Blijf op de hoogte van de belangrijkste insights uit de sector

Maak account

Waar staat UBA voor?

UBA is de Belgische organisatie van en voor merken

De UBA-ledencommunity telt vandaag 347 bedrijven die samen het merendeel van de nationale mediabestedingen voor hun rekening nemen. Daardoor vormt UBA een uniek platform om de belangen van merken te behartigen en aan kennisuitwisseling te doen.

Met een rijk aanbod van activiteiten en diensten stimuleert UBA een creatief, innovatief en transparant communicatie-ecosysteem als voedingsbodem voor sterke, duurzame merken.

Bij de uitbouw van de activiteiten en diensten van UBA worden consequent vier strategische principes gehanteerd: inspireren, beïnvloeden, faciliteren en verbinden. Deze principes garanderen een relevante dienstverlening die merkenbouwers sterker maakt.

Het lidmaatschap bij UBA is een bedrijfslidmaatschap. UBA-leden kunnen gebruik maken van een uitgebreid en relevant dienstenpakket. Alle voordelen zijn erop gericht om adverteerders op een efficiënte en effectieve manier te laten communiceren en dit met meer kennis van zaken.

UBA News

  1. Summer-uba.jpg

    Ontdek onze Summer Workshops en boost uw personal & team development skills

    • 29-07-20
    In augustus organiseert UBA een reeks online summer workshops gericht op 'Personal Development' en 'Team Development'.
    Lees meer over "Ontdek onze Summer Workshops en boost uw personal & team development skills"
  2. UBA care.jpg

    Advies of goede raad nodig? UBA Care zet u op weg

    • 30-06-20

    Een vacature bekend maken of een freelancer recruteren, legaal advies inwinnen, een pitch organiseren. UBA zet u graag op weg. Onze 'eerstelijns' diensten zijn er voor u. Ontdek snel UBA Care.

    Lees meer over "Advies of goede raad nodig? UBA Care zet u op weg"
  3. UBA30.png

    Vanaf 1 januari 2021 kunnen ook expertise-partners toetreden tot UBA

    • 30-06-20

    De grenzen tussen adverteerder, mediabedrijven en dienstverleners vervagen. Consumenten waren nog nooit zo mondig en de mondiale samenleving was nog nooit zo complex. Om in de veranderende wereld haar leiderschapsrol te kunnen blijven vervullen en hét expertisecenter binnen marketing en communicatie te blijven, verruimt UBA haar ledenprofiel. Vanaf 1 januari 2021 kunnen ook expertise-partners toetreden tot UBA.

    Lees meer over "Vanaf 1 januari 2021 kunnen ook expertise-partners toetreden tot UBA"
  4. 199741_2020_Honda_e.jpg

    UBA verwelkomt Honda als nieuw lid

    • 29-06-20

    Honda is een wereldwijd begrip als ontwerper en producent van moderne, energiezuinige en performante wagens en motorfietsen. Daarnaast is Honda ook toonaangevend in het segment van industriële motoren en power producten zoals buitenboordmotoren en grasmaaiers. 

    Honda Motor Europe Benelux (Zellik) is het Sales hoofdkantoor van Honda voor België, Nederland en Luxemburg en staat in voor de verkoop van moto’s en bromfietsen, wagens, power producten, spare parts en accessoires. 

    Lees meer over "UBA verwelkomt Honda als nieuw lid"
  5. Freelance Line2.jpg

    Tijdelijk versterking nodig in uw team? Ontdek onze nieuwe ledendienst Freelance Line

    • 12-06-20

    Onder de noemer UBA Care heeft UBA een reeks diensten die u op een gegeven moment van pas kunnen komen. Als UBA-lid kan u hier gratis gebruik van maken. Nieuwste telg in de reeks is 'Freelance Line'. Dankzij onze samenwerking met de organisatie The Maffia, deel van de Cronos Groep, kan u beroep doen op een tijdelijke medewerker. Zij hebben een database van 5.000 professionals, van community expert tot webdesigner.

    Lees meer over "Tijdelijk versterking nodig in uw team? Ontdek onze nieuwe ledendienst Freelance Line"
  6. welcome new member.jpg

    UBA verwelkomt 2 nieuwe leden: Polestar en Too Good To Go

    • 22-05-20

    Het electrische automerk Polestar en de applicatie Too Good To Go, 2 merken die duurzaamheid hoog in hun vaandel dragen, kozen ervoor om zich aan te sluiten bij het UBA-ledennetwerk. Intussen tellen we 353 leden. Welkom aan alle medewerkers!

    Lees meer over "UBA verwelkomt 2 nieuwe leden: Polestar en Too Good To Go"

Focus op uw interessedomeinen

UBA identificeerde 12 expertisedomeinen binnen marketing, communicatie en sales die een cruciale rol spelen voor elk merk dat wil groeien. 

Onze website is het platform bij uitstek voor u als UBA-lid om op de hoogte te blijven van het relevante nieuws binnen deze domeinen van UBA.

  • De rubriek News & Insights heeft een rijk aanbod aan artikels en video’s binnen deze 12 interessedomeinen
  • Via MyUBA heeft u toegang tot content die is aangepast aan uw specifieke interesses en voorkeuren
  • Indien u uw voorkeuren aanduidt via MyUBA ontvangt u wekelijks onze MyUBA News met een overzicht van relevante info over uw interessedomeinen

Meer info