Blijf op de hoogte van de belangrijkste insights uit de sector

Maak account

In 2021 gaat UBA verder. Eerste expertise-leden zijn toegetreden tot UBA.

member-expertise-uba.jpg

Trots kondigt UBA de eerste leden-expertisepartners aan, elk met een toonaangevende en uitgesproken expertise in hun domein of sector

Terugblikken op 2020 doen we liever niet. Het voorbije jaar was, op zijn zachts gezegd, bewogen en turbulent, zowel sociaal, maatschappelijk als economisch. Agile ondernemen kreeg opeens een heel nieuwe dimensie. In die turbulente tijden bleef UBA op post om haar leden te kunnen blijven adviseren, inspireren en bij te staan.

Het UBA-opleidingsaanbod werd instant omgezet naar digitale opleidingen. Ook de UBA Trends Day ging online en werd een digitaal hoogstandje met 18 gerenommeerde nationale en internationale topsprekers die meer dan 1.500 deelnemers konden inspireren. In totaal namen niet minder dan 7.200 mensen deel aan UBA events en opleidingen.

Het UBA-team werkte thuis en bleef haar leden met raad en daad bijstaan en ondersteunen. Deze dynamiek wierp haar vruchten af. De tevredenheidscore bij haar leden bleef hoog. Bovendien mocht UBA in 2020 volgende bedrijven als nieuw lid verwelkomen: Aldi, Balta, DI-Planet Parfum, First Floor, Honda, Jumbo Supermarkten, Lava (Flandria), Polestar, Spaas Kaarsen, Therabel Pharma, Too Good To Go, Torfs, Uitgeverij Averbode, Uitgeverij Pelckmans en UPSA.

En UBA blikt met vertrouwen vooruit naar 2021. In juni 2020 kondigde UBA de verruiming van haar ledenprofiel aan om in de veranderende wereld haar leiderschapsrol te kunnen blijven vervullen. Trots kondigt UBA dan ook de eerste leden-expertisepartners aan, elk met een toonaangevende en uitgesproken expertise in hun domein of sector. UBA verwelkomt de volgende bedrijven:
Bisnode, bpost, DPG Media, Emakina, fma, Groupe Rossel, KANTAR, Koan, Nielsen media, pitchpoint, profacts, QuaData, Sirius Legal, sonhouse en VAR.

De volgende maanden zullen de intussen talrijke aanvragen verder gescreend en beantwoord worden. Op die manier zullen we een sterke UBA-community opbouwen die de slagkracht heeft om zaken in beweging te zetten en te veranderen.

Door verschillende partijen binnen de sector met elkaar te verbinden ambieert UBA een rijkere samenwerking, meer innovatie en kennisdeling tussen de verschillende spelers. Hiermee neemt UBA haar actieve rol op in een meer agile en efficiënter marketing-ecosysteem.

UBA dankt al haar leden en partners voor het vertrouwen. Op naar een gezond en hoopvol 2021.

UBA. Taking brands further. Much further.

Meer info : 
Gerd De Kee, Manager Strategy & Branding
gerd@ubabelgium.be

News