GDPR Line

Hoe bereid ik me als marketeer voor op de nieuwe privacywetgeving?

De General Data Protection Regulation (GDPR) is de nieuwe Europese wetgeving inzake privacy en gegevensbescherming die van kracht wordt op 25 mei 2018. De GDPR legt nieuwe restricties en verplichtingen op aan bedrijven. U hebt nog een jaar de tijd om uw bedrijf hierop voor te bereiden.

Exclusief voor UBA-leden: 

GDPR Line, eerstelijnsadvies over de nieuwe privacy wetgeving

  • Voor al uw algemene vragen over GDPR, kan u terecht in onze FAQ (selecteer Public Affairs & Regulation), waar we al een antwoord geven op de meest gestelde vragen.
  • Vindt u het antwoord op uw vraag niet terug in dit document, UBA biedt u gratis eerstelijns advies. 
  • Let wel, het betreft enkel 'eerstelijns' advies. Advies over een complexe materie kan uiteraard ook worden verstrekt aan een vooraf overeengekomen uurtarief.
  • Hebt u een algemene vraag over de werking van GDPR Line, contacteer Kristin Hannon, Communication & Loyalty Manager via e-mail kristin@ubabelgium.be
quadata_2_vectorized-1000x358.png

We werken samen met het adviesbureau QuaData. QuaData werd opgericht in 2014 en maakt deel uit van de Cronos groep. Naast de theoretische juridische informatie begeleidt QuaData bedrijven bij het professionaliseren van hun databeheer.

U hebt een specifieke vraag voor uw bedrijf? Stel ze hier.