onze privacyverklaring.

Cookie instellingen

Strikt noodzakelijke cookies 22 cookies

Deze cookies zijn nodig om onze website correct te laten werken en worden daarom geplaatst zonder uw toestemming. We gebruiken ze bijvoorbeeld om onze website te beveiligen. Deze cookies laten u toe om te navigeren tussen de verschillende onderdelen van de website, om formulieren in te vullen. Indien u deze cookies blokkeert, is het mogelijk dat bepaalde onderdelen van de website niet optimaal werken. We verzamelen geen persoonsgegevens met deze cookies en geven de verzamelde informatie nooit door aan derde partijen. Naast onderstaande cookies, worden er ook cookies geplaatst door onze partner Vimeo wanneer u gebruik maakt van ons aanbod Training 24/7.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Voorkeuren cookies 1 cookies

Deze cookies vergemakkelijken het functioneren van onze websites en maken het aangenamer voor de bezoeker en ervoor zorgen dat u een meer gepersonaliseerde surfervaring krijgt. Het zijn bijvoorbeeld cookies die bijhouden of u reeds gevraagd werd om deel te nemen aan een enquête zodat we u niet telkens opnieuw dezelfde enquête voorleggen of een cookie die u een gepersonaliseerde opmaak aanbiedt naar aanleiding van een vorig bezoek.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Analytische cookies 7 cookies

We gebruiken analytische-cookies om informatie te verzamelen over het gebruik dat bezoekers maken van onze website met de bedoeling de inhoud van onze website te verbeteren, meer aan te passen aan de wensen van de bezoekers en om het gebruiksgemak van onze website te vergroten.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Marketing cookies 6 cookies

Deze cookies worden geplaatst voor marketingdoeleinden en worden gebruikt om je surfgedrag te volgen nadat je onze website hebt bezocht en/of om je gepersonaliseerde advertenties te tonen. Deze cookies kunnen door ons of door derden op onze website worden geplaatst. Je bepaalt zelf of je toestemming geeft voor het plaatsen van dergelijke marketing cookies.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd

Externe cookies 8 cookies

Sommige cookies worden met instemming van UBA geplaatst door derde partijen met het doel bepaalde producten en diensten onder uw aandacht te brengen of om u rechtstreeks toegang te geven tot social media. Voor de cookies die deze externe partijen plaatsen, de informatie die ze daarmee verzamelen en het doel waarvoor die informatie wordt gebruikt, verwijzen wij naar de privacy verklaringen van deze partijen op hun eigen websites. Deze verklaringen kunnen regelmatig wijzigen en UBA heeft daar geen enkele zeggenschap over.
Naam Leverancier Omschrijving Bewaartijd